خرید چای هندی درایران مرجع خرید و فروش انواع چای چای | OkChay

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا از تخفیف های هیجان انگیز فروشگاه بهره مند شوید. یکی از سریعترین راه ها برای لذت بردن از طعم ماسالای خالص، خرید چای ماسالا فوری است. مزیت بزرگ آن این است که به راحتی در هر کجا که باشید، در سفر، سرکار یا در خانه، یک قاشق از آن را درون آب جوش میریزید و تمام، ماسالای شما آمادست! اما اگر بخواهید خودتان ماسالا را تهیه کنید، باید حداقل 5 جور ادویه مثل دارچین، چای سیاه، زنجبیل و …

  • پادشاه نکته بین و کنجکاو جرعه‌ای از آن را نوشید و از طعم مطلوب و خواص نیروبخش آن شگفت زده شد.
  • فلاونیدها گروهی از پلی فنول‌ها هستند که به‌طور طبیعی در چای وجود دارند.
  • اگر تازه وارد دنیای چای شده اید این احتمال وجود دارد که از متنوع بودن آن سردرگم شوید.
  • انواع Tea ceremonies وجود دارد که منشأ آن فرهنگ‌های مختلف می‌باشند، مراسم پیچیده، رسمی و بی‌سروصدای ژاپنی آن بیشتر شناخته شده‌است.
  • این نوع از چای نیز به خاطر مزایای بی شماری که برای سلامتی دارد در کشور چین به صورت گسترده استفاده می‌شود.
شناخت مشتری به عنوان عامل دیگر در فروش عمده چای تاثیر خود را نشان می دهد. همانطور که گفته شد، مشتری ایرانی تا چند سال پیش علاقه خاصی به چای هندی و چینی داشت. این علاقه باعث شده است که او به دم کشیدن سریع چایی و رنگ قرمز روشن آن عادت داشته باشد.

خرید چای هندی درایران مرجع خرید و فروش انواع چای چای | OkChay در یک افسانه عامه چینی، شن نونگ ، امپراتور چین ابداع‌کننده اسطوره‌ای کشاورزی و طب چینی حدود ۵۰۰۰ سال پیش در حال سفر بوده‌است. وی که به دلیل تبحرش در روش‌های علمی مشهور بوده، بر این اعتقاد بود که مطمئن‌ترین روش برای نوشیدن آب این است که ابتدا آن را بجوشانند. یک روز متوجه شد که تعدادی برگ در داخل آبی افتاده که وی آن را جوشانده بود. پادشاه نکته بین و کنجکاو جرعه‌ای از آن را نوشید و از طعم مطلوب و خواص نیروبخش آن شگفت زده شد. برخی از افسانه‌های دیگر می‌گویند که امپراتور خواص طبی برخی از گیاهان را برای خود آزمایش می‌کرد، که برخی از آن‌ها سمی بودند، اما آزمایش بر روی چای نشان داد که آن نوشدارو است. داستان شن نونگ در کتاب «لویو چا جینگ» نیز که یک اثر قدیمی مربوط به این موضوع است، ذکر شده‌است.

لیست تغییرات قیمت

تحقیقات نشان داده است که خواص ضد اکسید کننده قوی چای ماسالا که به دلیل وجود دارچین، زنجبیل و هل است؛ می تواند از ابتلا به چای های خاص ایرانی در فروشگاه های دوبی سرطان جلوگیری کند. به غیر از عوارض جانبی فوق، از دیگر عوارض جانبی مصرف چای ماسالا می توان به مواردی مانند کمبود آهن و تداخل آن با داروهای مصرفی اشاره کرد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اوناتس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

دمنوش بهار نارنج

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار