بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape

به همین دلیل زمان تعیین‌شده برای این بازی از یک ساعت به یک ساعت‌ونیم افزایش پیدا کرده است. برخلاف اکثر داستان‌های اتاق فرار که شما شخصیت خوب داستانید این بار شما و دوستانتان برای یک خراب‌کاری مامور هستید. ماجرا از آنجایی آغاز می‌شود که فعالیت‌های مشکوکی در تهران رخ می‌دهد و پلیس موفق نشده تا عوامل این خراب‌کاری‌ها را دستگیر کند. کارآگاه توانا یکی از حرفه‌ای‌ترین کارآگاه‌های تهران است که ادعا کرده مدارک به دست آورده و همه اتفاقات اخیر را به یکی از باند‌های بزرگ تهران ربط داده است. فضای اتاق فرار تابوت به‌صورت دلهره‌آور و خاص طراحی شده و یکی از دشوارترین بازی‌های این مجموعه است.

برخی دیگر از معماهایی که در بازی مطرح می شوند معماهای چالشی هستند. مثلا شاید باید با آچار چند پیچ را باز کنید، یا طنابی را ببرید و غیره. برای رسیدن به این هدف، شاید لازم باشه معما رو با چند نفر به صورت امتحانی تست کنین و مطمئن بشین که همه سوالات احتمالی بازیکنا از قبل دیده شده و به صورت هینت تو سوال قرار داره. برای حل کردن این معماها باید قدرت تحلیلی بالایی داشته باشید .لازم هست تا سرنخ هارا به هم ربط بدید. هر روز از ساعت 4 عصر تا 12 شب یکسره مشغول فعالیت هستند و 3 اتاق با 3 تا سناریوی مختلف دارند. به سختگیرانه ترین شکل ممکن اطمینان حاصل کنین که اشیا و پازل های اتاق رو جستجو کرده باشید.

گاهی شاید لازم باشد که یک آینه را با زاویه ای خاص در برابر یک نور موضعی قرار دهید تا به عنوان مثال، یک در مخفی پیدا شود. ممکن است برای خواندن یک نوشته ی ناخوانا، لازم باشد آن را رو به روی آینه قرار دهید و یا نور چراغ قوه ای را مسیری خاص هدایت کنید. همان طور که توضیح دادیم، اغلب کارهای فیزیکی مورد نیاز برای حل معماها در اتاق فرار معمایی شامل جا به جایی اجسام سبک و کوچک خواهد بود. مدت زمان بازی در اتاق فرارها با توجه به نوع سناریو حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه است و قابل تمدید نیست. به همین دلیل باید در بازه زمانی مشخص شده سرنخ ها جستجو شده و به جواب درست برسید.

مجموعه اتاق فرار دالون

شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید. اتاق فرار شبح بازارچه از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک تئاتر تعاملی و هیجان‌انگیز و درجه سختی ۹۰ درصد است. شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل اتفاقات اتاق فرار تردد اشباح است. این بازی تلفیقی از اسکیپ روم و یک تئاتر تمام عیار است و تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود.

  • سلام با توجه به اینکه مالکیت معنوی اتاق ها محفوظه از داخل اتاق عکس و فیلم نمیشه تهیه کرد.
  • شاید برایتان جای سوال باشد که اصلا چنین ایده ناب و زیبایی از کجا نشات گرفته.
  • اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورند، این اتاق فرارِ معمایی برای شماست.
  • این قفل ها معمولاً رمزی 4 رقمی دارند اما نوع سخت تر آن، دارای 6 رقم می باشد.
  • او کسی است که از دور بازی را نگاه می‌کند و بر آن نظارت دارد.

رکورد زدن در اتاق فرار یکی از چالش ها یا نگرانی هایی می باشد که ذهن بسیاری از افراد را قبل از شروع بازی به خود مشغول می کند. اتاق فرار وست روم در ادامه به نکته برای اینکه بتوانید در اسکیپ روم ها رکورد بزنید را معرفی می کند. یکی از مهم ترین ترفندهای موفقیت در اتاق فرار، اجرای بازی تیمی است. به همین دلیل لازم است افرادی در طول بازی همراه شما باشند که براحتی روحیه کار تیمی در آنها مشاهده شود. از بزرگترین اشتباهات در اسکیپ روم ها می توان به عدم انتخاب افراد مناسب به عنوان هم تیمی اشاره کرد.

استانداردهای طراحی سناریو برای اتاق فرار

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار