راهنمای خرید خرید لپ تاپ ، موبایل ، تلویزیون ، هنذفری دیجیاتو | behtarin-laptop

راهنمای خرید خرید لپ تاپ ، موبایل ، تلویزیون ، هنذفری دیجیاتو | behtarin-laptop

هارد دیسک قطعه‌ای است که شما اطلاعات خود را در آن ذخیره می‌کنید و البته سیستم‌عامل خود را در آن ذخیره مینی لپ تاپ می‌کنید. می‌توان هارددیسک را با کشوهای یک کمد پرونده مقایسه کرد که شما می‌توانید در آن اطلاعات را ذخیره کنید. تولید هارددیسک‌ها هم مانند همهٔ لوازم الکترونیک پیشرفت‌های فراوانی داشته‌اند و از لحاظ سرعت و محافظت و کاهش ایرادات بسیار بروز و مدرن شده‌اند.

  • لپ تاپ با این صفحه نمایش وزن بالایی دارد و برای حمل دائمی گزینه مناسبی نیست.
  • با وجود پردازنده گرافیکی مجزا در لپ تاپ سرعت پردازش اطلاعات افزایش پیدا می‌کند و پردازش تصاویر و ویدئو‌ها سریع‌تر انجام می‌شود.
  • گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود.
  • این حساسیت تا حدی قابل توجیه است ، زیرا کیفیت ساخت محصولات شرکت‌های مختلف ، با یک دیگر تفاوت دارد.

با بالا بردن میزان پولی که برای لپ تاپ می‌خواهید بدهید، تولیدکنندگان همچنین شروع به اضافه کردن ویژگی‌های دیگر می‌کنند؛ از جمله صفحه‌نمایش با وضوح بالاتر، بدنه فلزی و SSD‌ها. نکات مهم پیش از خرید لپتاپ برای شما این است که به سراغ دستگاهی بروید که به پردازنده گرافیکی مجزا مجهز است. یکی از مهمترین مشخصات لپ تاپ خوب که در هنگام خرید کروم بوک‌ها باید دقت داشته باشید که حداقل 4 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بر روی دستگاه انتخابی شما تعبیه شده باشد. سی پی یو همان طور که گفته شد بسته به نیاز کاربر به لپ تاپ تعیین می‌شود. در لپ تاپ‌های رده بالا از سی پی یو‌های قدرتمند و در لپ تاپ‌های معمولی از سی پی یوهای میان رده و متوسط استفاده می‌شود.

راهنمای خرید و مشاوره / هایلایت

این نوع تراشه‌ها که در میان لپ تاپ‌های کمتر از 400 دلار یافت می‌شوند، کندترین عملکرد را دارند؛ اما اگر مهم‌ترین کارهای شما جستجو در اینترنت و کارهای ویرایش متن سبک است، گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌روند. اگر می‌خواهید از لپ‌تاپ خود به عنوان تبلت استفاده کنید، محصولات دو در یک را که به صورت کامل تا شده و یا از هم جدا می‌شوند را در نظر بگیرید. پس اگر از پورت‌ها استفاده خاصی دارید (همچون پورت VGA برای دانشجویانی که می‌خواهند لپ‌تاپ خود را به ویدئو پرژکتور قدیمی دانشگاه وصل کنند) حتما در زمان خرید به آن توجه کنید.

انتخاب جایگزین: ایسوس ZenBook 14X مدل UX5401ZA-L7036

طبق بررسی های ما لپ تاپ های در محدوده قیمت 25 تا 35 میلیون به صرفه ترین قیمت را بر اساس کیفیت دارند. در ادامه به معرفی لپ تاپ های روز دنیا در بازه های قیمتی مختلف خواهیم پرداخت. در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دیجیاتو، مدل‌هایی با حداکثر قیمت ٢۰ میلیون تومان را انتخاب کرده‌ایم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار