تلویزیون شهری + نکات کلیدی هنگام خرید تلویزیون شهری اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

شـرکت رسـانه مدرن شهـر/آقابابایی واردکننده و مجـری تخصصی فـروش و اجـاره تلویزیون های غول پیـکر شهـری ال ای دی و اسـکوربردهای تمـام رنـگی ورزشـی در سـراسـر کشـور فـروش… تلویزیون های غول پیـکر شهـری و نمایشگرهای فول وارداتی تعدادی از پروژه… تلویزیون شهری چرخشی 360 درجه کشور درب جنوبی حرم عبدالعظیم الحسنی ( ع ) شهر ری – تهران – اسکوربرد… صفحه نمایش یک تلویزیون شهری همانطور که گفته شد مجموعه ای از پنل های ال ای دی می باشد که در کنار یکدیگر گنجانده می شوند و می توانند ابعاد یک در یک متر و یا بزرگتر داشته باشند. مجموعه ی این پنل ها در کنار هم نمایشگر تلویزیون شهری را تشکیل می دهد. تلویزیون شهری بدون محدودیت در نمایش تصاویر و فیلم ها ، محدودیت های بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی را نداشته و میتواند با اتصال به کامپیوتر و همچنین داشتن ورودی های مختلف ، کیفیت بالایی از تصاویر را ارائه دهد.

صفحه نمایشگر تلویزیون شهری

ارتفاع سازه در دنیا محاسبه ی دقیقی دارد و مقدار مشخص یا دلخواهی ندارد. ارتفاع سازه ها بسته با فاصله ی عبور و مرور از آن و زاویه ی دید LED و تراکم پیکسلی آن بستگی دارد . تلویزیون شهری اگر از ارتفاع ایده آل تغییر بکند اثرگذاری آن بشدت کاهش می یابد و حتی ممکن است باعث حادثه و یا آزار و اذیت شهروندان شود. در سیستم های آفلاین کارت کنترل باید قابلیت شبکه داشته باشد و به شبکه محلی تلویزیون شهری متصل شود.

در بخش دانلود نرم افزارهای تابلو روان می‌توانید نرم‌افزارهای کنترلر انواع برد را دانلود کنید. تلویزیون ایندور در فضاهای داخلی مانند سالن‌های ورزشی، اتاق‌های کنفرانس و آمفی‌تئاترها استفاده می‌شود. رزولویشن و کیفیت بسیار بالا، شدت نور استاندارد و فرکانس بالا (جلوگیری از نویز تصویر) و مصرف پایین تر از نمونه Out Door از جمله مزیت‌های تلویزیون ایندور است.

پیشنهاد ما برای شما عدد شش است؛ ولی باید در نظر داشت که اکثر پیمانکاران چهار عدد را برای پایه تلویزیون شهری استفاده می کنند. لازم به ذکر است که قطر داخلی بایستی به اندازه ای باشد که یک نفر براحتی بتواند از درون آن عبور کند. همچنین باید دقت داشت که ارتفاع سازه به گونه ای باشد برق شهری از بالای سازه عبور نکند که مشکلی در زمان ساخت سازه برای سازندگان آن بوجود نیاید. تبلیغات با شور و هیجان بالا، باعث ترغیب مخاطبان به اقدام و خرید محصولات شما می‌شوند. استفاده از آهنگ‌ها و نواهای جذاب در تلویزیون های تبلیغاتی که قابلیت پخش موسیقی را دارند باعث تاثیر بسزایی در انتخاب برند یا کالای شما خواهد داشت. مجموعه ای اس آی لایت یکی از بزرگترین وارد کننده های قطعات تلویزیون شهری در ایران می باشد و خیلی از فعالین در حوزه تلویزیون شهری این مجموعه را به عنوان وارد کننده تلویزیون شهری می شناسند و سالهای فراوان از مجموعه ای اس آی لایت خرید کرده نموده اند.

  • شما می توانید برای خرید تلویزیون شهری و یا اطلاع از قیمت و اجاره تلویزیون تبلیغات شهری بهلایت هوم مراجعه کرده و با کارشناسان ما مشاوره نمایید.
  • مدل فول کالر SMD (پایه های LED روی سطح PCB متصل می شوند)که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است.
  • بطور کلی تلویزیون های شهری از نظر ساختار فنی و اصطلاحا پیکسلی به دو دسته بزرگ RGB و 2RGBn تقسیم می شوند.
  • میباشد ماژول ها نیز طبق کیفیت ساخت،انواع LED یا SMD ویا 3in1 ، دات پیچ قیمت گذاری میشود به فاصله بین پیکسل ها در ماژول ، دات پیچ Dot Pitch گفته می شود .
  • نوفنبر(نوآوران فناوری برتر) امروزه انواع هاردکیس های صنعتی ، رک کیس ، فلایت کیس و به نام دیگر کیف های آلومینیومی…
  • نمایشگر LED فضای بسته از شدت نور کمتری نسبت به نماشگر فضای باز برخوردار است.

یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که بواسطه خرید تلویزیون شهری برای عرضه کنندگان کالا و خدمات فراهم می گردد این است که مخاطب ناخواسته و ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی می شود و نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. هدف از تولید این محصول، نمایش تبلیغات تصویری با کیفیت بالا، در محیط شهری (میادین، بوستان‌ها، مراکز خرید، پاساژها، تالارهای پذیرایی، سالن‌های کنفرانس و …) است. تلویزیون شهری در دنیای پیشرفته امروزی، یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی با ظاهری زیبا و مدرن است. این روزها خیلی از افراد به جای پرژکتورهای مختلف از تلویزیون شهری داخل سالن استفاده می‌کنند. این نوع از تلویزیون شهری شدت نور کمتری داشته و از خستگی چشم جلوگیری خواهد کرد.

تلویزیون شهری p10 پارساتابلو

تلویزیون شهری + نکات کلیدی هنگام خرید تلویزیون شهری اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار