پادکست تاریخی معرفی 22 تا از بهترین‌ها همراه با عکس و فیلم تیر 1401 سامان لاگ | mey

دونیشن یا اهدا، آسان‌ترین روش کسب درآمد از پادکست است. در این روش مستقیما از شنوندگانتان می‌خواهید در هزینه‌های تولید پادکست از شما حمایت کنند. البته میزان مبلغی که از این طریق به پادکست شما اهدا می‌شود به مسائل مختلفی وابسته است. باید مراقب باشید که چگونه این درخواست را مطرح می‌کنید، تعداد شنوندگان شما در مجموع چقدر است و محتوای شما چقدر برای آن‌ها جذابیت دارد. اما بهترین و سرراست‌ترین راه گوش دادن به آن‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های پادکست است.

دیجیتال مارکتینگ

در هر قسمت از پادکست فارسی یک‌ پنجره، یک جستار یا تجربه‌ی شخصی یک نویسنده یا خبرنگار را روایت می‌کنیم. کتاب جیبی پادکستی هست که جمعه ها منتشر میشود و من مهدی بهمنی برای شما خلاصه‌ی کتاب تعریف می‌کنم. خویشتن نو، دریچه‌ای است کوچک به دنیای وسیع خودشناسی. در این پادکست روش ما برای خودشناسی، یکی از نظریه‌های جذاب و کاربردی در روانشناسی به نام تحلیل رفتار متقابل است. هدف ازین پادکست اینه دورهم جمع شیمو بیشتر کتاب گوش بدیم من می گردمو براتون رمان هایی رو پیدا میکنم که هر کس یکبار در زندگیش باید اون هارو خونده باشه.

GapDive پادکست موسیقی متن گپ دایو‎

پادکست تاریخی معرفی 22 تا از بهترین‌ها همراه با عکس و فیلم تیر 1401 سامان لاگ | mey برای سفارش آنلاین پادکست کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین پادکست ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم پادکست هایی برای دانشجویان فلسفه گیری فرمائید. من محمد امین در رادیو ته‌دیگ هربار قصه یه آدم کم‌تر شناخته شده و تاثیرگذار را براتون تعریف می‌کنم. دکتر کریم افشار با استفاده از متون تاریخی معتبر به تاریخ ایران را به طور اجمالی و با نگاهی تازه بیان می‌کنند.

  • این پادکست به‌مرور با افراد بیشتری همکاری کرد و در حال حاضر گیتی عاصمی، پیمان عرب‌زاده، امید صدیق‌فر، نزهت بندری، مجید آب‌پرور و مهران بوالحسنی به انتشار پادکست چنل‌بی کمک می‌کنند.
  • رادیو مرز را مرضیه رسولی اجرا می‌کند و در هر قسمت از آن به سراغ موضوعی می‌رود که بین آدم‌ها فاصله ایجاد می‌کند.
  • برای اطلاع از شرایط جذب اسپانسر به ایمیل بزنید.
  • ویژن بورد یه ابزار ساده و قدرتمنده که به ما کمک میکنه روی اهدافمون تمرکز کنیم، انگیزه بگیریم و هرروز یه قدم در راستای اهدافمون برداریم.
را جادی میرمیرانی تولید و منتشر می‌کند و می‌توان گفت که یکی از قدیمی‌ترین پادکست های تکنولوژی به فارسی است. جادی در هر قسمت سراغ اخبار و تازه‌های فناوری می‌رود و با زبانی شیرین آن‌ها را روایت می‌کند. این پادکست فارسی را محمد فاضلی جامعه شناس می‌سازد و در هر قسمت از آن به سراغ یک موضوع سیاسی، اجتماعی و یا فرهنگی می‌رود که باعث کند شدن مسیر تحول و توسعه‌ی ایران شده است. پادکست ۱۰ صبح پرشنونده‌ترین پادکست حوزه‌ی کسب‌وکار به زبان فارسی است که آن‌را میثم زرگرپور و امیداخوان تولید می‌کنند. در هر قسمت این پادکست، معمولا یک میهمان نیز به جمع‌شان می‌پیوندد و درباره‌ی موضوعاتی حول کسب‌وکارهای آنلاین به تبادل نظر می‌پردازند.

در حال حاضر ۷۶ اپیزود از این پادکست منتشر شده است و حدود ۷۱۴ هزار نفر آن را در کست‌باکس دنبال می‌کنند. هر اپیزود بی‌پلاس بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه است و قسمت‌های مختلف آن نزدیک به ۱۵ میلیون بار شنیده شده‌اند. بی‌پلاس را هم می‌توانید از اپلیکیشن‌های پادگیر مثل کست‌باکس بشنوید.

هشتاد و چهار- سریال شکلتون قسمت اول؛ تاریکی سفید

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار