قطعات لیفتراک برقی فروشگاه قطعات و لوازم یدکی لیفتراک | توکو لیفتراک

به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از لیفتراک ها در صنایع مختلف بر اساس استانداردها و قوانین مختلف صورت می گیرد. برخی از این قوانین و مقررات توسط خود کارخانه تولیدکننده وضع می شوند و برخی دیگر به صورت استانداردهای بین المللی بکار می روند. به این طریق، تعادل وزنی میان بار و تکیه گاه ایجاد می شود و جابجایی کالا توسط نیروی محرکه صورت می گیرد.

واردات و فروش قطعات یدکی اصلی لیفتراک – شرکت پارت ماشین، تلفن : 66067000 – 66085038 – 66003695

لیفتراک های برقی برند کوماتسو با نیروی باطری سربی- اسیدی کار می کنند. این نوع  لیفتراک ها تنها برای فضای سر بسته مناسب اند و هیچ گونه آلودگی تولید نمی کنند. موتور لیفتراک برقی کوماتسو از نوع AC  است؛ همچنین اپراتورهای لیفتراک برقی در هنگام جابه جایی انواع بارها میدان دید وسیعی دارد.

قطعات لیفتراک برقی فروشگاه قطعات و لوازم یدکی لیفتراک | توکو لیفتراک

در غیر اینصورت، عملکرد لیفتراک و حتی ایمنی آن با مشکل روبرو خواهد شد. لیفتراک، وسیله ای است که در بارگیری و حمل و نقل کالاها بکار می رود. لیفتراک از قطعات مختلفی تشکیل شده که هر یک از آن ها وظیفه خاصی را بر عهده دارند.

دکل سه مرحله ای (3 Stage):

در صورتی که قصد خرید این لوازم را دارید می توانید با مجموعه tdhpart تماس بگیرید و لوازم مورد نظر را سفارش دهید. ما با ارائه قطعات یدکی لیفتراک و اجزای سازنده لیفتراک‌های بنزینی، دیزلی، هیدرواستاتیک و برقی در طیف گسترده‌ای از مارک‌ها، بهترین خدمات را ارائه می‌دهیم. فروشگاه تهران لیفتراک یک مرکز خرید انواع قطعات و لوازم یدکی هستیم. تعمیر دینام و استارت لیفتراک، شستشو انژکتور لیتفراک، صافکاری و نقاشی لیفتراک، تعمیر کنترل ولو لیفتراک، تعمیر رادیاتور لیفتراک و سرویس دلکو لیفتراک بسیار هزینه بر است.

  • از این دکل ها برای جابجایی بار در ارتفاع بسیار بالا استفاده می شود.
  • شرکت سرویس قطعه نیز از جمله این شرکت ها میباشد که تمامی آنچه که برای لیفتراک و تعمیر آن نیاز دارید را بفروش میرساند.
  • همچنین در نظر داشته باشید که استفاده قطعات یک لفتراک بر روی نوعی دیگر لیفتراک از یک برند دیگر باعث نمیشود تا کارکرد این لیفتراک ها دچار مشکل شوند.
  • علاوه بر این، موتورهای دیزلی در لیفتراک هایی با ظرفیت بیشتر از 3 تن بکار می روند.
کیفیت قطعات لیفتراک در بخش دیفرانسیل تاثیر مستقیمی بر نحوه عملکرد آن ها دارد. در نتیجه، تعمیر دیفرانسیل لیفتراک خراب یا مشکل دار را باید به یک مکانیک متخصص و قابل اعتماد بسپارید. اگر قصد تعویض این قطعات را دارید، حتماً از نمایندگی های معتبر اقدام به خرید کنید تا متحمل هزینه های اضافی نشوید. کم بودن مایع خنک کننده، گرفتگی صفحات رادیاتور، تنظیم نبودن پدال های اینچ، گرفتگی شیلنگ های رادیاتور از مهم ترین دلایل داغ کردن گیربکس محسوب می شوند. با این وجود، خراب شدن قطعات سیستم خنک کننده لیفتراک و تسمه ها نیز باعث بروز این مشکل می شود. گیربکس های دستی در مقایسه با نوع خودکار دارای ساختار بسیار ساده تری بودند و در نتیجه، تعمیر آن ها نیز آسان تر انجام می شد.

برد کنترلر لیفتراک مدل Curtis 1215-8307

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار