تزریق ژل چیست ؟ کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه کلینیک خانه سفید-مهسا امانی

تزریق ژل چیست ؟ کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه کلینیک خانه سفید-مهسا امانی هردوی این فیلرها توسط یک شرکت تولید می‌شوند و کم ضرراند. طبق قانون تنها زمانی می‌توان اقدام بهتزریق ژلپلی متیل متاکریلات نمود که ناحیه تحت درمان در مناطقی مثل چین و چروک‌های موجود در اطراف لب باشد. عوارضی همچون تورم، قرمزی، کبودی، درد خفیف، خارش و در برخی موارد نادر نیز عوارض دیگری همچون ایجاد برآمدگی، حساسیت پوستی و بثورات پوستی در بلند مدت ایجاد می‌شود. تزریق ژل از آن دسته روش‌های محبوب به ویژه در بین خانم‌ها است. که به یاری آن می‌توان بخش‌های مختلف صورت را فرم داده و جوانی را به صورت بازگرداند. البته حجم دهنده‌های دیگری نیز در این زمینه به کار می‌روند که مزایا و معایبی دارند.

غلظت ژل‌ها با هم متفاوت است، هر چه ژل غلیظ‌تر باشد، در عمق بیشتری از لایه درم (لایه میانی پوست) تزریق می‌شود تا چین و چروک‌ها و فرورفتگی‌ها را پر کند. استفاده از مواد مغذی به‌جای فست‌فود‌ها، به بالا رفتن سرعت بهبود شما کمک شایانی خواهد کرد. بعضی از ژل‌ها برای درمان آرتروز پا موثر هستند، اما حجم‌دهی پا با تزریق ژل از سمت FDA تایید و توصیه نمی‌شود. پلی لاکتیک اسید ماده‌ای سنتتیک، زیست تخریب پذیر و زیست سازگار است.

  • مواد مختلفی در طی دوران تکامل این ژل‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
  • همچنین می توان از تزریق ژل برای درمان چین و چروک سایر نواحی بدن و پنهان کردن جای زخم نیز استفاده کرد.
  • در تزریق فیلر باید به این نکته توجه داشت که این روش بدون هر گونه برش و جراحی انجام خواهد شد و در یک جلسه خیلی معمولی و حداکثر 30 دقیقه‌ ای انجام خواهد شد.
  • به دلیل وجود این ماده در بدن، میزان بسیار کمی عوارض و را به همراه دارد.
  • کوتاه‌تر بودن زمان تزریق نیز از دیگر مزایای مهم فیلرها به شمار می‌رود.
با افزایش سن، پوست حجم خود را به دلیل کاهش کلاژن از دست می‌دهد. این کاهش حجم منجر به بروز ظاهری خسته و بی طراوت به دلیل از بین رفتن ساختار طبیعی می‌شود. خوشبختانه می‌توان آن را با استفاده از فرم مصنوعی اسید هیالورونیک تحت عنوان ژل جایگزین کرد. ماده مصرفی یک مولکول آب‌دوست است که رفتاری شبیه به آنچه به طور طبیعی در پوست یافت می‌شود، از خود نشان می‌دهد. با جذب آب توسط ژل و هیدراته شدن پوست، نواحی از بافت زیرین تزریق ژل لب در انواع مختلف (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/lip-gel-injection-type/) نیز جابه‌جا می‌شوند.

آیا تزریق ژل سرطان زاست ؟

در این شرایط پزشک برای جلوگیری از عوارض شدیدتر و ترکیدن ژل محل موردنظر را برش داده و عفونت را خارج می‌کند. معمولاً وقتی ژل به لب تزریق می‌شود، زودتر از حالتی که به بینی تزریق شده است، از بین می‌رود. برخی از ژل‌های اسید هیالورونیک مانند VOLUMA برای ماندگاری بیشتر فرموله شده‌اند. اگر گونه‌های شما برجستگی کمی داشته یا فرورفته است، ممکن است تزریق ژل گونه و صورت بهترین انتخاب باشد. این روش برای لیفت گونه و برجسته شدن استخوان گونه، افزایش حجم صورت و صاف شدن خطوط و چین‌وچروک کاربرد دارد.

تزریق ژل گونه برای افرادی که به دنبال چهره ای خاص نیز هستند کاربرد دارد. با تزریق ژل گونه می توانید گونه های خود را برجسته کنید که تاثیر زیادی در زیبایی و خاص شدن شما دارد. سپس متخصص پوست ژل مناسب را بر اساس نیازهای شما توصیه خواهد کرد. بسیاری از انواع فیلر از اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند اما پزشک ممکن است از محصولی استفاده کند که حاوی پلی ال-لاکتیک اسید، کلسیم هیدروکسیل آپاتیت یا پلی متیل متاکریلات باشد.

بهترین دکتر و کلینیک تزریق ژل

امروزه رایج ترین نوع، ژل های اسید هیالورونیک مانند ژوویدرم و رستیلن هستند که توصیه می شوند. برای داشتن لب هایی برجسته تر ژوویدرم را امتحان کنید اما اگر به دنبال لب هایی طبیعی هستید رستیلن گزینه خوبی است. پزشک شما برای کاهش میزان تورم مقداری یخ به شما خواهد داد. ظاهر طبیعی و جدید لب شما پس از برطرف شدن تورم مشخص می شود. 18 – اگر تبخال دارید و پماد مصرف می کنید ، باید دو روز قبل از تزریق ژل لب ، آن را متوقف کنید .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار