قیمت مفتول برنج نرم و فنری صنایع آلیاژي هنر | foulka

قیمت مفتول برنج نرم و فنری صنایع آلیاژي هنر | foulka برنجی تهیه و توزیع انواع آهن آلات صنعتی
ورق آلیاژی فولاد آلیاژی ایران ماشین آلات صنعتی… مجموعه ورق فنری بهلر تمامی محصولات خود را با سرتیفیکیت و به شرط آنالیز عرضه می نماید، تا مشتریان محترم با خیالی آسوده از تمامی محصولات این مجموعه  استفاده و بهره برداری نمایند. ما می دانیم اجناس تقلبی چه ضرر و زیانی به مصرف کنندگان وارد می کند.

مفتول شمش مسی
توزیع فلزات رنگی (ورق لوله تسمه گرد مفتول برنجی)(ورق لوله تسمه گرد فسفر برنزی)
ارسال به سراسر ایران
انجام خدمات برش به سفارش شما
با… ویژگی دیگر این فلز مقاومت در برابر اصطکاک است که استفاده از برنج در ساخت مغزی قفل ها به این دلیل است.خاصیت آگوستیکی این فلز هم آن را به متریالی مناسب برای تولید آلات موسیقی تبدیل کرده. به همین منظور صنایع آلیاژي هنر کلیه محصولات برنجی از جمله ورق برنج، میلگرد برنج و لوله برنجی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. مرکز فروش مفتول برنجی معتبر تأمین‌کنندهٔ هر دو نوع آن، وارداتی و تولیدی برای شماست و عرصهٔ انتخاب در آن بسیار گسترده است. برای استعلام قیمت مفتول برنج با ما در متال مارکت تماس بگیرید. سیم‌های استیل از انواع سیم مفتول ضد زنگ، که به آن مفتول نگیر هم می‌گویند، شامل دو نوع مفتول استیل فابریک و غیر فابریک می‌باشند که هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و روش ساخت متفاوتی هستند.

تولید و توزیع مقاطع برنجی. فروش ورق برنج

از جمله مصارف آن می توان به ساخت قطعات خودرو، ساخت رادیاتورها اشاره نمود. از این محصول به عنوان مواد یا محصول اولیه برای ساخت انواع دیگر مفتول‌ها استفاده می‌شود، همچنین از دیگر کاربرد‌های آن می‌توان به ساخت حصارکشی و ساخت قفس اشاره کرد. سیم گالوانیزه زنجان با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1.25 میلی متر و وزن 31.25 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 1.5 میلی متر و وزن 24کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1.5 میلی متر و وزن 37.5 کیلوگرم می باشند. بنابراین در هنگام تهیه سیم مفتول حتماً باید به این مورد توجه داشته باشید که کیفیت سیم تهیه شده بسیار بالا باشد.

انواع آلیاژهای برنج

مقطع سیم برنج به شکل مربع، گرد و شش‌ضلعی است که هرکدام از آن‌ها کاربردهای خاصی دارند. سیم برنجی از آلیاژ برنج ساخته می‌شود و همان‌طور که گفته شد سازه‌های برنجی یک محصول آلیاژی هستند. سیم برنجی به‌صورت نرم، سخت و نیمه جامد تولید و عرضه می‌شود که هرکدام از آن‌ها کارکردهای خاصی دارند. سیم  مفتول برنجی به صورت آلیاژی از فلز مس و روی می‌باشد که مقدار مس در آن می‌تواند متفاوت باشد، سیم برنجی معمولا به صورت گرد، نیم گرد و مسطح وجود دارد. مفتول مسی جهت ساخت رخت‌آویز، قفس، صنایع مختلفی مانند صنایع آشپزخانه، خودروسازی و …

مفتول برنجی را چگونه سفارش دهیم؟

مجموعه صنایع آلیاژی هنر عرضه کننده ی محصولات تولید کنندگان داخلی و یکی از وارد کنندگان این محصول با ضخامت و عرض مفتول های مختلف است. برنج به طور قطع پر مصرف ترین آلیاژ از خانواده فلزات رنگین است.اولین ویژگی قابل مشاهده برنج رنگ طلایی آن است که باعث شده در دکوراسیون داخلی و مصارف تزئینی کابرد داشته باشد. مجسمه های برنجی، تابلو های قلم زنی و لوستر های برنجی از این دسته کاربردها هستند. کاربرد مفتول برنجی خیلی بیشتر از موارد گفته شده است و در صنایع گوناگون از آن استفاده می‌شود. از طرفی دیگر همان مفتول‌ها با وزن و ضخامت بالایی ساخته می‌شوند، از سایز 3 میلی‌متر تا سایز 6 میلی‌متر که به عنوان مفتول ضخیم شناخته می‌شود.

  • از طرف دیگر سیم برنجی می تواند در هنگام تولید به صورت گرد، نیمه گرد یا مسطح تولید شود.
  • مقاومت بسیار بالا و خواصی همچون رسانایی در سیم مفتول برنجی، باعث شده که برای تولید اجزای الکترونیکی از آن استفاده شود و در بازار صنعت الکترونیکی نیز فروش مفتول برنجی را شاهد باشیم.
  • بستگی دارد، در صورتی که بتوانید خرید خود را به صورت اینترنتی و یا از طریق کارخانه به صورت مستقیم انجام دهید، خرید مفتول سیم برنجی با قیمت کمتری انجام خواهد شد.
  • شرکت ما با ارائه انواع و اقسام سیم مفتول با ضخامتهای مختلف و کیفیت بالا سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز دارد.
  • میلگرد ترانس خوش تراش
    دوپولیش و سنگ خورده (آهن و ck45)

    (عمده و جزئی)
    ارسال به تمامی…

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار