خدمات سئو جهت بهبود رتبه سایت

سئو داخلی به بهینهسازی محتوای داخل وبسایت برای موتورهای جستوجو میپردازد در حالیکه سئو خارجی به اعتبار و محبوبیت وبسایت شانار توجه میکند. بازاریابی دیجیتال به شما کمک میکند تا در تمام ساعتهای شبانهروز به تمام مردم دنیا دسترسی داشته باشید. فضای دیجیتال مدتهاست که به عرصه جدیدی برای رقابت برندها تبدیل شده است و در این میان بزرگی و ثروت کسب و کارها به تنهایی نقش اول را بازی نمی کند! این هزینه به رقابت بر سر کلمات کلیدی هم ارتباط دارد و هر چه کلمات کلیدی مهمتر که رقابت بالایی دارند، انتخاب شوند، هزینه لازم هم بیشتر میشود. همین امر باعث میشود که کسبوکارهای کوچک نتوانند در این سطح با کسبوکارهای بزرگ رقابت کنند.

دیجیتال مارکتینگ چیست

اما در دیجیتال مارکتینگ روشهایی مانند سئو مارکتینگ وجود دارند که دسترسی به مخاطب هدف را برای شما آسان میسازند. به طور حتم نیاز شما و کسب و کارتان به این مقوله آنقدر زیاد است که پای شما را به این صفحه کشانده؛ اما لازم به ذکر است که بگوییم هدف از نگارش این مقاله فراتر از تعریف تئوری دیجیتال مارکتینگ است و پیشهاد میکنم اگر نیاز دارید در این باره بخوانید سری به مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست بزنید تا درک این مقاله برایتان بهتر صورت بگیرد.

متخصص دیجیتال مارکتینگ

در این مقاله چند مورد از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک را شناختید. با توجه به این که عناصر دیجیتال مارکتینگ از مجموع مولفه های گوناگون ساخته شده است، کارشناس بازاریابی دیجیتال مسئولیت طراحی استراتژی های کاربردی برای اعضای تیم خود و کنترل اجرای راهکارهای طراحی شده را به عهده دارد. اگر استراتژی طراحی شده برای مسیر دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما بهتر از رقبا نباشد، شرایطی بوجود میآید که نتیجه آن چیزی جز ضرر نیست! برای اینکه با روشهای دیگر آشنا شوید، حتما مقالههای دیجیتال مارکتینگ در عظیم مدیا را بخوانید.

به عنوان مثال فیسبوک و اینستاگرام و لینکدین از بهترین بسترهای دیجیتال مارکتینگ در ام بی ای هستند، اینستاگرام بیشتر بر پایه تبلیغات بصری است و مخاطبان کم سن و سال که ابزار دیگر برای آنها کاربرد ندارد را به خوبی جذب کرده است. همانطور که گفتیم، دیجیتال مارکتینگ کانالها و انواع مختلفی دارد که میتوان با بهره گرفتن از آنها با گروههای مختلف مخاطبان ارتباط برقرار کرد. متخصص شدن در بازاریابی دیجیتال نیاز به یادگیری مهارتهای مختلف دارد. بیشتر شدن بازدیدکنندگان یک سایت در واقع به معنای آن است که طراح سایت، بسته به هدفی که دارد، شانس بیشتری برای ارائهی خدمات، فروش محصولات، جذب مشتری، افزایش تعداد خوانندگان و… این کتاب قدمبهقدم آموزش میدهد مخاطبان درستی را بهخود جذب کنید و آنها را به مشتریان خود تبدیل کنید. با ایجاد محتوای بهینه و استراتژیک میتوانید رتبه بهتری از رقبا به دست آورید، به صورت عمیقی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، ترافیک با کیفیت بیشتری به وبسایت خود هدایت کنید و در نتیجه مشتریان راضیتری داشته باشید.

برای ایجاد ترافیک بهینه و با کیفیت به سئوی سایت شما چندین روش وجود دارد. از دیگر عواملی که نیاز به بازاریابی محتوا دارد، بهبود سئو است و این کار تنها با تولید محتوایی میسر خواهد شد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بتواند ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت مورد نظر جذب کند. برای رسیدن به این هدف می توان از تاکتیک هایی همچون بازاریابی محتوایی، SEO ، اینگیجمنت در رسانه های اجتماعی و دیگر موارد از این قبیل استفاده کرد.

و بدتر از آن ، حتی اگر تبلیغات را هم ببیند، دید خوبی به این نوع تبلیغات و برندی که بیش از حد میخواهد خودش را در چشم بیننده فرو کند، ندارد. تعامل با مشتری یا CX، بخش مهمی از مجموعه ما میباشد و به همین دلیل هم هست که در تیم بازاریابی مکان، تاکید ویژهای بر آن داریم. خدمات سئو دارای دو بخش است که هر یک از این دو قسمت دارای فاکتورهای مختلفی میباشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. گزینه بهتر از سرور اختصاصی، انتخاب هاست ابری یا همان cloud flare است که علاوه بر سرعت بالا دارای آپ تایم (زمان در دسترس بودن) بسیار بالایی نیز می باشد. در واقع سایتی که اصول سئو در تولید محتوای آن رعایت شده باشد شانس بیشتری در کسب رتبه های بالا خواهد داشت.

با مشترک شدن در خبرنامه نردبان، آخرین مطالب مربوط به سئو و بازاریابی دیجیتال را در اینباکس خود دریافت کنید و دانش سئو خود را بروز نگه دارید. شرکت معماری، شرکت ساختمانی و یا بازسازی دارید؟ اگر شرکت شما مدل تجارت به تجارت (B2B) است، احتمالاً تلاش های دیجیتال مارکتینگ شما در حول جذب مشتری آنلاین متمرکز است. اگر میپرسید ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اما اگر میپرسید وظیفه یک دیجیتال مارکتر چیست؟ میپرسید چه فعالیتهایی مربوط به این روش است؟ امروزه کسب و کاری که از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مثل وب سایت استفاده نکند، قطعا از رقبای خود عقب خواهد ماند و جبران این عقب ماندگی مستلزم صرف زمان و هزینه برای رسیدن و یا پیشی گرفتن از رقباست. بیشک سئو یکی از مهمترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ است و هدف از فرآیند بهینه سازی وبسایت شما این است که رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید و به عبارتی در صفحات ابتداییتر قرار بگیرید.

روزانه حدود 3.5 میلیارد جستجو در این موتور انجام میشود.

آنها یک الگوریتم پیچیده را اجرا می کنند که تعیین می کند چه نتایجی برای هر جستجوی جستجو نمایش داده شود. اگر کسب و کاری دارید که در حوزه موبایل است، به صورت قطعی کلیدواژه “نظافت منزل” برای شما اصلا مناسب نیست و اگر بتوانید با این کلیدواژه رتبه کسب کنید، احتمالا تنها پول خود را هدر داده اید. میزان خرید اینترنتی در سال 1392 حدود 14 هزار میلیارد تومان و در سال­های 1393 و 1394 به ترتیب 50 هزار میلیارد تومان و 61 هزار میلیار تومان بود. روزانه حدود 3.5 میلیارد جستجو در این موتور انجام میشود. سئو خارجی بر روی کلیه فعالیتهایی که خارج از سایت شما انجام میشود، مرتبط است؛ اما بر رتبهبندی شما در موتورهای جستجو نیز تاثیر میگذارد و تمرکز دارد.

نتایج نشان داده شده در صفحه اول معمولا مرتبط ترین نتایج هستند و در نتیجه اعتبار بیشتری برای کسب و کار یا وب سایت ایجاد می کنند. ایجاد اعتماد در مخاطب و بازدیدکنندگان: زمانی که مخاطب وارد وبسایت شما میشود، به کمک محتوا نظر سایر مخاطبان یا مشتریان سایتتان را بررسی میکند و به این ترتیب، اعتماد وی نسبت به برند جلب میشود. با این حال شروع رسمی دیجیتال مارکتینگ را از سال 1990 درست زمانی که موتور جستجوی Archie به عنوان شاخصی برای سایت های FTP ( یک بانک اطلاعاتی ) ایجاد شد تا ظرفیت ذخیره سازی رایانه برای اطلاعات مشتریان افزایش پیدا کند و در نتیجه شرکت ها بتوانند اطلاعات مشتریان خود را به طور موثرتری ردیابی کنند.

و چه سایتهایی به سایت شما ارجاع دادهاند.

محتوا را برای چه کسی ایجاد میکنید؟ در زمینه فروش تجهیزات ساختمانی کار میکنید یا در کار ساخت و ساز هستید؟ برخی از دانشگاهها یک پله جلوتر رفتهاند و چند درس انتخابی در زمینهی دیجیتال در ترمهای خود گنجاندهاند. فاکتورهای رتبه بندی، معیارهایی هستند که گوگل از هر سایت بررسی میکند و سایتهایی که در یک حوزه فعالیت دارند را براساس این فاکتورها مقایسه میکنند. و چه سایتهایی به سایت شما ارجاع دادهاند. اما برخی از استراتژیهای بازاریابی اینترنتی محصولات در این لیست قرار نگرفتهاند؛ چون ممکن است شما وقت کافی نداشته باشید و بهترین روش این است از مفیدترین استراتژیها استفاده کنید. به بیان سادهتر، بسیاری از افراد نمیدانند که چه میزان از داراییهای دیجیتال مارکتینگ خود را در جایی رها کردهاند. بخش کامنت در وبسایت و شبکههای اجتماعی، یکی از بهترین جاها برای ایجاد مکالمه و دیجیتال مارکتینگ است.

سرعت صفحه نیز می تواند عاملی در Bounce rate بالا باشد.

شما میتوانید همان طور که در اتاق خود نشستهاید، یک محتوا در زمینهای دلخواه ایجاد و آن را در یکی از فایلهای کامپیوترتان ذخیره کنید. الیته ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق محتوا اینگونه نیست که با داشتن تعداد آمار بالا به خودتان مغرور شوید. سرعت صفحه نیز می تواند عاملی در Bounce rate بالا باشد. حدوداً 20 سال پیش بود که در تلویزیون ایران اتفاق نادری افتاد. مثلا زمانی که آنها وارد مغازه میشوند، برایشان کد تخفیف بفرستند. محتوای ایمیل هم میتواند شامل معرفی محصولات جدید، بهروزرسانیهای محصولات بعدی یا کوپن و کد تخفیف باشد. پس لطفا به خاطر خودتان هم که شده ادامه این بخش را جدی بگیرید و با دقت بیشتری بخوانید. اگر قصد آغاز یک دیجیتال مارکینگ را دارید، کار خیلی ساده ای است؛ شما می توانید برای ثبت نام و راه اندازی اولین کمپین از پلتفرم های متنوع تبلیغات آنلاین کمک بگیرید.

با این اوصاف بیاید فعلا به یک تعریف مختصر و ساده از این عبارت پرتکرار، بسنده کنیم. با تصور شرایط به وجود آمده ، این روش تبلیغی ممکن است عملاً یک ضد تبلیغ تلقی شده و همان چند نفری هم که ممکن است به بازدید از این مغازه تمایل داشته باشد ، از این کار منصرف شوند . این مجازات معمولاً شامل افت ناگهانی و شدید رتبه سایت یا صفحه است و در موارد نادری هم حذف کامل سایت از صفحه نتایج جستجو مشاهده شده است. گفتیم که سئو یکی از جنبههای حیاتی شاخه های دیجیتال مارکتینگ بوده و یک متخصص سئو بهترین شیوههای بهینه سازی موتور جستجو را برای وب سایتهای مختلف پیاده سازی میکند. این مجله در زمینه پیشرفتهای تکنولوژیکی در حملونقل و شیوههای کشاورزی و مزرعهداری فعالیت میکرد. در «کلمات کلیدی» مشخص میشود که کدام کلمات به عنوان «کلمات کلیدی» مدنظر هستند.

آیا طراحی سایتتان برای کاربران جالب نیست؟

شما باید از کلمات کلیدی در URL های نوشته های خود استفاده کنید. از جمله امکاناتی که در این ابزار در دسترس است، قابلیتهایی نظیر: امکان ارسال زمانبندیشده پستها، پیشنهاداتی برای طراحی پستها، معرفی ترندهای شبکههای اجتماعی، ارائه نکاتی برای بهینهسازی پستها و تبلیغات و ارائه تحلیلهای دقیق و … 1. چرا شما میخواهید برای سایتتان یک sitemap زیبا طراحی کنید؟ آیا طراحی سایتتان برای کاربران جالب نیست؟ بنابراین اگرچه وب سایت (B) از لحاظ پارامتر دوم یعنی اعتبارخیلی ضعیفتر از وب سایت (A) هست، اما از لحاظ سودمندی برای کاربران بسیار بهتر هست و تونسته در مدت کمی جایگاه بسیار خوبی در نتایج گوگل کسب کنه. سما در فضای آنلاین میتوانید بدون داشتن دغدغهای و در کمال آرامش با مشتریان خود تعامل کنید. حتی کسب و کارها میتوانند از این روش برای هدف قرار دادن مشتریان بر اساس زمان و مکان خاص استفاده کنند. این در حالی است که هدف قرار دادن مخاطبان با کمک روشهای بازاریابی سنتی، کاری بسیار سخت است.

“پیوند دادن به وب سایت های دیگر یک راه عالی برای ارائه ارزش به کاربران شما است. شما می توانید رتبه سایت در کلمات کلیدی مختلف، تعداد بک لینک ها به سایتتان، تعداد صفحات ایندکس شده از سایت، خطاهای پایشی و دیگر موارد را در این ابزار مشاهده کنید. واضح است که در این صورت افراد بیشتری از سایت شما بازدید خواهند کرد و ترافیک ارگانیک شما افزایش پیدا خواهد کرد و همه این موارد یعنی فروش بیشتر محصول و خدمات! اگرچه پیدا کردن چنین فردی که بتواند درست همراستا با اهداف و ویژگی های تجارت شما در این مسیر فعایت کند دشوار است، اما اگر چنین شخصی را در اختیار داشته باشید، میتوانید مطمئن باشید که مقالات و محتوای منتشر شده در وبسایت شما به صورت استاندارد سازماندهی شده میباشند. امروزه تقریبا کسی را پیدا نمیکنید که به حداقل یکی از دستگاههای دیجیتال مانند کامپیوتر و تلفن هوشمند دسترسی نداشته باشد.

بازاریابی محتوا

بله همین تلفن هوشمند! بازاریابی موبایل شامل روشهای مختلفی مانند پیام کوتاه، شبکههای اجتماعی، وبسایت، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن و اپلیکیشنها در موبایلهای هوشمند و تبلتها برای رسیدن به مشتریان وفادار است. چون به هر حال لیدها و مشتریان شما بیشتر وقت خود را صرف گوشی خود میکنند و استراتژی شما اهمیت زیادی دارد. Website Marketing (وب سایت مارکتینگ)، اولین سنگر برای جذب مشتریبه دنبال جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان هستید؟ برخلاف بازاریابی سنتی، تغییرات موارد نامطلوب در دیجیتال مارکتینگ بسیار سریع و راحت است. کسانی که در زمینه بلاکچین کار نمیکنند یا ترجیح میدهند در مسیر حرفهای خود باقی بمانند، احتمالاً پیچیدگیهای این فناوری را درک نخواهند کرد. بازاریابی عملکرد یکی از هوشمندانه ترین روش ها در زمینه بازاریابی و تبلیغات به شمار می آید. این ساختار در منوی اصلی سایت و همینطور بردکرامب نمایانگر می شود. با این حال اگر در بازی Content marketing تازه کار هستید، یا اگر سعی می کنید درباره مهمترین اصول و استراتژی آن اطلاعات مفیدی کسب کنید، اصول و استراتژی های زیر می تواند در موفقیت بازاریابی محتوایی شما مفید باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار