بهترین رستوران های سنتی تهران با فضای نوستالوژیک و زیبا

به همین دلیل توجه به نوع رستوران و غذاهایی که در آن جا سرو خواهند شد میتواند در طراحی رستوران بسیار دکوراسیون داخلی رستوران فست فود حائز اهمیت باشد. طراحی داخلی رستوران مدرن یک فضای فوق العاده ارگونومیک و با مضمون روشن است. حال و هوای دکوراسیون داخلی با سبک و معماری سنتی با استفاده از رنگ های گرم ، باعث ایجاد فضایی دل ­انگیز و جذاب می شود و بی شک خلق فضایی گیرا و دلنشین ، آرامش را به ارمغان می آورد و کسالت و خستگی روح را می زداید؛ بنابراین با کمی ایده خلاقانه قادریم فضا را به زیباترین شکل بیاراییم.

طراحی رستوران معماری داخلی

در فضای اینترنت مهمترین هدف جلب توجه کاربران و تشویق آنها به ورود به صفحات بیشتر استفاده از تصویر پس زمینه بزرگ بهترین انتخاب برای طراحی سایت رستوران است. برای شروع کار، باید مفهوم و هدف مکان خود را مشخص کنید. هدف طراحان تا حد ممكن استفاده کمتر از كاغذ و خلاص شدن از بستهبندی كامل برای همبرگرها، تورتیلا و كيک به وسیله جايگزين كردن آنها با بستههايی كه استفاده از كاغذ را تا 25٪ كاهش میداد. تزیین دیوار های رستوران و نورپردازی مناسب یکی دیگر از مواردی است که بهتر است در طراحی دکوراسیون رستوران مورد توجه قرار بگیرد. در این سبک همانطور که از نامش پیداست، از وسایل و عناصر امروزی برای تزیین و دیزاین منازل استفاده میشود. از اونجا که این دو دسته کابینت تفاوت های بسیار زیاد و بنیادینی باهم دارن، بررسی مزایا و معایب اون ها باهم توجیه نداره. تفاوت بین سفال و سرامیک در این است که ظروف سفالی از خاک رس ساخته میشوند، اما در ساخت ظروف سرامیکی علاوه بر خاک رس، از لعاب هم استفاده می شود که بعد از گرم شدن و حرارت دادن در کوره، تغییر شکل میدهند.

دکوراسیون داخلی رستوران سنتی

تجربه نشان داده است که رستورانهای با پباده سازی خلاقانه به مراتب بیشتر از دیگر رستورانها مورد اعتنا قرار گرفته و به یاد ماندنی می شوند. چند نکته برای رستورانهای مدرن باید درنظر گرفت تا علاوه بر افزایش مشتری بتوان خدمات بهتری ارائه داد.بکارگیری از رنگهای گرم در رستوران به واسطه نورپردازی از مهمترین ویژگیهای یک رستوران مدرن به حساب می آید، حتی اگر شما هزینهی گزافی برای صندلیهای شیشهای یا فلزی پرداخت کرده باشید و از مدرنترین متدهای روز با بالاترین قیمت استفاده کنید تا زمانی که با رنگها و تاثیر آن بر ذهن مشتری آشنا نباشید به نتیجه دلخواه در کسب و کار نمیرسید. بنابراین همیشه در دکوراسیون رستوران ایرانی خود مجموعه ای از کتب شعر شاعران ایرانی را داشته باشید. R آنها را نمایان کنید. همچنین از فرش ها می توانید برای تلفیق سبک مدرن و سنتی استفاده کنید.

طراحان از عناصری که در شعبه قبل این رستوران به کار رفته بود را مجددا استفاده کردند، زیرا می خواستند که این دو پروژه فضایی مشابه را داشته باشند. شعبات متل قو، مهستان کرج، شعبه جاده چالوس و شهرشار رستوران های ارکیده دارای خانه بازی هستند و کودکان شما علاوه بر لذت بردن از غذایشان می توانند بازی کنند و از لحظاتشان لذت ببرند. پوشش روی میزها از جنس فلزی هستند که پانلهای MFD به آنها پیچ خورده است. لمینت شفاف و ضخیم که در صنعت و علوم غذایی کاربرد دارد بر روی میزها چسبانیده شده است.

دکوراسیون داخلی رستورانهای سنتی

تایل ها و کفپوش های نواری بیشتر کاربرد دارند. فقط کاش برای انتخاب میز و صندلیها کمی بیشتر سلیقه به خرج میدادن! طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران میتواند متفاوت و دارای سبکهای مختلفی باشند که شما میتوانید بسته به سلیقه خود بهترین آنها را انتخاب کنید. انتخاب هریک از این موارد به طور قطع بر سلیقه شخصی شما بستگی دارد. برای تلطیف فضا میتوان از گل و گیاه به همراه نیمکتهای روکشدار و نیز کوسنهای متنوع استفاده کرد. رستوران فست فود it me که در پارکی زیبا و رویایی در شهر اوچبی واقع شده است، در ابتدای ژوئیه سال 2011 شروع به کار کرد. از آن گذشته از سال 1400 تمامی آژانس هایی که در قسمت آژانس های مسافرتی فاینداتور ثبت نام کرده اند نیز ملزم به ثبت مجوز کار خود هستند.

اگر چه امروزه در بیشتر خانه ها دیگر از پشتی خبری نیست، اما همچنان در خانه های سنتی از آن ها استفاده می شود. با این حال اگر خرید فرش دستباف برای شما مقرون به صرفه نیست، استفاده از یک گلیم در دکور رستوران ایرانی شما، می تواند گزینه بهتری باشد. ترکیبی از عناصر، مانند انتخاب مناسب از مواد، طیف محدودی از رنگ و جزئیات بهینه و اصلاح شده، به طراحان اجازه میدهد تا جلوهای ساده و بی ریا از زیباییهای بهروز و ظریف را بهدست آورند.

دکوراسیون داخلی رستوران و فست فود

همچنین انواع تم برای برگزاری تولد کودک یا برگزاری مراسم جشن تکلیف، دندونی و یا بی بی شاور در رستوران های ارکیده امکان پذیر است. همچنین می توانید انواع تم ها را برای رویدادهای مختلف سفارش دهید و عزیزانتان را در رستوران سوپرایز کنید. از جاذبه های تاریخی آن دیدن کنید، عکاسی کنید و شکم گردی با غذاهای دریایی را در رستوران های آن تجربه کنید. ممکن است تصور کنید که استفاده از رنگ های تند و شاد می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشتری داشته باشد، این امر با توجه به تفاوت سلایق و علاقه مندی ها نیز درست است.

در این بین، رستوران های ارکیده به تمامی سلایق توجه داشته است. حالا بیایید تا به شما بگوییم که در ایران، یک مجموعه دارای هفت رستوران وجود دارد که به تمامی سلایق مختلف توجه کرده و مطابق سلایقشان رستوران هایی را تاسیس کرده که همگی از یک کیفیت غذایی برخوردارند، تمامی پرسنل آموزش می بینند و بهترین رفتار را با مهمانان خود دارند. طراحان تلاش كردند که این مکان كوچك تصویری متمایز از سایر برندهای بزرگ فست فود باشد. میزهای بدون پایه باعث میشود تمیز کردن رستوران راحتتر شود، همچنین فضا را بزرگتر میکنند و افراد کمتوان حرکتی با صندلیهای چرخدار را قادر میسازند در رستوران غذا بخورند بدون اینکه نیاز باشد یک مکان جداگانه در دسترس برای آنها طراحی گردد. مقبره شعرای ایرانی از جمله مکان های دیدنی و آثار تاریخی محبوب به شمار می رود و همین موضوع نشان دهنده اهمیت این مقوله نزد ایرانیان است. اگر به فکر راهاندازی یک رستوران هستید و یا میخواهید تغییراتی در فضای رستوران خود ایجاد کنید با این مطلب از مجله فیدیلو همراه باشید.

اگر میخواهید رستوران فضای باز داشته باشد، باید به نوع غذا توجه کنید. به عبارت دیگر شما میخواهید دکه رستوران مشتریان بیشتری را در خود جای دهد تا سود بیشتری ببرید و همزمان شرایطی همراه با آرامش و راحتی را برای آنها فراهم آورید. به علاوه گل آرایی، هر فضایی را زیباتر و آرامش بخش تر می کند. بیشتر رستوران های کشور یعنی 72 درصد در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام فعال هستند.اما این همه برنامه نیست و فعالیت در موتورهای جستجوگر و داشتن سایت شما را از دیگر رقبا متمایز خواهد کرد. طراحان سعی داشتند پلاستیک را در فرآیند طراحی بستهها از بین ببرند، با این حال هنوز این زنجیره و مجموعه برای رهایی کامل از آن و ایجاد مادهای با طراحی مناسب برای تولید لیوان نوشابههای گازدار هنوز خیلی کوچک است.

اگر می خواهید در فضای رستوران حال و هوای مرسوم قدیم را تداعی کنید، شاید پشتی یکی از بهترین گزینه ها برای اضافه شدن به دکور رستوران ایرانی شما باشد. یکی از فاکتورهای مهم انتخاب بهترین رستوران ایران، نما و دکوراسیون داخلی رستوران است. مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران چیست؟ طراحی رستوران Glory Bowls توسط استودیو طراحی Master Planner صورت گرفته است. تاکردن و بستهبندی محصول به دلیل وجود محلهای نگهدارنده پانچ شده مخصوص به راحتی و بدون نیاز به چسب خاصی صورت میپذیرد . فقط از کاغذ کرافت که به وسیله ضایعات و الیاف بکر که قابل بازیافت هستند برای تولید بستهبندی استفاده شده است. این رستوران مجهز به سطلهای تفکیک کننده، جهت بازیافت زباله است و مصرفکننده از این طریق زبالهها را بازیافت میکند.

شاید هم از آن دسته آدمهایی باشیم که محیط لوکس رستوران را می پسنیم یا دوست داریم بر فراز یک برج غذا بخوریم.. همه روز را در محیطهای سربسته مشغول فعالیت هستیم و بعد از تمام شدن کارمان نیز به منزل خود برگشته و همین روند را ممکن است برای هفتهها و ماهها تکرار کنیم و ممکن است فرصت خوش گذارنی و سرگرمی را برای خودمان نداشته باشیم. تمام عناصر پلاستیکی از مواد PET ساخته شدهاند که به راحتی قابل بازیافت هستند. از آنجا که رستوران های ارکیده، ستادی را برای آموزش پرنسل و انجام کارهای مارکتینگ و فرانچایز افتتاح کرده اند، تمامی پرسنل رستوران به طور مرتب در ستاد آموزش داده می شوند.

طراحی داخلی رستوران با آجر

چگونه می توان فضای داخلی رستوران ایتالیایی را طراحی کرد؟ مبلمان به کار رفته در این فضا با طراحی پیچیده ای که دارند در داخل و خارج فضای رستوران ( فضای باز ) طراحی داخلی آنجا را جذاب تری را به وجود آورده است . یک کار مهم برای شکل دهی و تقویت روایت، این است که از مشتری خود بپرسید:” چه کار می کنید؟ تو کی هستی؟ و “چرا این کار را می کنی؟ حتما شنیده اید که بسیاری از افراد رستوران یا فست فود خاصی را به یکدیگر پیشنهاد می دهند و می گویند که برای مثال ظاهر و دکوراسیون زیبایی دارد، محیط داخلی دنجی دارد، برای تولد و مهمانی گرفتن مناسب است و … لذا در این راستا متخصصین گروه iranhfc اقدام به تهیه اصول طراحی دکوراسیون داخلی در فست فود و رستوران ها نموده اند که قابل ارائه برای مشتریان این گروه می باشد.

طراحی داخلی رستوران خاص

بهترین کار این است که مواد غذایی را از چندین مرکز مختلف تهیه کنید. ما در اینجا برای طراحی رستوران یک راهنمای گام به گام ساده را برای شما تهیه کرده ایم. مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت و مراسم شما در بهترین رستوران ایران به خوبی برگزار خواهد شد. زمانی که نشستن روی زمین در ایران مرسوم بود از پشتی یا مخده برای تکیه دادن در کنار دیوار استفاده می کردند. در حقیقت بالا بودن سطح تحصیلات مردم منطقه باعث شده نیازهایشان را بهتر از جوامع دیگر دنبال کنند. مهمان دارید و به دنبال یک رستوران قابل اعتماد هستید؟ ایده اصلی خلق یک علامت تجاری سازگار با محیطزیست بود که از مواد تجزیهپذیر دوستدار محیطزیست استفاده میکند. از اینستاگرام می توانید برای دکوراسیون داخلی رستوران خود ایده بگیرید. کل پروژه با عناصر گرافیکی طراحی شده بر اساس همان رویکرد طراحی داخلی و بستهبندی تکمیل شد. این شکل ذوزنقهای است که باعث پایداری و استحکام بستهبندی میگردد.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن

سازه چوبی سبک با برشهای ساخته شده از تخته سه لایه مخروطی شکل و منحنی در بالای آن به دیوارها متصل شده بود. اما استفاده از ظروف سفالی به خصوص برای نوشیدنی های خنک یا سِرو پیش غذا و دسرها بسیار معمول است. ایجاد یک فضای برای مشتریان برای کانال هنرمند درونی خود، و یا استفاده از DIY شما را به عنوان یک منو که شما می توانید تا روز تغییر دهید. البته تعداد زیادی از ظروف سفالی و سرامیکی از جمله گلدان، شمعدان یا چراغ تنها جنبه تزئینی دارند. در نهایت یادتان باشد که پهن کردن یک فرش با طرحی زیبا و جذاب، در یک نقطه مناسب، فضا را بسیار دل انگیزتر خواهد کرد و حتی بر سایر جنبه های زیبایی شناسی محیط هم تاثیر می گذارد.

فرش های بافته شده از پشم و ابریشم مقاومت بیشتری دارند و برای پهن کردن روی زمین مناسب تر هستند؛ اما فرش های ابریشمی بیشتر جنبه تزئینی دارند. به منظور ایجاد فضای داخلی با نور کافی، از پنجرههای بلند (کف تا سقف) استفاده شده است. آن توسط معماران طراحی داخلی Suto طراحی شده است. وجود هریک از این صفحات در هزینه طراحی سایت رستوران اهمیت ویژه ای خواهند داشت و بدون هرکدام از آنها سایت شما ناقص خواهد بود. به جای انتخاب مکانی شلوغ، محلی مجزا را برای آن در نظر بگیرید که حتی از نظر ورودی هم متفاوت باشد. اینجا بهترین غذاهای محلی مازندران را داراست. از غروب آفتاب تا پاسی از شب نیز گروه موسیقی سنتی، انواع موسیقی گوشنواز و آرامش بخش محلی را اجرا میکنند. همچنین یکی دیگر از خصوصیاتی که در انتخاب رستوران باید به آن توجه کنید بهداشت رستوران در محیط داخلی و آشپزخانه و کل رستوران و بهداشت هنگام پخت و پز و سرو غذا است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار