بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران شهریور 1401 تکراتو

از ویژگی‌های برجسته‌ی شیائومی 11T می‌توان به بدنه‌ی فلزی‌شیشه‌ای، نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز OLED، تراشه‌ی قدرتمند Dimensity 1200،‌ دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژر ۶۷ وات داخل جعبه اشاره کرد. شیائومی برای این گوشی و نسخه‌ی پرو آن قول به‌روزرسانی اندروید تا ۳ سال را داده است. نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی شیائومی 11T را می‌توان به قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان خرید. در بخش پشتی دستگاه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و دو سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق قرار دارد. این گوشی هوشمند انرژی موردنیاز خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و در کنار آن فناوری شارژ سریع 33 وات را نباید فراموش کرد.

به نوعی می‌توان گفت IPS LCD با توجه به کیفیت و قیمت برای استفاده در گوشی‌های میان‌رده بسیار مناسب بوده و مورد توجه شرکت‌های تولید کننده بسیاری قرار گرفته است. نوکیا از این پنل صفحه نمایش گوشی G20 را تولید کرد و سایز آن را به ۶.۵۲ اینچ تغییر داد. نوکیا این میان‌رده را طوری طراحی کرده که وزن آن معادل ۱۹۷ گرم است و بر این اساس این گوشی هوشمند می‌تواند در دست حس بسیار خوبی را به کاربران منتقل کند. دوربین اول قرار گرفته در این پنل از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و کاربران با استفاده از این سنسور می‌توانند در حالت واید تصویر برداری کنند. با توجه به تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی این دستگاه، کیفیت تصاویر و همچنین جزئیات آن‌ها برای تصویر برداری مناسب است. اکثر گوشی‌های شیائومی دارای یک مشکل اساسی هستند و آن هم روشنایی پایین صفحه نمایش است.

چه محصولاتی در لیست بهترین گوشی های اقتصادی قرار می گیرند؟

بهترین گوشی های اقتصادی در بازار ایران شهریور 1401 تکراتو مانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده، این محصول هم با یک باتری 5000 میلی‌آمپری عرضه می‌شود و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. می‌توانیم این‌گونه بگویم که ردمی نوت 10 پرو نسخه ارتقا یافته پوکو X3 NFC است که نمایشگر زیباتری دارد. پوکو X3 پرو که یکی از بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی پوکو است، از قابلیت شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در مدت‌زمان یک ساعت به 100 درصد شارژ کامل برسد؛ البته به گفته کمپانی. هنگامی که انر ۷۰ را در دست می‌گیرید در تمام عناصر ظاهری آن، زبان طراحی کلاسیک و شیکی به چشم می‌خورد که جلوه‌های نور و سایه‌ی منحصر‌به‌فرد و انعکاس هاله‌های رنگی پنل پشتی به آن زیبایی دلنشینی می‌بخشد.

انتخاب جایگزین: گلکسی M52 سامسونگ 5G

کمپانی آنر که زمانی زیر مجموعه موفق هواوی به حساب می آمد، اکنون یک برند محبوب و مستقل است که با کمی گشت و گذار در محصولاتش می توان چند گزینه از آن را در دسته بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان زیرچشمی نگاه داشتن در این وب سایت داشته باشید یافت. گوشی موبایل Honor 7S نیز یکی از این گزینه های جذاب است که از زبان طراحی مدرن این کمپانی بهره می برد. این گوشی دارای یک نمایشگر نسبتا پر حاشیه است که حدود 73 درصد از پنل جلویی گوشی را در برگرفته است. دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی با توجه به رنج قیمتی و میان‌رده بودن آن قابل قبول است و به شما این امکات را می‌دهد که ضمن ثبت تصاویری به صورت سلفی بتوانید فیلم‌هایی با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه را به ثبت برسانید. لنز سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دیافراگم 2.2/f برای ثبت تصاویری به صورت سلفی با قابلیت HDR مناسب است. علاوه بر این می‌تواند با کیفیت بالای 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم‌ها و تصاویری با کیفیت را به ثبت برساند.

  • صفحه‌نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن +FullHD است که با استفاده از فناوری Super AMOLED Plus تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.
  • ریلمی شاید یک برند ناشناخته در بازار کشور باشد اما این دلیلی نیست که تصور کنیم محصولات این شرکت کیفیت بالایی ندارند.
  • ظرفیت زیاد باتری و نمایشگر کم مصرف آمولد باعث شده تا شارژدهی M32 به سادگی به دو روز کامل برسد.

نقطه قوت بهترین گوشی دنیا استفاده از تراشه اختصاصی تنسور با قابلیت‌های منحصر به فرد است. حضور این تراشه موجب شده تا بتوانید جدید‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های روز را به راحتی اجرا کنید. قاب پشتی این گوشی خوب از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی آن را شیشه گوریلا گلس 5 پوشانده تا ظاهر زیبایی به گوشی ببخشد.

بررسی روتر ASUS RT-AC1300UHP؛ گزینه‌ای مناسب برای هر خانه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار