برای خنده: بک لینک {آیا نیست|فقط نیست|هست نیست|فقط نیست|نباید|نخواهم شد همانگونه که می‌خواهید بی‌ضرر باشید {ممکن است|می|احتمالا} {فکر کنید|فرض کنید|فرض کنید}. {نگاهی به|ببینید} این نمونه های {عالی|خوب}

اما همانگونه که بررسیهای این محصول ثابت کردند، انویدیا تنها منتظر بهترین زمان برای آغازِ یک نبرد جدید بود. فرقی نمیکنه یه کاسب باشید یا یه مهندس یا یه طراح، در هر صورت به یه لپ تاپ نیاز دارید تا بتونید کارهاتون رو به بهترین نحو ممکن انجام بدین. تا به اینجای مقاله سئو چیست، با پایه و اساس بهینهسازی سایت آشنا شدیم. ✅ بهینهسازی محلی در سایت انجام گرفته است؟ از آنجایی که آینده ازآن هوش مصنوعی خواهد بود بهتر است به جای نگران بودن در مورد هوش مصنوعی یاد بگیریم که چه کارهایی را میتوانیم با آن انجام دهیم و اطلاعاتمان را در این زمینه بیشتر کنیم. با این حال قرار دادن دو تراشهی گرافیکی روی یک بردِ واحد میتوانست راه حل بینهایت بهتری برای انجام این کار باشد. از Crossfire تا CUDA، از Mantle گرفته تا GameWorks و از FidelityFX گرفته تا RTX و DLSS، ماهیتِ مرتبا در حال تغییر تراشههای گرافیکی، برای یک نبرد حماسی (و غالبا مبارزههای تنگاتنگ) بنیان شده است.انویدیا و ایامدی همیشه هم پیشروانِ این صنعت نبودهاند. این شرکت در اینجا بود که برای اولین بار تراشهی خود را “اولین GPU یا Graphic Processing Unit در جهان” نامگذاری کرد که تمام واحدهای Lighting ،Triangle Setup و Clipping و موتور رندر نهایی را در یک تراشهی واحد ادغام کرده بود و قادر به پردازش دست کم ۱۰ میلیون چندضلعی در ثانیه بود.

مانند کارت قبلی HD 3870 X2، کارت 4870X2 هم دو تراشهی گرافیکی را روی یک بردِ واحد قرار داد و از کراس فایر برای هماهنگی آنها استفاده کرد. کارتهای گرافیکی تمایل زیادی به داشتن نامهای عجیب و بیربط دارند، چیزی که کارت تایتانِ انویدیا هم از آن مبرا نیست. و اگر خواهان فریم ریت بیشتری میباشید باید توجه کنید که کابل متصل به مانیتور و پورت خروجی کارت گرافیک از آن فریم ریت پشتیبانی کند. از آنجایی که اینترنت در تمام لایههای زندگی ما نفوذ کرده و صنایع مختلف را تحت تأثیر قرار دادهاست، باید کسبوکارها برای کسب درآمد و افزایش فروش خود از ان استفاده کنند. در مارس ۲۰۰۷، گوگل به مدیران شبکه هشدار داد که باید از ایندکسشدن نتایج جستجوی داخلی جلوگیری کنند؛ زیرا این صفحات، هرزنامه جستجو هستند. کارت پرچمدار جدید که در ماه مارس سال ۲۰۱۲ به عنوان سریعترین تراشهی گرافیکی دنیا عرضه شد، شروعی بالاتر از موفقیت را برای معماریِ جدید کپلر این شرکت رقم زد. و به عبارت دیگر، روشهای ساخت بک لینک چیست؟ من رضا رستم زاد مدیریت وب سایت بک لینک . مواردی از قبیل هاست، سرعت وب سایت، نقشه xml، روبات و ده ها استراتژی دیگر که می تواند در سئو تکنیکال پیاده سازی شود.

اگر نیازمند اطلاعات کاملتر راجع به نحوه کار با سئو هستید، مطالعه مقاله جامع «آموزش بهینهسازی سایت برای گوگل و موتورهای جستجو» از مجله را به شما پیشنهاد میکنیم. به عنوان مثال میتوان به اوپنایآی کدکس اشاره کرد. به عبارت سادهتر، این کارت کاری کرد که هر تراشهی گرافیکی دیگر در آن زمان بچگانه به نظر برسد. این کارت با درنوردیدن صدر نمودارهای گرافیکی، در عین دارا بودن قیمتی که آن را درست در پایین کارتهای رده بالای نسل کپلر قرار میداد، شروعی هیجانانگیز داشت. این امر به ATI کمک کرد تا سرعت ساعت کاری حافظه را افزایش داده و در عین حال توان پردازشی کمتری نیاز داشته باشد. اما جالب است بدانید اگر حالت طبیعی بودن آن را رعایت کنید به طوری که قصد شما اتصال سایتتان با یک سایت دیگر باشد ، مجازاتی شما را تهدید نخواهد کرد و حتی شواهدی وجود دارد که این کار رتبه بندی ها را بهتر نیز می کند. اولین تراشهی گرافیکی که از (CUDA (Compute Unified Device Architecture بهره میگرفت، همین کارت بود و سازگاری با دایرکت ایکس ۱۰ را نیز ارائه میکرد و جهشِ بزرگی را در راندمان (گاهی اوقات تا دو برابر) نسبت به کارتهای دایرکت ایکسِ ۹ آن زمان ایجاد کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار