اصول طراحی اقلیمی

سقف برقی از دیدگاه مصرف کنندگان یکی از موثرترین سقف های مورد استفاده برای حیاط، مغازه، فروشگاه، رستوران، کافه و… برای اینکه این مشکل حل شود نیاز به یک سایبان مغازه دارید علاوه بر اینکه از تابش آفتاب به ویترین جلوگیری می کند باعث میشود ظاهر مغازه جذابتر شود و مشتریان بیشتری در روز داشته باشید. اما هر دو از همان راهکار قدیمی قرقره و چرخ الهام گرفته و به این طریق باز و بسته می شوند. روش های قدیمی تر مثل چادر ها، حصیرها و یا سایر سازه های موقتی که خیلی زود در برابر نور خورشید سر خم می کنند و فرسوده می شوند امروزه میتوان با سایبان برقی و مدرن با سازه های بسیار مقاوم و پارچه هایی که در برابر آفتاب عمر بیشتری دارند جایگزین کرد.

سایه بان برقی و سایبان دستی (سایبان دستی بازویی) هر دو می توانند سایه مورد نظر شما را ایجاد نمایند. گیربکس دستی مورد استفاده در سایه بان برقی از نوع دنده درشت و زاویه دار شده، با دستگاه تراش cnc می باشد. به جهت انکه اتعکاس ازسطوح خارجی به صورت پراکنده است این نور به سادگی نور مستقیم از طریق سایه بان ویا سایر وسایل ممانعت از ورود نورقابل کنترل نیست ولی به هر جهت تأثیر حرارتی انعکاس تابش پراکنده را به صورت معمول میتوان مانند قوانین زاویه انعکاس برابر زاویه تابش فرض کرد لذابهتر است محدوده مجاور خارج ساختمان در نظر گرفته شود.

قیمت سایه بان کولر که معمولا در سایز و اندازههای استاندارد با حجم و مساحت کولرهای آبی تولید و عرضه میشوند و میتوانید با یک مونتاژ و سرهمبندی ساده روی سر کولر دایرشان کنید هم چیزی بین 380هزار تومان تا 800هزار تومان متغیر است. اگر باز هم قصد صرفهجویی بیشتری را در هزینه قیمت سایبان برقی داشته باشید، توصیه میشود به جای موتورهای پرامکاناتی مانند بارزانته، از موتور توبلار اسمارت استفاده کنید. بدین ترتیب در فصل های مختلف سال می توان از فضای باز استفاده کرد.

این سایبان ها برای مغازه ها بسیار عالی هستند. که پاکیزگی را برای شما آسان تر سازد. با اینکه انتخاب چادربرقی به روزتر بوده و استفاده از آن نیز ساده تر است. کارشناسان فروش سایه بان اطلاعات تکمیلی تر در اینخصوص را دراختیار شما قرار خواهند داد. بسته به نیاز شما برای پوشش دهی ابعاد استاندارد مناسب برای سایبان برقی انتخاب می شود. هنگامی که کاربر با فشردن دکمه سایه بان را جمع کند؛ پارچه درون جعبه فیکس شده به دیوار جمع می شود. نیاز باشد تا سایبان جمع شده و از نور طبیعی بهره مند شد. در صورت ورود قطعه ای جدید به بازار سریعا در این قسمت گذاشته خواهد شد. سایبان های متحرک کشویی: اصلی ترین ویژگی این دسته از سایبان های برقی این است که می توان به میزان مورد نیاز آن ها را باز و بسته کرد. روکش مورد استفاده در سایه بان برقی(سایه بان و چادر بازویی) از جنس پارچه کره ای می باشد.

از این سایبان ها بیشتر برای مغازه و تراس و پاسیو و همینطور سر ساختمان ها استفاده می شود. ایده ای جالب برای سایبان مغازه این است تبلیغات زیباتون را با خلاقیت ذهنیتون روی پارچه ی سایبان به چاپ برسانید چراکه مشتریان خاص خود را به همراه خواهد داشت روز به روز درآمدتان بیشتر می شود بعضی از مشتریان هستند که میگویند سایه بان برقی فقط در ساعاتی استفاده می شود که آفتاب است وگرنه بقیه ی ساعات بسته می ماند ولی تا حالا به این فکر کردید که سایبان را نیمه باز نگهدارید تا تبلیغاتتون را افراد رهگذری که هنوز از مغازه ی شما دیدن نکرده اند ببینند. با استفاده از سقف متحرک برقی می توان به راحتی فضای بسیار مناسب و دلنشین را برای مشتریان علاقه مند به فضای آزاد فراهم کرد. با استفاده از سقف متحرک برای پاسیو یا بالکن خانه می توان ظاهری شیک و لاکچری به ساختمان بخشید.

اصولا سایبان مغازه به دو دسته پرکاربرد: سایبان برقی و سایبان کالسکه ای تقسیم می شود. تراس را معمولاً همان بهار خواب می دانند که نیاز به سایبانی با حفظ نور و دمای محیط دارد تا کاربرد بهار خواب از بین نرود. سپس چوب در دمای ۲۳۰ درجه سانتیگراد در اثر فرایند گرما کافت گازهای اشتعالزا بیرون میدهد. سپس مرد یهودی وقتی متوجه می شود او دوستدار محمد است او را به زنی از قبیله بنی سلیم می فروشد تا آنکه روزی هفت نفر که ابری سایبان آنها بود پیش سلمان می آید. اول از همه متر و یک کاغذ و قلم در دستتان باشد بعد از آن فرض کنید می خواهیم برای مغازه ای سایبان برقی سفارش دهیم اول از همه باید فاصله ای که میخواهید سایبان برقی از بالای درب باشد را اندازه گیری میکنیم و در برگه ای یادداشت می کنیم ، بعد از این مرحله عرض بیرونی مغازه را اندازه گیری میکنیم که کامل بیرون مغازه را پوشش دهد بعد دوباره یادداشت کنید ، سپس میزان بازشو سایبان را باید از وسط بالای درب و مقداری که میخواهید جلوی درب مغازه را پوشش دهد اندازه گیری کنید سپس تمام اندازه هایی که یادداشت کرده اید را به ما اعلام کنید تا برای شما سایبانی با اندازه های مشخصی که ارسال کرده اید را برای شما بسازیم.

رو باز بودن پارکینگ باعث می شود تا نور آفتاب و رطوبت باران و برف به مرور زمان ماشین سایبان برقی شاهد – https://sayebanbarghishahed.com/ – را فرسوده نماید. رطوبت باعث پوسیدگی بدنه انواع خودرو و نور آفتاب نیز می تواند به رنگ انواع ماشین آسیب وارد نماید. هدر رفتن انرژی و قیمت بالا دوضعف عمده پوشش آلومینیومی محسوب می شوند. قیمت سایبان کالسکه ای کمتر از قیمت سایبان برقی می باشد. سایبان برقی سایه ای امن و مطمئن برای شما ایجاد می کند. یک سیستم برای کنترل باز و بسته شدن سقف برقی در نظر گرفته شده است. با نصب سقف برقی بر روی استخرهای رو باز می توان به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز و در هر فصلی از سال تفریحات آبی مورد نر خود را انجام داد. دز این مورد می توان به استفاده از یراق آلات مستحکم و قوی اشاره کرد که مزیت مهمی برای سایبان ها به حساب می آید.

که آشنایی با آن ها یکی از اصلی ترین گام های قبل از خرید می باشد. معمولا روکش پی وی سی در سال های اخیر بیشترین کاربرد را در ساخت انواع سقف متحرک داشته است. برخی از پروژه های اخیر این مجموعه بزرگ را میتوانید در اینستاگرام رسمی ایران سایبان مشاهده نمایید. یکی دیگر از کاربرد های سایه بان برقی، برای پارکینگ بعنوان سایبان پارکینگ می باشد. کاربردشان چیست و معمولا در کدام بخش از ساختمان استفاده می شوند؟ حیاط خانه نیز گزینه ی خیلی مناسبی برای استفاده از سایبان های برقی می باشد. سرخسی (482ق) نوشته است سلمان ترجمه سوره حمد را با عبارت “به نام یزدان بخشاینده بخشایند” آغاز می کند.

این نوع بسیار بادوام بوده و آب را به طور موثر دفع میکند. نصب می شود. سایبان برقی نوعی از سایبان است که به طور کاملا الکترونیکی کار می کند و علاوه بر داشتن امکانات سایبان، زیبایی و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ های صورتی و بنفش به طور کلی مورد پسند بانوان خوش سلیقه ایرانی قرار می گیرد و برای آرایشگاه ها و سایر خدمات بانوان بی نظیر است. نقش ریزساختار به اندازه ترکیب شیمیایی برای مقاومت در دماهای بالا چندان مهم نیست اما انتخاب صحیح آن نیز بی تأثیر نیست. این ابعاد برای حیاط های بزرگ و مساحت های بالا نیز بسیار مناسب است. چهارچوب این سایهبانها معمولاً دارای خرپاهای مدل آکوردئون است که به سمت بالا تا شده و فشرده میشوند. اجرای سقف متحرک با پوشش شیشه ای بسیار دشوار است، همین موضوع باعث شده تا هزینه نصب این نوع سقف های متحرک برقی بالا باشد.

سایبان برقی به ۵ جز اصلی پارچه، موتور برقی، بازو و مفصل، درپوش و یراق آلات تقسیم بندی می شود. است. سقف متحرک برقی را با توجه به یراق آلات و قطعات مورد استفاده، با قیمت های مختلفی می توان تهیه کرد. یکی دیگر از سیاستهای ایران سایبان ارسال انواع سایبان به سراسر کشور با قیمت تولیدی است. اما یکی از اصلی ترین اجزا، پارچه به کار برده شده در ساخت روکش می باشد. نحوهی کار سایبان برقی به این صورت میباشد: از طریق یک موتور الکتریکی که وظیفه هدایت و کنترل آن را به عهده دارد کار میکند. همچنین در فضاهای باز رستوران ها و کافی شاپ ها و مغازه ها استفاده از سایبان برقی به همراه استفاده از گل و گیاه و … همچنین جهت رونق بخشیدن به و ضعیت اب چاههای کشاورزی یک سد درکناز تپه عزیزآباد (توپ عزیز آباد) درحوالی کوه جنگاه در حال احداث است.

ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. سایه بان برقی تولید شده در مجموعه ایران سایبان مانند تمام سایه بان ها نیاز به مراقبت دارد. سایه بان برقی از منظر تبلیغاتی نیز مورد استقبال شرکتها قرار گرفته است. قیمت سایبان تاشو که میتواند دستی و بازویی یا برقی و مکانیک باشد هم با توجه به نوع پارچه و قدرت تحرک و همچنین قدرت موتور و ریموت مورد استفاده برای کنترل باز و بسته کردن آن متغیر است و طبیعیست که قيمت سايبان برقي این مدل که میتواند در پارکینگ و استخر و هرفضای بازی قرار بگیرد، بیشتر از مدل دستی آن باشد. بارش های فصلی یکی از عواملی است که میتواند موجب آسیب به محیط مورد نظر شود. که کنترل قسمت های متحرک را به عهده می گیرد.

پلی کربنات دارای ظاهری شبیه به شیشه است. شفافیت پلی کربنات باعث شده تا بتوان اطراف خود را مشاهده کرد و از طبیعت لذت برد، در حالی که محل استقرار بسیار امن بوده و از هر گونه تابش اشعه های مضر نور آفتاب، باران و… زیرا انعطاف پذیری یکی از مشخصه های بارز سایبان برقی است. زیرا به وسیله جریان برق کار میکنند و به کمک این نیرو میتوان وضعیت سایبان را تغییر داد. به صورت کلی با پیشرفت علم و تکنولوژی هدف اصلی تولید سایبان برقی برای راحتتر شدن کار میباشد. معمولا سقف های برقی بسیار راحت تر و سریع تر از سایر سقف ها نصب می شوند.این موضوع باعث شده تا هر جا که سرعت و زیبایی کار اهمیت بیشتری داشته باشد از سقف برقی استفاده شود. این در حالیست که در سایبان دستی بازویی، میله به شکلی حرفه ای استفاده می شود.

پرتوهای حرارت زای خورشیدی از طریق سقف شیشهای وارد فضای آتریوم شده و بدین ترتیب طبق (پدیده گلخانه) انرژی حرارتی در فضای آتریوم ذخیره شده و از طریق بازشوها و جدارههای پیرامون آتریوم وارد فضاهای داخلی میشود. میتوان ورق با دوطرف ضد uv نیز سفارش داد، این ورق در ضخامتهای ۱۰٬۱۲٬۲٬۳٬۴٬۶٬۸ میلیمتر تولید میشود و علاوه بر بیرنگ (رنگ شیشهای) دارای تمام رنگهای اصلی (برنز، آبی، شیری، زرد، قرمز، سبز) است. اگر در شمال کشور سقف متحرک نصب می شود، باید ضد آب بودن قسمت های مختلف آن را مد نظر داشته باشیم. جنس پارچه ی مورد استفاده در سایبان بسیار حائز اهمیت است به این دلیل که هر چه از جنس پارچه مورد استفاده در تولید این محصول مرغوبتر باشد میزان مقاومت آن در برابر رطوبت و آفتاب و باران و سایر عوامل محیطی می تواند بالاتر باشد . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید.

از این محصولات برای ایجاد فضاهای مناسب مثل گردهماییهای رسمی و خانوادگی میتوانید استفاده کنید البته این المانها از وسایل شما در هر شرایطی محافظت میکنند. اما فولادهای آستنیتی استحکام خود را در دماهای پایین حفظ میکنند. برخی از فولادها اگر تا دماهای ۵۰۰ تا ۸۰۰ درجه سلسیوس گرم شوند، مرز دانهها میتواند «حساس» شده و ممکن است توسط سیال خورنده مورد حمله قرار گیرند. معمولا برای اینکه بتوان استفاده بیشتری از این مجموعه های ورزشی کرد و همچنین سرعت بالای اجرای کار، سقف متحرک را برای این مکان ها در نظر می گیرند. سقف متحرک برقی را می توان بر اساس محل نصب طراحی کرد، بدین ترتیب هیچ گونه محدودیتی برای ساخت این نوع از سقف ها وجود ندارد. بدین ترتیب می توان در هنگام نیاز آن را به راحتی باز کرده و در صورتی که به آن نیازی نباشد. سایبان تبلیغاتی از آنجایی که مستقیما در مسیر دید مشتری قرار دارد، روشی عالی برای برند سازی محسوب می شود.

نیاز باشد تا سایبان جمع شده و از نور طبیعی بهره مند شد.

سایبان های دو طرفه به نوعی طراحی شده اند که دو تکه بصورت مجهزا از یکدیگر باز و بسته می شوند. سقف برقی در واقع یک پناهگاه یا مکان امن در یک فضای باز است. سایه بان برقی توسط تیم ایران سایبان تولید و در شهرستان بجنورد نصب گردید. شرکت ایران سایبان دارای رزومه ای بسیار قوی در حوزه تولید چادر تبلیغاتی میباشد. برای سفارش هر مدل سایه بان که خواستید میتوانید با شرکت سایبان آوید در ارتباط باشید. دیدگاهان غرب اولین تولید کننده و شرکت فروش سایبان برقی در کشور می باشد. ایران سایبان از سال ۱۳۶۰با هدف تولید و فروش انواع سایبان مغازه فعالیت خود را آغاز کرده و با مدیریت دکتر مردی تنها تولید کننده سایبان است که موفق به ثبت اختراع شده است. ایران سایبان، تنها تولید کننده سایبان در کشور میباشد که موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار