بانک کتاب کنکور خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان | ketabko

میتونه کمک بزرگی در یادگیری شما بکنه چرا که با توجه به تست هایی که داره سرعت شمارو افزایش میده. همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند.

این کتاب دارای درسنامه خوب و کاملی است و تست هایی با سطح متوسط دارد و به شما کمک می کند تا مطلب را بهتر یاد بگیرید. همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید… در بانک کتاب کنکور، می توانید کتاب های مورد نظرتان را با تخفیف قابل ملاحظه‌ای بخرید. تست‌های هر درس بعد از درسنامه آن آمده است متناسب با اهمیت هر درس تعداد تست‌ها نیز متفاوت است همچنین تست‌ها از الگوی آسان به سخت پیروی می‌کنند تا روند آموزشی بودن تست‌ها قابل تاکید باشد. طبق جدول منتشر شده توسط سازمان سنجش، تمام مطالب بخش «خواندنی های كتاب» ریاضیات دوازدهم رشته تجربی حذف می باشد.

  • بعد از اتمام هر دو فصل یک آزمون جامع قرار گرفته و بعد از تست‌های هر بخش یک آزمونک ۵ سوالی برای بررسی میزان تسلط دانش آموزان بر مطالب اختصاص داده شده است.
  • به همین منظور ناشران بسیاری به چاپ کتاب‌های کنکور ریاضی روی آورده‌اند.
  • از آن جایی که سال دوازدهم، سال نهایی تحصیل دانش آموزان در مدرسه است و پس از پایان این دوره لازم است تا در کنکور شرکت کنید، اهمیت یادگیری مطالب افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.
  • پرسش‌های چهارگزینه‌ای بخش اصلی این کتاب می‌باشند که هر یک دارای پاسخ تشریحی و زیر عنوان‌های خاص هستند.
شما می‌توانید به کمک بانک کتاب مارکا این مکمل‌های آموزشی را تهیه کنید تا بدون وجود هرگونه اضطرابی در روز برگزاری کنکور، سر جلسه امتحان حاضر شوید. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… در سایت کتاب کنکور، شما می توانید به صورت آنلاین، از طریق تماس تلفنی، تلگرام یا به صورت حضوری خرید نمایید.

کتاب درسی دینی دوازدهم چاپ 1401 ویژه کنکور 1402

3- درسنامه کتاب تست را با دقت بخوانید و از کنار هیچ نکته ای تا خوب یاد نگرفته اید، عبور نکنید. این کتاب شامل 4 درس است که پس از هر درسنامه ، سوالات متنوع قرار میگیرد. هدف اصلی از تألیف کتاب‌های کار فراهم کردن تمرین بیشتر برای کار در کلاس است و برای هیچکدام از آثار این دسته پاسخنامه لحاظ نشده.

کتاب درسی نگارش دوازدهم چاپ 1401 ویژه کنکور 1402

بانک کتاب کنکور خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان | ketabko شما برای اینکه توی کنکور درصد بالایی از فیزیک رو بزنی باید زیاد تست بزنی و تمرین حل کنی پس احتیاج به این دوجلد داری. این کتاب شامل پاسخنامه کاملا تشریحی و درسنامه های آموزنده و مفهومی همراه با نکته ها، تکنیک ها و جدول های کاربردیه. جلد اول کتاب فیزیک دوازدهم بیش از 2800 تست داره که سوالات کنکور رو برای شما پوشش میده. پرسش های چهار گزینه ای شیمی سال دوازدهم ریاضی از این دسته کتاب های کمکی هست که ی بانک اطلاعاتیه و باعث میشه رتبه ی شما توی رشته ی شیمی بالا باشه چرا که با داشتن سوالا، تستای جامع و کامل قبولی شما رو قطعی میکنه.

ماجرای من و درسام ریاضی دوازدهم تجربی خیلی سبز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار