بهترین هدفون بی سیم سامسونگ در سال 2022 | asilbekharid

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ در سال 2022 | asilbekharid

گلکسی بادز ۲ سبک است و به راحتی در گوش کیپ می‌شود تا با استفاده طولانی مدت نه خسته شوید نه از گوش خارج شوند. در این بازه قیمتی انتظار ANC و Ambient Sound هم داریم که خوشبختانه کره‌ای‌ها برآورده کرده‌اند. به طرز جذابی توانایی ANC این محصول به بادز پرو نزدیک است و به خوبی صدای مزاحم اطراف شامل صدای فن لپ تاپ، صدای ماشین‌ها و غیره را کم می‌کند. جایی که بادز ۲ از برادر حرفه‌ای خود کم می‌آورد قسمت Ambient Sound و میکروفون است. در نتیجه کیفیت تماس و مکالمه به خوبی تجربه‌ای که با بادز پرو خواهید داشت نخواهد بود. گواهی IPX2 هم به اندازه IPX7 مدل گلکسی بادز پرو قابل استناد نیست.

نوع طراحی سری هندزفری

ایربادهای نرم آن به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرند و اصلا گوش را اذیت نمی‌کنند. باتوجه به اینکه تکنولوژی هدفون، هدست و هندزفری هرروز پیشرفت می کند و هم راستا با پیشرفت مدل های متفاوتی هم به بازار عرضه می شود. حالا سوالی که پیش می آید این است که چرا؟ هنگامی که وارد بازار شوید. هواوی فری بادز پرو را می‌توان یکی از باکیفیت‌ترین و قیمت مناسب‌ترین هندزفری‌های موجود در نظر گرفته و با اطمینان به استفاده از آن پرداخت. تراشه بکار رفته در این محصول که توسط کمپانی Qualcomm ساخته شده با کمترین اختلال بیشترین کیفیت و ثبات سیگنال را به ارمغان می آورد.

هندزفری‌های بی‌سیم

اولین بار که میزارید توی گوش اندازه نسبتا بزرگش براتون غیر عادیه ولی بعد یه مدت عادت می‌کنید. با ضربه روی پوشش بیرونیش همه تنظیمات نیاز آهنگ گوش دادن مثل بعدی، قبلی و صدا رو میتونید کنترل کنید. بسیاری از برند های دیگر از کابل تایپ سی و میکرو USB برای شارژ هندزفری وایرلس خود استفاده می کنند. با توجه به تحرک بالای افراد، احتمال گم شدن هندزفری یا افتادن از گوش وجود ندارد. نکته مهم اینکه این هندزفری از آهنربای نئودیمیوم ساخته شده و به همین دلیل هم کیفیت بسیار بالایی دارد.

هندزفری مدل K-38

رنگ خوده هندزفری سرمه ای بسیار خوش رنگه و سیاه نیست،صدای بسیار عالی داره، کیفیته صدایی که رد و بدل میشه حرف نداره و خیلی عالیه. در مورد شارژ نگه داشتنشم باید بگم که برا من خیلی خوب بوده و توی دو هفته دو بار شارژ کرد یعنی با هر بار شارژ برای من راحت یه هفته جواب میده. بدلیل مساوی بودن وزن بین دو گوشی و نبود کنترولر مثل هدست موتورلا در یک سمت ایرودینامیک خوبی در حرکت داره و بیرون نمیاد. اگر بعد از مدتی استفاده تغییر صدا رو حس کردین، مشکل اون مش مشکی رنگ هست که کثیفی گوش باعث پر شدن خلل و فرج ها شده و یا پشت همین مش مشکی یک ورق سفید رنگ هست که کارش عایق رطوبت هست و به نفوذناپذیری هدفون کمک میکنه. چون عایق هست ممکن میشه پشت این ورق سفید، رطوبت گیر بیوفته و نذاره صدا بیاد بیرون.

در انتخاب مدل ها هم سعی کردیم هم تنوع طراحی ها رو در نظر بگیریم و هم مدل هایی رو معرفی کنیم که هم برند معتبری دارن و هم موجودیشون تو بازار خیلی کم نباشه یا خیلی قدیمی نشده https://www.asilbekharid.com/best-samsung-wireless-headphones/ باشن. مثل ایرپاد پرو در هندزفری بلوتوث Baseus S1 SIMU هم میتونید از قابلیت ANC استفاده کنید و با توجه به نیاز و شرایط محیطی اون رو فعال یا غیر فعال کنید (حالت Ambient Mode). مثلا زمانی که در مترو یا اتوبوس هستید میتونید قابلیت ANC رو فعال کنید تا نویز اطراف به حداقل خودش برسه و از شنیدن موسیقی یا تماشای ویدیو خودتون لذت ببرید. حالت Ambient Mode رو میتونید زمانی که در حال قدم زدن هستید یا در اداره مشغول کارید استفاده کنید تا اگر کسی شما رو صدا کرد یا اتفاقی در حال وقوع بود، متوجه بشید و نیازی به بال بال زدن اطرافیانتون نباشه.

  • این هدفون‌ها دارای ویژگی‌های هوشمند مختلف و حسگرهایی هستند که کارکردن با آن‌ها را لذت‌بخش می‌کند.
  • سامسونگ اخیراً هدفون جدیدی را که به صورت مخفیانه روی گردن نصب می‌شود را معرفی کرده است.
  • با این حال سایر کاربران نیز می‌توانند از کیفیت صدای این هدفون‌ها و قابلیت‌های آن‌ها بهره ببرند.
  • این مدل از حذف نویز پشتیبانی نمی‌کند ولی در صورتی که به خوبی داخل کانال گوش جای بگیرد، می‌تواند تا حد زیادی صدای اطراف را کاهش دهد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار