بک لینک چیست و چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟ -بهترین بک لینک

بک لینک چیست و چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟

کاربران وقتی لینک سایت شما را در سایت‌های بزرگ و معتبر می‌بینند، به طور عادی به سایت شما اعتماد می‌کنند. البته این امر به موضوع سایت مبدا و اعتبار آن نزد کاربران بستگی دارد. هر چه رسانه‌ای که شما را معرفی می‌کند معتبرتر باشد، اعتبار کسب شده توسط شما نیز بیشتر خواهد بود.

کافی است که در آن ثبت نام کنید و مالکیت سایت خود را ثابت کنید. اگر هیچ بک لینکی از سایت شما در دیگر سایت‌ها وجود نداشته باشد پیدا کردن سایت شما برای ربات خزنده گوگل دشوارتر خواهد بود اما غیرممکن نیست. مثلا هدر (بالای صفحه)، فوتر (پایین صفحه) و ستون‌ های کناری بیشتر وبسایت‌ ها از بخش‌ های ثابتی در همه صفحات می باشند.

بک لینک پولی چیست؟ (همه چیز در مورد تاثیر بکلینک پولی در رتبه سایت)

داشتن Spam Score پایین از دیگر مزیت‌های این سایت برای ساخت Backlink محسوب می‌شود. با ثبت‌نام در انجمن می‌توانید لینک سایت خود را در بخش پروفایل یا ویرایش امضا قرار دهید. کافیه در سایت ثبت‌نام کنید و در بخش اطلاعات اضافه آدرس وب‌سایت خودتان را وارد نمایید. در سایت ثبت‌نام کرده در بخش settings در بخش bio کمی درباره وب‌سایت خودتان توضیح داده و در قسمت links آدرس وب‌سایت موردنظرتان را قرار دهید.

بک لینک

بک لینک همان لینکی است که یک سایت دیگر به سایت شما میدهد، مثلا در رایامارکتینگ ما بیایم به سایت شما لینک دهیم. برای سایت شما این لینک یک لینک خارجی یا بک لینک محاسبه می شود و اثر مثبت بر سئوی سایت شما دارد. آیا می خواهید بک لینک هایی که سایت شما دارد را تجزیه و تحلیل کنید؟ یا شاید می خواهید به بک لینک های یک رقیب نگاه کنید؟ این ابزارهای آنالیز بک لینک عالی به شما کمک خواهند کرد. تعداد بک لینک های مورد نیاز شما بستگی به سطح رقابت حوزه کاری شما دارد.با استفاده از ابزار ahrefs می توانید این اطلاعات را بدست آورید.

پست مهمان چیست؟ مهمترین نکات نوشتن پست مهمان

زمانی که شما بک لینکی از سایتی دریافت کنید به موتورهای جستجوی گوگل نشان می دهد که سایت شما مورد تایید دیگر سایت ها و قابل اعتماد می باشد، و در نتیجه منجر به افزایش رتبه ی سایت شما در نتایج جستجو می شود. کیفیت بک لینک ها مهمترین عاملی است که باعث افزایش اتوریتی (اعتبار) وب سایت شما می شود. بک لینک های بی کیفیتی که به وب سایت شما لینک می دهند به اعتبار وب سایت شما آسیب می زند. معمولا دامنه و سایتی که به شما لینک می دهد، به سایت های دیگر نیز لینک داده است. حال هرچه در یک صفحه تعداد لینک دهی ها به سایت های مختلف بیشتر باشد، اعتبار هر یک از این بک لینک ها کمتر خواهد شد. مثلا سایت هایی که در زمینه فروش رپورتاژ و یا بک لینک فعالیت دارند، به سایت های مختلفی لینک می دهند که این کار باعث کاهش اعتبار بک لینک ها و افزایش اسپم اسکور آن دامنه میشود.

  • برای بررسی اتوریتی سایت ها میتوانید به سایت موز دات کام در این لینک مراجعه نمایید.
  • اگر از محصولی استفاده می‌کنید و از آن رضایت دارید، کافی است در رابطه با آن کالا یا محصول در وب‌سایت خود بنویسید.
  • اما این در واقع یک تأثیر غیرمستقیم بک لینک در سئو محسوب می‌شود.
  • با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می https://www.bestbacklink.top/ شود.
  • اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار