جذابیت دکوراسیون طلا فروشی با جعبه های شیشه ای

این نکات به صورتی باید رعایت شوند که کاملا متناسب با ابعاد و اندازه های مغازه شما باشند. استفاده از نمادهای مرتبط با جواهرسازی یکی دیگر از اصول طراحی لوگو برای این شغل است که در واقع طرح کلی لوگو شما را تشکیل میدهد. مثلاً خدمات درمانی معمولاً از رنگ سفید و آبی استفاده میکنند و بسیاری از طلافروشیها هم از رنگهای طلایی و خنثی برای لوگو و دکوراسیون خود استفاده میکنند. مانند طلافروشی که بیشتر طراحان داخلی سعی می کنند از رنگ های خنثی و یا طلایی برای دکوراسیون خود و همچنین طراحی لوگو استفاده نمایند. برای لوگوهای طلا فروشی اکثرا شما میتوانید از این نوع فونت ها استفاده کرده و ظاهری ساده در عین حال جذاب به فروشگاه خود بدهید. در حالت کلی شیشه های رنگی بین کابینتی دقیقا در فضای خالی بین کابینت ها نصب می گردند که باعث زیبایی چندین برابر آشپزخانه می شوند، که مراحل نصب این شیشه ها در چند مرحله تخصصی انجام میشود.

دکور مغازه طلا فروشی در مرحله اول باید تمرکز در به نمایش گذاشتن جواهرات طراحی داخلی جواهر فروشی داشته باشد. از ویترینهای شیشهای میتوان در هر مکانی که نیاز به نمایش دادن چیزی است، استفاده کرد. در صورتی که ویترین مغازه یا فروشگاه شما در مسیر پر رفت و آمدی است و یا محصولات سنگینی دارید که باید روی آن قرار دهید و یا ابعاد مورد نظرتان برای آن زیاد است، پس بهترین کار آن است که از ویترین شیشه ای لمینت استفاده کنید. دوست دارید برای خرید طلا به بازارهای طلا بروید یا مغازهها و برندهای شناختهشده را ترجیح میدهید؟ این کار باعث می شود مشتری به راحتی وارد مغازه شما شود.

در نمایش طلاهای خالص، سنگهای قیمتی شامل الماس و فلزات گرانبها باید از قفسههای شیشهای استفاده شود. اما به دلیل گرانبها بودن اجسام آن ها باید از آن ها خیلی مراقبت شود. خانم ها توجه زیادی به محیط اطراف دارند، در نتیجه توجه به زیبایی شناسی در طراحی داخلی طلا فروشی می تواند بر روی تصمیم آن ها به صورت مستقیم اثرگذار باشد. به این منظور که سایت شما در عین شیک و جذاب بودن مدرن و خاص باشد تا تفاوتش با دیگر سایت ها به وضوح دیده شود در یک کلام یک سایت سفارشی برای مشتریان خاص و با اعتبار شماست که همان طور که از نمونه های طراحی شده ما مشخص است هیچ یک از دو سایت مشتریان ما اصلا یکی و شبیه به هم نیستند این مورد بسیار حائز اهمیت هست که برخی از شرکت های طراحی سایت متاسفانه یک نسخه را برای تمام مشتریان خود می پیچند و همین مورد باعث مشکلات عدیده و بسیار زیادی برای آن برند و کسب و کار خواهد افتاد.

ویترین جلوی مغازه که معمولا به وسیله شیشه های ضد ضربه و مستحکم از فضای بیرون مرز بندی شده اند، نمایانگر جدیدترین محصولات فروشگاه می باشند و بایستی از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد تا طلا و جواهرات به تفکیک دسته بندی انگشتر، گردن بند و غیره در آن با ترتیب قرار بگیرند. چرا که در این بینندگان این نوع طراحی دکوراسیون داخلی در واقع بیمارانی هستند که از نظر جسمی و روحی در وضعیت خوبی قرار ندارند. طراحی فضای داخلی فروشگاه خرده فروشی شما هم سرفصلی است که به موفقیت برند شما و پیشرفت در دوران دیجیتال عصر حاضر، کمک می کند. طراحی ویترین طلا فروشی و جواهر فروشی که به خوبی اجرا شده است ، حضور پررنگ برند را به شما نشان می دهد و در عین حال تجربه خرید لذت بخشی را برای مشتریان فراهم طراحی داخلی طلا فروشی مدرن می کند .

در دکوراسیون داخلی این طلا فروشی صندلی ها به رنگ سبز آبی و نارنجی انتخاب شده که به همراه پارکت های چوبی، و رنگ گرم طلایی موجب ایجاد تعادل میان تمامی اجزای دکوراسیون شده است. در بعضی از کسب و کارها مانند پوشاک، معمولا مشتری برای خرید لباس، همراه با یک دوست به بازار می رود. نوع صندلی و مبلمان نیز با توجه به کسب و کار شما متفاوت خواهد بود. برخی نیز با اعتقاد به این جمله که “هرجا که چشم برود، پا نیز خواهد رفت” این کار را با پوشاندن مسیر با کفپوش متفاوت از پوشش عمومی فروشگاه، ساده تر می کنند. همچنین برای افزایش توجه مشتری می توان از چراغ های آویز لوکس استفاده کرد و در ویترین ها با نور پردازی بر روی یک محصول کانونی می توان ماهیت مغازه را بیشتر به نمایش گذاشت و مشتریان بیشتری را جلب کرد.

شخصا در 28 سالی که به طراحی و دیزاین ویترین مشغولم، در غالب مواقع نسبت به چرخش فصول مختلف سال طرحی را ارائه داده ام، از انتخاب پس زمینه یا texture مناسب به همراه بکارگیری المان هایی نظیر مجسمه های آنتیک، گل ارایی، تا نور پردازی به جا و به اندازه، و خلاصه ازهر المان خاصی استفاده کرده امتا تراش و شیپ سنگ ها توام با رنگی که دارند در زمینه رنگ مناسب با آنها چیدمان شود .این امر باعث میشود چشم بیننده را خیره نماید و همچین استفاده از چرم چوب و پارچه ومواردی که باعث طبیعی شدن ویترین میگردد از المان های طراحی ام بوده اند. نور پردازی در ویترینها بسیار مهم است. ویترینها باید همواره قفل باشند حتی در زمان نمایش جواهرات به مشتریان.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر همچنین در ساخت این ویترینها از شیشههای کریستالی برای درب استفاده میشود تا درخشندگی زیادی به وسایل داخل خود بدهند و نمایی لوکس و منحصر به فرد به منزل القا کنند. مصرف انرژی آنها بسیار پایین است و شما میتوانید هر طوری که دوست دارید از آنها در نورپردازی ویترینهای داخل مغازه استفاده کنید. اگر امکانش را دارید در هنگام بازسازی مغازه به پنجره ها و مکانی برای ورود نور طبیعی به داخل مغازه توجه نمایید. این ویترین باید شامل ویترین های جلوه مغازه، قفسه های داخل فروشگاه باشد.

گاهی با فونت های خوشنویسی مینیمالیست و مدرن مواجه میشوید که نظر شمارا جذب میکند و میتوانید لوگوی خود را چندین برابر جذاب تر کنید. برای یک مغازه و فروشگاه نیز همین حکم وجود دارد و مشتری زمانی به یک مغازه می رود که از دید او دارای دکور و طراحی شیک و منحصر به فردی باشد و همین باعث می شود تا حسی در مشتری بوجود آید که کالای این مغازه بهترین و با کیفیت ترین می باشند.در واقع باید طرح شما جذابیت های بصری لازم را دارا باشد.

در واقع، چنین محیطی باید بتواند نظر شما را جلب کرده و برای گشت و گذار در میان درخشش جواهرات، ترغیب تان کند. در طراحی و ساخت دکور و ویترین مغازه تمام توان خود را بگذارید و از طراح بخواهید چندین طرح مختلف برای ویترین مغازه طراحی کند. در جواهر فروشی نیز به همین صورت فرقی نمیکند که محیط انتخابی کوچک و یا بزرگ باشد چیزی که باید همواره به آن دقت نمود این است که استانداردهای زیبایی شناسی به خوبی رعایت شود و محیطی باشد که تمام نیازهای فرد را پاسخگو باشد همچنین اشخاص مجذوب محیط و اجناس خاص آن بشود. افرادی که این محیط را طراحی میکنند باید دقت داشته باشند که طلا با سایر اقلام متفاوت است یعنی به گونهای نیست که مشتری چیزی را بخواهد و فروشنده در اختیارش بگذارد بلکه باید طراحی این قسمت به صورتی باشد که افراد طلای مورد نظر خودشان را از ویترین شیشهای مشاهده کنند و مدلهای انتخابی خود را در نظر بگیرد و زمانی که به طور قطعی قصد خرید داشت آن را به فروشنده نشان داده و از فروشنده بخواهد که آن جنس را در اختیارش قرار دهد.

عواملی چون قدمت و تمایل کارفرما به شاخص (Iconic) بودن ِ کار، باعث شد تا از بنای شاخصی که به لحاظ زمانی و مکانی شبیه به پروژه بوده و بعلاوه فضای داخلی شاخص سلطنتی و لوکس ِ دوره قاجار محسوب میشود، الهام گرفته و متناسب با دید به آینده، بازسازی و بروز شود. شرکت مهران طاهری با متخصصین حرفهای در طراحی و دکوراسیون داخلی در خدمترسانی به تمامی صاحبان کسبوکار آماده است و شما میتوانید با دیدن نمونههای موفق این شرکت در زمینهی طراحی داخلی با خیالی آسوده کار دکوراسیون داخلی مغازهی خود را به این شرکت بسپارید و بهترین نتیجه را از اعتماد خود به دست آورید.

گلدنیوز: طراحی در ایران رشد خوبی داشته و بسیاری معتقدند در این حوزه با ترکیه و ایتالیا در رقابت هستیم. این که کانتر طلا فروشی باید چطور باشد یکی از نکته های مهم در طلا فروشی است مخصوصا برای طلا فروشی های کوچک که باید طوری طراحی شود که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن کنترل کامل داشته باشد. روشن است که کالاهایی که از حشایه سود بالاتری برخوردارند باید بیشتر در این محل معرفی و در معرض دید قرار بگیرند. طراحی­ داخلی­ طلا­فروشی یکی از مهمترین طراحی ها بشمار می رود.زیرا مالک یک طلا فروشی سرمایه گذاری عظیمی می کند و اجناس گران قیمت و با ارزش خود را در معرض دید همگان قرار می دهد.بنابراین در طراحی آن باید نهایت دقت را به عمل آورد.یکی از مهمترین عناصر بکار رفته و تاثیر گذار در طراحی­ دکور­طلا­فروشی متریال های مورد استفاده در آن است.به طور مثال استفاده از متریال چوب باعث می شود فضا کلاسیک جلوه کند.از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار نحوه قرار گیری و نصب قفسه ها و چیدن اجناس می طراحی داخلی طلا فروشی مدرن باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی

ویترین اصلی فروشگاه خود را طوری نورپردازی کنید که دمای رنگ آنها باعث محو شدن جواهرات رنگی نشوند، در عین حال شدت نور باید جوری باشد که توجه عابرین پیاده خیابان را نیز به خود جلب کند. مالک یک مغازه طلا فروشی همیشه در صدد است که بهترین مدل ها و چشم گیر ترین مدل های ویترین را داشته باشد تا بتواند مشتریان بیشتری به سمت خود جلب کند. در این صفحه نمونه هایی از شیک ترین و به روزترین مدل های دکوراسیون طلا فروشی ها را آورده ایم. شما می توانید محصول مورد نظر را با نورپردازی خاصی به نقطه توجه تبدیل کرده و چشم ها را به آن خیره نمایید. شما میتوانید بر خلاف اکثر افراد که ویترین خود را در قالب مربع و مستطیل سفارش میدهند، ویترین خود را در قالب دایره و با صفحاتی دایرهای انتخاب و سفارش دهید. بر خلاف سایر فروشگاه ها و مراکز تجاری، کالای این فروشگاه نباید در دسترس عموم قرار داشته باشد.

برای داشتن محیطی متفاوت تلاش کردیم تا با استفاده از قاب های گچبری شده کلاسیک و کاغذ دیواری های ساده و طرح دار در داخل آنها، رفلکتی طلایی و متفاوت از نورپردازی داشته باشیم تا بدین وسیله توانسته باشیم معماری داخلی این فضا و رنگ های استفاده شده در آن را در ذهن مشتری حک کرده باشیم. مهم است که در معماری داخلی طلا فروشی به وجود قسمت های مختلف در داخل مغازه توجه شود. شما می توانید با مراجعه به گروه معماری بام به عنوان بهترین و با تجربه ترین گروه معماری و طراحی داخلی مغازه طلا فروشی؛ خدمات مورد نیاز خود را از آن ها دریافت نمایید. یکی دیگر از ویترینهای شیشه ای با استفاده از شیشههای سکوریت لمینت شده تولید میشود، این نوع ویترینها اغلب در جواهر فروشیها اجرا میشود و از لایههای مختلف شیشه سکوریت تشکیل شده است، برای تولید ویترین شیشه ای طلا فروشی در ابتدا شیشههای ۱۰ میل با ابعاد یکسان برش داده شده و سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره قرار داده میشوند و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB به دیگر چسبیده میشوند.

طراحی و بازسازی طلافروشی

همانطور که امروزه انواع طراحی داخلی رستوران سنتی و همچنین طراحی داخلی رستوران مدرن در این حرفه فراوان شده است، اما رستورانی موفق خواهد بود که حس آسایش و آرامش در کنار موارد دیگر در این محیطها برقرار باشد. رقابت شدید در بین کسب و کارها و مغازه ها باعث شده است تا صاحبان مشاغل به فکر متفاوت بودن محل کسب خود با دیگر رقیبان خود باشند و با این کار مشتری بیشتری را به سمت مغازه خود جذب کنند. با بررسی هدف کارفرمایان از بازسازی ساختمان و طراحی لابی آن، مشخص شد مقصود اصلی، ایجاد محیطی مناسب و دعوت کننده برای گفتگو و برگزاری جلسات عمومی مربوط به ساکنین مجتمع می باشد. پس از بررسی شرایط این پروژه و صحبت با نمایندگان و هیئت مدیره ساختمان که بصورت جمعی تصمیم به طراحی داخلی و بازسازی لابی مجتمع خود گرفته بودند چند موضوع مشخص شد. می خواهیم بهترین روش برای جداسازی فضای طلافروشی را با هم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و اولین روشی که برای جداسازی وجود دارد استفاده از مانکن های مختلف می باشد که می توان مثلاً قسمت های گردنبند را کنار یکدیگر قرار داد و یا قسمت انگشترها و گوشواره ها در کنار یکدیگر قرار دارد که این باعث می شود مشتری نیز هنگامی که برای خرید به ویترین مواجه نگاه می کند بتواند که تمام طلا ها را در یک قسمت ببیند.

در هنگام پرو لباس، همراه مشتری نیاز دارد تا برای دقایقی استراحت کند و بهتر است مکانی برای نشستن وی در نظر بگیرید. از طرف دیگر همانطور که در تصاویر قبل از طراحی داخلی این لابی مشاهده می فرمایید، سنگهایی که در کف و دیواره آن استفاده شده است تا حدودی رنگ خاکستری همراه با سبز می باشد. شدت نور و درجه آن در دکوراسیون مغازه طلا و جواهر به محصولات آن مغازه و حالت آن ها بستگی دارد تا با تنظیم شدت نور بتوان مطلوب ترین نتیجه را دریافت کرد. چنین دکوراسیونی نباید لزوما با گران قیمت ترین طرح ها و متدها اجرا شود، بلکه می تواند با روش های هوشمندانه ای به تصویری که باید داشته باشد، دست پیدا کند. بلکه داشتن فضاهای خالی که با تابلوها و آثار هنری زیبا و عکسهای مربوط به طبیعت تزئین شدهاند یک ایدهی فوقالعاده است که میتوان متناسب با اجزای دیگر فضا و سلیقهی شخصی در مغازه اجرا کرد.

طراحی داخلی جواهر فروشی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار