دوره آموزش کار با کیف پول های ارز دیجیتال | حسینی فایننس

دوره آموزش کار با کیف پول های ارز دیجیتال | حسینی فایننس کیف پول تراست ولت، یکی از بهترین و محبوب‌ترین انواع این کیف پول هاست. حالا مثلا وقتی که فردی برای شما بیت کوین ارسال می‌کند، در واقع دارد عدم مالکیت این بیت کوین‌ها را امضاء و مالکیت آن‌ها را به آدرس والت شما انتقال می‌دهد. برای اینکه بعدا هم بتوانید این کوین‌ها را خرج کنید یا برای کسی بفرستید، کلید خصوصی ذخیره شده در کیف پول ارز دیجیتال شما باید با آدرس عمومی که برای آن فرستاده و امضاء شده‌اند، همخوانی داشته باشد. اگر کلیدهای عمومی و خصوصی باهم مطابقت داشته باشند، موجودی ولت ارز دیجیتال شما افزایش و موجودی والت فرد فرستنده کاهش پیدا می‌کند. بنابراین همانطوری که می‌بینید، به‌صورت فیزیکی هیچ پولی رد و بدل نمی‌شود.

باید خود را برای مواجهه با هرگونه مشکل احتمالی آماده نگه دارید. اطمینان حاصل کنید که مقدار کمی در کیف پول نگهداری کرده و اکثر پول‌های خود را در یک محیط امن نگهداری می‌کنید. با این حساب اگر هر کدام از آنها هک شده یا به سرقت رفته باشد، می‌تواند بازیابی شود. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این کیف پول تحت وب است و امنیت پایین تری نسبت به بقیه ی کیف پول های معرفی شده دارد.

  • کیف پول تراست ولت، یکی از بهترین و محبوب‌ترین انواع این کیف پول هاست.
  • از دست دادن دسترسی به کیف پول ارز دیجیتال برایتان گران تمام خواهد شد، به همین دلیل باید به طور مستمر از آن‌ها بکاپ تهیه کنید.
  • به جای این که دنبال آموزش ساخت کیف پول بیت کوین، ساخت کیف پول اتریوم، ساخت کیف پول بایننس و …
  • در طبقه‌بندی دیگر یعنی امانی و غیر امانی نیز وضعیت یکسان است؛ کیف پول های حضانتی ارز دیجیتال سرعت را مخصوصا برای ترید افزایش می‌دهند و استفاده از آ‌ن‌ها آسوده‌تر است، اما سطح امنیت پاییین‌تری دارند.
کیف پول آنلاین، همچون کیف پول فیزیکی از کلیدهای عمومی و خصوصی استفاده آموزش کیف پول نرم افزاری حسینی فایننس می‌کند. برای کسانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی این نوع کیف پول هستند، چندین گام وجود دارد. اولین قدم این است که به سایت تولیدکننده کیف پول‌هایی مراجعه کنند که این سایت‌ها، QR کدها و کلیدها را به‌صورت تصادفی و رندوم ایجاد می‌کند. پلتفرم‌های ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال، در قالب یک نرم‌افزار به راحتی روی گوشی یا کامپیوتر شخصی شما نصب می‌شوند و می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با سرعت یک حساب کیف پول برای خود ایجاد کنید. برای یادگیری ساخت حساب در ولت ارز دیجیتال دکمه زیر را لمس کنید و آموزش‌های مربوطه را بخوانید. دارندگان تلفن‌های همراه با هر دو سیستم عامل (اندروید و iOS) قادر اند تا اپلیکیشن را نصب و از مزایای این ولت بهره ببرند.

این کار شما را مطمئن می‌سازد که بتوانید به آخرین و به روز ترین تجهیزات امنیتی آن نرم افزار دسترسی دارید که همین موضوع، کار هکرها و سارقان ارزهای شما را تا حد خیلی زیادی سخت می‌کند. فراموش نکنید که نرم افزار نصب شده بر روی وسایل مختلف شما باید به روز باشند. مثلا اگر این نرم افزار را بر روی دسکتاپ، موبایل و یا تبلت خود دارید، باید تمامی آنها را همزمان به روز رسانی کنید. کارشناس ارشد زبان انگلیسی، مترجم، محقق و مقاله نویس حرفه‌ایِ دنیای ارزهای دیجیتال، یک روزنامه نگار فناوری مالی که از سال 2015 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. از سپتامبر 2016، بیش از 500 مقاله در مورد پروتکل های مخربی که امروزه در حال ظهور است، نوشته است.

نکات مهم برای انتقال تتر به کیف پول تراست والت (deposit در تراست ولت)

به طور کلی تمام کیف پول‌ها چه سرد و چه گرم دارای معایب و مزایایی هستند. کیف پول خوب کیفی است که معتبر و امن باشد و بتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. پیشنهاد ما به شما این است که برای شروع، تمام ویژگی‌های کیف پول‌های سرد و گرم را بررسی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر برای اولین بار برنامه تراست والت را باز می‌کنید، در همان ابتدا گزینه I already have a wallet را بزنید. زمانی که این کیف پول دیجیتال را نصب می‌کنید میزان بیت کوین و موجودی آن در کیف پول شما صفر است. طبیعتا کیفی برای شما مناسبتر خواهد بود که کاربران بیشترین حد رضایت را از کار با آن کیف داشته باشند.

سرمایه گذارانی که استراتژی‌شان هولد بلند مدت است، استفاده از آن‌ها را ترجیح می‌دهند. نوع دیگر آن افزونه مرورگر است که روی مرورگر وب شما نیز موزیلا فایرفاکس یا گوگل کروم نصب می‌شود. یکی از مزایای این نوع ولت، دسترسی ساده و امکان تعامل بسیار راحت‌تر با وبسایت‌هاست. برای اینکه بتوانید از دیگران ارز دیجیتال دریافت کنید، در گوشه بالا سمت چپ کلیک و فهرست ارزهایی را که در نظر دارید انتخاب کنید.

Guarda Wallet چیست؟آشنایی با کیف پول های ارز دیجیتال

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار