تعداد قطب های استاتور است

اندازه موتور دیزل بطور مستقیم به حداکثر توان خروجی دیزل ژنراتور بستگی دارد. 8. جریان AC را در خروجی ارائه می کند، آن را به جریان DC تبدیل کرده و در نهایت آن را به AC معکوس می نماید. اما عوامل و ملاحظاتی نیز وجود دارد که باید قبل از خرید در نظرگرفت که موضوع اصلی این مقاله نیز میباشند. همچنین سیمپیچی قطعات برقی نیز باید بررسی شود. خدمات پس از فروش گارانتی معتبر: گارانتی معتبر موتور و ژنراتور، خدمات پس از فروش دستگاه، دسترسی و تامین قطعات دستگاه و تعمیر پذیری بالای دیزل ژنراتور به دلیل قیمت بالای محصول و مولد جریان برق از همیت ویژه ای برخوردار است از این رو انتخاب موتور و ژنراتور از برندهای معتبر و قابل اطمینان بسیار مهم است. پایانه های استفاده شده ژنراتور برای تمام مشخصات قابل دسترسی است.

با بررسی ویژگیهای محصولات ارائه شده و شرایط آنها در وب سایت این شرکت میتوانید نسبت به خرید محصول مورد نظرتان اقدام کنید. از آنجایی که بیشتر ژنراتورها قیمت قابل توجهی دارند، وجود افراد حرفه ای و سازمان قابل اطمینان به هنگام خرید دیزل ژنراتور ضروری است. موتور باید حداقل برای ۸ ساعت به صورت بار کامل کار کند و پس از آن می تواند به مدت ۱ ساعت تا بیشتر از ۱۰ درصد بار نامی را در دمایی پایین تر از دمای مشخص شده کار کند. چه نکاتی باید در هنگام خرید یک دیزل ژنراتور کارکرده درنظرگرفتهشود؟ یکی از این دلایل کلیدی این است که ژنراتورهای دست دوم با ساعت استفاده کم اغلب با قیمت های بسیار وسوسهانگیزی قابل خرید است و به اندازه قابل توجهی زیر قیمت واحدهای جدید به صورت خردهفروشی است. ژنراتورها اغلب مانند ماشینها هستند و چیزی شبیه کیلومتر شمار دارند که به آن ساعت کارکرد دستگاه می گویند.

موتور برق وسیلهای است که برای تبدیل الکتریسیته به انرژی مکانیکی در مقابل ژنراتور الکتریکی استفاده میشود. آلترناتور یا بخش تبدیل کننده انرژی مکانیکی به برق می باشد. از محصول یاب برای جستجو یا فیلتر کردن بر اساس جزئیات محصول استفاده کنید. بیشتر تستها همراه با یک گواهی سلامت سنجی هستند که جزئیات عملکرد را در خود دارد. سطح بیشتر قدرت و راندمان ارائه شده توسط ژنراتورهای آماده به کار دیزلی با قیمت گزافی همراه است. قیمت تمام شده آن نسبت به ژنراتور دیزلی بیشتر می باشد. تأثیر این نقاط بیشتر در مواردی مشخص می شود که تجهیزات الکترونیکی حساسی مانند کامپیوترها مورد استفاده قرار می گیرند. این نیروگاه ها قابلیت اطمینان بیشتر و عملیات مستقل از شبکه را ارائه می دهند و کنترل اپراتورها را بر نیازهای انرژی خود افزایش می دهند. 8. روزنه های خروجی دود و ورودی هوا را کنترل کنید.

انواع دیزل ژنراتور 1- توان standby (اضطراری): توان اضطراری برای 350 تا 400 ساعت کار در سال تعریف میشود. دیزل ژنراتور گازی: دیزل ژنراتور گازی ، نادر ترین دیزل ژنراتور موجود در بازار است که به دلیل سوخت ارزان ولی در عین حال مشکلات خرابی زیادی که دارد به هیچ عنوان پرطرفدار نبوده و فروش ندارد. دیزل ژنراتور ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی (غالباً آلترناتور ) است که برای تبدیل سوخت به انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرد. دیزل ژنراتور که موتور برق نامیده می شود انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی یا همان برق تبدیل می کند . دینام ،بخشی از دیزل ژنراتور است که از ورودی مکانیکی تأمین شده توسط موتور دیزل ژنراتور، برق تولید می کند.

دیزل ژنراتور چیست

هنگام خرید یک ژنراتور دست دوم قابل اطمینان، یکی از اولین مواردی که باید بررسی شود ، سابقه ، سن ، و مقدار ساعت استفاده شده ژنراتور میباشد. بسته به سن واحد ژنراتور، ممکن است در زمان خرید به شکل دست دوم، هنوز تحت پوشش ضمانت نامه باشد یا حداقل از نوعی ضمانت از سوی فروشنده برخوردار باشد. به همین خاطر است که همواره باید خرید از یک شرکت معتبر که تخصص فنی و زیرساخت مناسب برای تست کردن ، تعمیر ، و یا بازسازی این ماشین آلات سنگین صنعتی را دارد در نظر داشته باشید. دیزل ژنراتورهای کوپله فابریک دارای پلتفرم و نقشه های خاص خود هستند که دیگر قابل تغییر نیستد مثل ابعاد شاسی یا کانوپی که در زمان خرید دیزل ژنراتور باید با شرایط پروژه امکان سنجی شود. از چه کسی ژنراتور دست دوم را می خرید – دلال یا توزیع کننده؟

قیمت دیزل ژنراتور سیم پیچی متحرک درون سیم پیچی ثابت قرار گرفته و با چرخش سریع آن، میدان مغناطیسی ایجاد میشود. میدان مغناطیسی ایجاد شده به مرور به انرژی الکتریکی تبدیل شده و برق تولید میشود. سپس یک سیم بارها به دور میل لنگ دیزل ژنراتور پیچیده می شود که بین آهنرباها و در میدان مغناطیسی قرار می گیرد. بنابراین روتور با میدان گردان شروع به چرخش می کند تا همواره کوچکترین رلوکتانس برای مسیر شار وجود داشته باشد. با انتقال سیم از طریق یک میدان مغناطیسی، بارهای الکتریکی در سیم القا می شوند. چگونگی پاسخ ژنراتور به بارهای متغیر، اغلب شاخص خوبی از بهرهوری تحت محدودیتهای ویژه بار است.

تعدادی دیگر از این قبیل ، همگی سابقه طولانی در تولید تجهزیات با کیفیت دارند که در صورت تعمیر و نگهداری مناسب، سال ها دوام خواهد داشت. موتورهای ژنراتور های دیزلی ایتالیایی Iveco قیمت نسبتا بالایی دارد ولی در عوض دارای کیفیت بسیار خوبی می shy;باشد. پیش از آن که بخواهیم در مورد کنتاکتور دیزل ژنراتور و یا نقش کنتاکتور در تابلو برق های ژنراتور های دیزلی صحبت کنیم ،بهتر است توضیح کوتاهی در مورد کنتاکتور ارائه شود. میتوان تخصص و دانش فروشنده در مورد نوع تعمیر و نگهداری را به آسانی با پرسیدن در مورد روش های مورد استفاده آنها ، این که آیا نصب و جمع کردن را انجام میدهند یا خیر ، این که آیا تجهیزات تست داینو را در محل دارند یا خیر ، و آیا برقکار و تکنسین معتبری دارند یا خیر و…

مورد توجه قرار میگیرد.

انبار بزرگ شرکت و تأمین قطعات یدکی در همه زمان سبب خواهد شد تا شما همیشه با آبادیزل بدرخشید. برای کارخانه هایی که می توانند منتظر بمانند و واقعا خواستار ایمنی هستند که ضمانت نامه به مدت یک یا دو سال آن را تأمین می کند، ژنراتورهای نو بهترین گزینه هستند. اهمیت این موضوع به این خاطر است که یک دستگاه ژنراتور بازسازی شده یا به خوبی نگهداری شده، طول عمر بسیار بیشتری را نسبت به موردی که به سادگی از دلال به مصرف کننده نهایی ، یا از مصرف کننده نهایی به مصرف کننده نهایی دیگر میرسد دارد. اما باید به این مسأله آگاه بود که در بسیاری از موارد، اطلاعات استفاده و عمر ژنراتور در دسترس نیست. برای یافتن قطعات و خدماتی که در صورت نیاز قابل دسترسی هستند، مراجعه کردن به سازنده ای قابل اعتماد که سابقه تولید محصولاتی را دارد که از آزمون طول عمر و فشار سر بلند بیرون آمده اند همواره فکر خوبی است.

مربوط به موتور دیزلی است. بطور مثال در انگلستان تعداد ۰٫۵ GWe از دیزلها بطور منظم استفاده میشوند تا از شبکه ملی حمایت کنند که پیک بار آن ۶۰ GW است. گاورنر دیزل ژنراتور با توجه به تعداد پالس تولیدی از قطعه پیکاپ که مماس بر دنده فلایویل نصب است سیگنال کنترلی مناسبی را جهت تثبیت دور موتور دیزل تولید و به یک شیر برقی که در مسیر سوخت دیزل قرار دارد فرمان های لازم را می دهد که در نتیجه ی این فرایند، دور موتور دیزل و در نهایت فرکانس برق خروجی از ژنراتور در حالت بی باری و بارداری ثابت باقی می ماند. ۳. پس از تنظیم کردن ضریب بهره گاورنر اقدام به تنظیم کردن ضریب پایداری گاورنر با پتانسیومترSTABILITY نموده به طوری که با چرخاندن پتانسیومتر مذکور در جهت عقربه های ساعت دیزل از حالت عادی خارج و به نوسان می افتد سپس به آرامی پتانسیومتر را خلاف عقربه های ساعت چرخانده تا دیزل به حالت عادی برگردد در این حالت ضریب پایداری تنظیم شده است.

هر زمانی که متوجه شدید ژنراتور شما آنطور که باید کارآمد نیست، باید تعمیر و نگهداری را انجام دهید. از این رو، باید به شرایط فعلی ژنراتور یا موتور، تاریخچه، و فروشنده که استفاده کننده قبلی بوده است مراجعه شود. موتورهای دیزلی مدرن بر معایب مدل های قبلی که سروصدای بالاتر و هزینه های تعمیر و نگهداری دارند غلبه کرده اند. با این وجود، دیزل ژنراتورها دارای یک سری معایب به خصوص برای محیط زیست هستند. مانند هر تجهیزات سنگین دیگر ، باید تمام معایب و مزایای شرایط خاص خود را برای تعیین بهترین گزینه بسنجید. اما توجه داشته باشید که برای هر قراردادی که بین شما و فروشنده انجام میشود، باید حق کمیسیون قابل توجهی را به آنها پرداخت نمایید. مورد توجه قرار میگیرد. در حالیکه ساخت و مدل همواره آن قدرها هم حیاتی نیست، هنگامی که کارخانهای تصمیم میگیرد که به ماشینآلات استفاده شده اتکا کند، پیشینه و اعتبار سازنده ژنراتور قطعا اهمیت دارد.

سپس میل لنگ ها بررسی شده و صیقل داده می شوند.

اما باز هم مانند خودروها ، وجود این ضمانت نامه ها باعث افزایش قابل توجه هزینه نمی شود. قابل توجه ترین تفاوت بین ژنراتور دیزلی قابل حمل و آماده به کار این است که نوع دوم ثابت است. موتور دیزلی دارای مدار سوپاپ OHV و سیم های فلزی با میل لنگ مرغوب می باشد. سپس میل لنگ ها بررسی شده و صیقل داده می شوند. شرکت ولوو پنتا با بیش از یک قرن تجربه حضور در این صنعت و محصولات با کیفیت بالا جایگاه ویژه ای در بین تولیدکنندگان دیزل ژنراتورهای جهانی به خود اختصاص داده است. دیزل ژنراتور ولوو پنتا TWD1643GE همچنین با آستر سیلندر قابل تعویض و راهنماهای سوپاپ برای اطمینان از حداکثر دوام و عمر مفید موتور تعبیه شده است. • میزان عمر ژنراتور، میزان ساعت کارکرد دستگاه.

کاربرد دیزل ژنراتور

می توان هزینه ها را با انتخاب پایانه های استفاده شده کاهش داد. بازرسی ها شامل بررسی نشتی، ارزیابی سطح روغن و مایع خنک کننده، نگاهی به تسمه ها و شلنگ ها، بررسی پایانه ها و کابل های باتری است. موتور دیزلی دستگاهی است که توانایی ایجاد حرکت چرخشی به وسیله احتراق نوعی از سوخت مایع که سوخت دیزل نامیده می شود، دارد و ژنراتور توانایی تبدیل حرکت چرخشی به برق را دارد. دیزل ژنراتور پرتابل: این موتور برق های دیزلی روی شاسی های چرخ دار قرار گرفته و براحتی جا به جا میشوند. ژنراتورهای دیزلی که به مدت ساعت کم استفاده شدهاند و در طیف 35 kW تا 2 MW قرار دارند، اغلب در دسترس میباشند. مخزن سوخت معمولاً دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه داشتن موتور برای 6 تا 8 ساعت به طور متوسط می باشد. هر مدل بهعنوان یک واحد استاندارد کارخانه در دسترس است، یا همچنین میتواند با طیف گستردهای از امکانات اضافی اختیاری و تغییرات سفارشی مانند: سوکتها، پانلهای توزیع، مخازن سوخت اضافی یا توسعهیافته، پانلهای ATS، ارتقاء پنل کنترل، قراردادهای خدمات و مهار صوتی های بنابراین اگر نمی توانید دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید در وب سایت ما بیابید، همین امروز با متخصصان ما تماس بگیرید.

به همین خاطر است که خرید یک موتور دیزل بازسازی شده، برای بیشتر کاربردها فکر خوبی است. بیشتر دلالان و فروشندگان آگاه باید این تست را انجام داده باشند، اما باید برای کسب اطمینان پرسیده شود. باید بررسی شود که آیا هیچ یک از قطعات مکانیکی، دچار ترک یا خوردگی شده است یا خیر. ژنراتور دربردارنده مجموعه ای از قطعات ساده و متحرک است که در محفظه هایی قرار دارد. در ساختار آلترناتور سیم پیچ ثابت و متحرک در نظر گرفته شده است.

کارخانههای بزرگ و کوچک، غالبا ژنراتورهای دستدوم را خریداری مینمایند، زیرا این کار مقرون به صرفهترین راه برای خرید وسایل صنعتی باکیفیت و یا ابزار سنگین است. کاهش اندازه و ظرفیت آنها، به این معنی است که ژنراتورهای قابل حمل، قیمت مقرون به صرفه تری دارند. ژنراتورهای دیزل صنعتی، ماشینآلات به دقت تنظیم شده پیچیدهای هستند که برای عملکرد در حالت بهرهوری بهینه، نیاز به تعمیر و نگهداری و تست شدن مناسب توسط تکنسین دیزل ژنراتور معتبر دارند. قطعا در تولید و پشتیبانی دیزل، برخی از بهترین تکنسین های دیزل صنعت حضور دارند و بیش از 23 سال به بازسازی موتورهای دیزل مشغول می باشند. امروزه طیف وسیعی از ژنراتورها و موتورهای دست دوم و نو برای خریداران بالقوه در بازار موجود است. شاید نتوان از این حوزه نیز اطلاعات پیشینه ای زیادی کسب نمود، اما میتوان و باید سطح دانش فروشنده در مورد تعمیر و نگهداری موتورهای دیزلی، واحدهای توان، سوییچ های انتقال، و ژنراتورها را بررسی نمود.

در حین بازسازی موتور ، هسته های موتور به طور کامل باز می شوند و تمام قطعات در یک محفظه تمیز می شوند. از موتور دیزلی برای روشن نگه داشتن دریل و حفاری معادن استفاده میشود. بیشترین تاثیر و مهمترین قسمت دیزل ژنراتور مربوط به موتور دیزلی است. مهمترین دلایل آتش سوزی در دیزل ژنراتور ها، نحوه غلط پر کردن تانک دیزل ژنراتور می باشد. این دستگاه پر قدرت محبوبیت زیادی در بازار دارد؛ چرا که کارآیی آن مهم و ارزشمند می باشد. یکی از تفاوت های دیزل ثابت با متغیر در این است که انواع ثابت به یک منبع سوخت خارجی مانند خط NG متصل می شوند و نیازی به پر کردن مخزن بصورت دستی ندارند. یک پایه یا چهارچوب مستحکم فلزی است که قطعات اصلی و سنگین مجموعه شامل موتور و ژنراتور بر روی آن استقرار یافته و به یکدیگر متصل میگردند. تمام قطعات مکانیکی باید برای چک کردن فرسودگی و خرابی بررسی شوند.

قیمت تمام شده آن نسبت به ژنراتور دیزلی بیشتر می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار