بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 در بازار از 20 میلیون به بالا آداک

هنوز فناوری جدید وارد دستگاه‌های ایسوس نشده است و انتظار داریم که به زودی این اتفاق رخ دهد. از دیگر امکانات دستگاه می‌توانیم به پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی در دستگاه اشاره کنیم که توسط تاچ پد فراهم شده است. باتری این لپ تاپ به دو سلول مجهز شده است و می‌تواند ماندگاری نسبتا خوبی را هم برای شما تامین کند. لپ تاپ از مزایای جالبی برخوردار است و پردازنده گرافیکی آن تضمین می‌کند که حداقل در انجام بازی‌های نسبتا متوسط می‌توانید موفق عمل کنید. این لپ تاپ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و نوع پنل هم فول اچ دی است.

به نسبت سخت افزار بکارگیری شده در لپ تاپ هایی با این رنج قیمت میتوان گفت که این محصولات مناسب گیمینگ و کار های رندر هستند البته به اندازه حرفه ای خیر ولی میتوانند بسیاری از نیازهای شما در این زمینه هارا تحت پوشش قرار دهند. لپ تاپ ThinkBook 15 جزء سری‌های میان‌رده شرکت لنوو قرار دارد که در سال 2021 رونمایی شده و مجهز به پردازنده‌های نسل 11 شرکت اینتل است. این لپ‌تاپ با تلفیقی از دو سری ThinkPad و IdeaPad ساخته شده است یعنی در کنار ظرافت و زیبایی به ارث برده از سری IdeaPad، استحکام سری ThinkPad را نیز دارد. در جایگاه سوم بهترین لپ تاپ زیر 25 میلیون، لپ تاپ Lenovo IdeaPad 5-K قرار گرفته که طراحی ساده و در عین حال مدرن و زیبایی دارد.

  • سعی کردیم در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون از برندهای مختلف استفاده کنیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید.
  • یکی از محصولات این کمپانی لپ‌تاپ 15.6 اینچی مدل Pavilion 15-EH1070WM است که در ابعاد و وزن مناسبی تولید و عرضه شده است؛ از‌این‌رو امکان حمل آسان را فراهم کرده و رضایت شما را از این بابت جلب می‌کند.
  • این لپ تاپ از فرمان‌های چند لمسی هم پشتیبانی می‌کند و با کمک یک برنامه نرم‌افزاری، می‌توانید تعاریف خاصی را برای تاچ پد ارائه دهید.
  • از طرفی دیگر، وجود یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 هم، سرعت پردازش لپ‌تاپتان را بالاتر خواهد برد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 در بازار از 20 میلیون به بالا آداک در انتها برای بیان سوالات و پیشنهادات خود در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. انتخاب دوم در این بازه نماینده خوش نام شرکت ایسر و از خانواده Predator می‌باشد که بجز در بخش پردازنده و رم، قدرت بیشتری را نسبت به لپ تاپ لنوو در اختیار شما قرار می‌دهد. گرافیک RTX GB این لپ تاپ در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا و فن های حرفه ای، باعث گردیده تا کسانی که میخواهند لپ تاپ آنها از پردازنده شرکت اینتل بهره برده باشد، در خرید این لپ تاپ تردیدی نداشته صفحه من باشند.

لپ تاپ های گیمینگ میان رده

این سری را می‌توان سری ارزان‌قیمت‌تری مدل ایسوس R نامید که در محدوده 19 میلیون تومانی قرار می‌گیرد. یعنی شما دقیقا از همان لپ‌تاپ 12.5 اینچی با وزن 1.11 کیلوگرم بهره‌مند خواهید شد که صفحه نمایشگر لمسی و بسیار باکیفیت دارد. شاید تنها تفاوتی که در این دو مدل وجود دارد، میزان ظرفیت حافظه رم و نوع حافظه داخلی باشد که در ادامه به آن‌ها هم اشاره خواهیم کرد. از طرفی دیگر، وجود یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 هم، سرعت پردازش لپ‌تاپتان را بالاتر خواهد برد.

باید بگوییم بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون بستگی به نیازهای یک فرد متفاوت است. بعد از پردازنده به سراغ نمایشگر می‌رویم، نمایشگر رابط بین شما و دستگاه است اگر نمایشگر انتظارات مورد نیاز شما را برطرف نکند ممکن است نتوانید با لپ تاپ خود ارتباط خوبی برقرار کنید. در نهایت به سراغ حافظه می‌رویم، لپ تاپ‌ها معمولا از یک حافظه داخلی و یک حافظه رم بهره می‌برند که این حافظه‌ها بسته به مدل لپ تاپ می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. اگر لپ تاپ شما حافظه کافی نداشته باشد اول در اجرای هم‌زمان چند برنامه به مشکل می‌خورید و دوم فضای کافی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها نخواهید داشت. شما می‌توانید در بسیاری از لپ تاپ‌ها حافظه را ارتقا دهید و حتی نوع آن را جایگزین کنید برای مثال به جای حافظه HDD موجود در لپ تاپ یک حافظه SSD تهیه کرده و آن را تعویض کنید. در این لیست یک لپ تاپ بسیار مناسب داریم برای شما ، ایسوس Vivobook R564JP که سومین محصول در لیست هست.

بررسی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Z Fold 4 ؛ ترکیب سخت‌افزار قدرتمند با نرم‌افزار بهینه

دستگاه پیش رو، بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تیر ۱۴۰۱ است و ما به عنوان گزینه طلایی، خرید آن را توصیه می‌کنیم. بنا‌بر‌این ما در این مقاله از مبیت لیستی از بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون فراهم کردیم تا شما بتوانید مشخصات آن‌ها را به طور کامل بررسی کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید. از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازی‌های AAA ناامید نخواهد کرد.

بهترین لپ تاپ های بازار بین 35 تا 50 میلیون تومان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار