اتاق فرار اسکیپ روم چیست مجله گردشگری هم اقلیم | allescape

اتاق فرار اسکیپ روم چیست مجله گردشگری هم اقلیم | allescape هر یک از این فضاها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند. در یک بازی اسکیپ روم به شما ماموریت فرار از زندان می دهند، در دیگری باید از دست یک قاتل زنجیره ای فرار کنید و در جایی دیگر در نقش کارآگاه به دنبال قاتل بگردید و …. اسکیپ روم ، اتاق فرار یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است. در این بازی شرکت کنندگان باید با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها، به حل معماها و پازل ها بپردازند و بازی را به پایان برسانند. شما با انتخاب این تفریح هم طعم هیجان را می چشید، هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می کنید و هم ذهن خود را به چالش می کشید؛ البته خنده و شادی هم در این خوشگذرانی جای خودش را دارد. سبک جدیدی از اسکیپ روم ها، اتاق فرار های جنلگی نام دارد که معمولاً جنایی و ترسناک هستند.

با ثبت نظر خود در مورد این تور، به دیگر مسافران برای داشتن تجربه بهتر کمک کنید. اغلب اتاق فرارها بین ۴ الی ۷-۸ نفر ظرفیت دارند و بنابراین نباید کم‌تر یا بیشتر از این تعداد باشید. طبق اعلام انجمن قلب ایران، همه افراد باید حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی در روز داشته باشند.

• ایجاد ارتباط بین تمامی حس‌ها

شرکت پاراپارک نیز بعدها در 20 مکان اروپا و استرالیا این بازی را راه‌اندازی کرد. معماهای بازی اتاق فرار باید به شکل گروهی و موازی قابل حل کردن باشند. همه افراد گروه باید سعی در حل کردن معماها داشته باشند؛ در غیر اینصورت بازی گروهی معنایی ندارد. سطح معماها باید در حدی باشد که هر کدام از اعضا بتوانند آنها را حل کنند.

یا فوبیای خاصی دارند، احتمالاً اتاق فرار معمایی مناسب تر اسکیپ روم فانتزی است. و بر همین اساس باید شرایط سنی را در خلال قوانین اتاق فرار بگنجانند.. دستور‌العمل‌هایی که برای موفقیت در اتاق فرار وجود دارد این است که به محض یافتن هر چیزی، آن را با صدای بلند بیان کنید.

  • و به موقع در مجموعه ی محل اسکیپ روم حضور داشته باشید تا اختلالی در سانس ها رخ ندهد.
  • صاحبان عمارت در ایران نیستند البته اینجا یک سرایدار هم دارد.
  • تاکنون در این اتاق‌ها سناریوهای مختلفی طراحی شده‌اند که تعدادی از آن‌ها همانند دزدان دریایی، آدم‌ربایی، گروگان‌گیری، شکار گنج، زندان‌ها، زامبی‌ها، آزمایشگاه‌های علمی و خانه‌های خالی از سکنه در تمامی کشورها مشترک می‌باشند.
  • بازی فرار برای تمام افرادی که طالب گذراندن ساعاتی خوش هستند مناسب است.
  • پس شاید لازم باشه یه سری سرنخ‌ها و معماها رو از دل سناریو توی بازی بیارید.

وب سایت لحظه آخر با هدف ایجاد بانکی جامع در تمامی زمینه های گردشگری در سال 1391 شروع به کار و پس از حدود 10 سال سرویس دهی به مسافرین با بیش از یک میلیون کاربر عضو یکی از پربازدید ترین استارتاپ های گردشگری می باشد. اگر قصد دارید در اسکیپ رومی قرار بگیرید که به شما ترس و یا آدرنالین خودنتان را ترشح کند، این اتاق به شما پیشنهاد نمی شود. اما اگر فردی هستید که قصد دارید دقایقی ذهنتان را وارد چالش هایی بکنید، این اتاق به شما پیشنهاد می شود. طراحان این بازی با توجه به سناریوهایی که پیاده سازی می کنند، شرایط سنی هم برای بازیکنان نظر می گیرند که از این رو باید به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید نهایت لذت را بجای ترس ببرید. شما در مدت زمانی که در بازی اسکیپ روم هستید از تمامی دغدغه‌ها و مشکلات خارج از بازی رها می‌شود. ممکن است در طول بازی به مشکل بخورد و نتوانید معمای پیش رویتان را حل کنید، اما نگران نباشید شما می‌توانید از دنیای خارج از بازی کمک بخواهید تا در مسیر حل معما به شما کمک کند.

رعایت اصول کار تیمی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار