خرید تتر فروش و قیمت لحظه ای USDT به تومان ایرانیکارت-تترفا

میزان کارمزد درصدی از حجم کل مبادله است که از هر دو طرف خریدار و فروشنده دریافت می‌گردد. خرید تتر فرآیند پیچیده‌ای ندارد و شما می‌توانید مانند سایر ارزهای دیجیتال آن را خریداری کنید. عدم شفافیت بسیاری از رمزارزها دلیلی بوده است که بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز به بازار ارزهای دیجیتال تمایل نشان نداده‌اند.

وقتی صحبت از سایت رسمی خرید بیت کوین می کنیم منظورمان از رسمیت مورد اعتماد بودن آن صرافی (سایت ) می باشد . این اعتماد از قدمت صرافی ، شهرت آن و میزان و رضایت مشتری های آن می آید . صرافی را می توان به عنوان سایت رسمی خرید بیت کوین معرفی کرد که تمامی ویژگی های یک صرافی امن را داشته باشد.

آیا خرید تتر برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است؟

همچنین می‌توانید ارز دیجیتال تتر را در کیف پول صرافی تبدیل نیز نگهداری کنید. صرافی تبدیل امکان نگهداری توکن‌های USDTدر حساب صرافی را با بالاترین سطح امنیت برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید پس از خرید تتر آن را در حساب صرافی ذخیره کنید و به کیف پول دیگری انتقال ندهید. کیف پول Tether که برای استفاده از این استیبل کوین انتخاب می‌کنید، نقش مهمی در تعیین امنیت آن خواهد داشت. به طور کلی، شما باید کیف پول تتر را با توجه به هدف خود از خرید تتر استفاده کنید. علاوه بر این، مقدار که می‌خواهید در کیف پول ذخیره کنید نیز، نوع کیف پول مناسب را تعیین می‌کند.

  • تتر رمزارزی است که با پشتوانه پول فیات وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و از بدو ورود تا کنون با قیمت یک دلار معامله می شود.
  • تیم پشتیبانی اکس نوین پیشنهاد می دهد که در جهت سودآوری بیشتر و مطمئن تر در خرید و فروش رمز ارزهای مختلف به اندازه توان مالی و با تحلیل و بررسی دقیق و مشورت کافی سرمایه گذاری کنید.
  • ممکن است متوجه شوید که بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو ارزهای فیات را نمی‌پذیرند، اما تتر را می‌پذیرند.

در حال حاضر، یک صرافی که فقط خرید و فروش تتر در آن انجام شود وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، توجیه اقتصادی بارزی نمی‌تواند داشته باشد. بنابراین اگر تصور می‌کنید خرید و فروش تتر در یک صرافی که فقط تتر در آن معامله شود، دارای مزیت است؛ باید بگوییم این تصور اشتباه تتر است. شما البته می‌توانید به روش‌های دیگری غیر از فروش در صرافی هم تتر خود را بفروشید.

خرید تتر فروش و قیمت لحظه ای USDT به تومان ایرانیکارت-تترفا

پس اکثر تریدرها و فعالین این بازار با اطلاع از ثبات قیمت تتر، پس از کسب سود و یا مطلع شدن از احتمال ریزش بازار به سرعت سایر ارزهای دیجیتال خود را به تتر تبدیل می‌کنند تا از نوسانات در امان بمانند. هر صرافی ارز دیجیتالی برای انتقال پول میان کیف پول فروشنده و خریدار و تامین امنیت معامله ها و فراهم کردن بستر معاملاتی، کارمزدی را از مشتریان خود دریافت خواهد کرد. این هزینه ایست که بابت نگهداری از کیف پول شما توسط صرافی یا اتصال بین فروشنده و خریدار پرداخت خواهید کرد .

کریپتوکارنسی در دهه گذشته راه درازی را پیموده و آشنایی با ارز دیجیتال به سرعت در حال گسترش است. کارمزد معاملات در صرافی تبدیل با توجه به حجم معاملات محاسبه می‌شود. کارمزد معاملات با تتر 0.2 درصد و معاملات با ارزهای دیگر از 0.4 تا 0.15 درصد می‌باشد. جهت اطلاع دقیق‌تر از کارمزد معاملات می‌توانید به کارمزدهای معاملاتی تبدیل مراجعه کنید. هیچ محدودیتی برای عرضه کل USDT وجود نداردبا توجه به این واقعیت که تتر به یک شرکت خصوصی تعلق دارد، از نظر تئوری، صدور آن فقط توسط سیاست‌های خود Tether محدود می‌شود.

اگرچه پاداش‌ها بسیار کم هستند، اما کاربران می توانند با اختصاص چند ساعت در روز، توکن‌های خوبی را جمع آوری کنند. وب سایت Firefaucet به شما امکان می دهد با انجام چندین کار مانند پاسخ دادن به نظرسنجی ها، تماشای فیلم ها، بازی کردن و غیره، تتر را رایگان کسب کنید. ✅ بیت کوین در واقع مرکز تعادل و انگیزه ها را دارد و به همین دلیل است که شروع به رونق گرفتن می کند.

با تتر، لازم نیست به نقل و انتقالات بانکی کند و گران قیمت تکیه کنید، جایی که وجوه شما ممکن است برای چندین روز در یک زمان بسته شود. اولین بار در ماه ژوئن سال 2014 شرکت هنگ کنگی سازندهی USDT این ارز را با نام Real Coin روانه بازار کریپتوکارنسی ها کرد. همچنین این کوین اولین توکنی است که در سال 2015 در پلتفرم بیت کوین توزیع شد. توکنی لایه دوم که با استفاده از پلتفرم Omni بر روی شبکه زنجیره بلوکی قرار گرفت. بعدها نام این کوین به USTether تغییر کرد و در نهایت به USDT تغییر نام یافت.

خیر، برای انجام معامله در صرافی کیوسک نیاز به ثبت نام و احراز هویت دارید. زیرا پلیس فتا برای مقابله با پولشویی و جلوگیری از جرایم مرتبط، صرافی ها را ملزم به دریافت و تایید اطلاعات هویتی کاربران نموده است تا در صورت بروز جرایم سازمان یافته، بتوان این موارد را رهگیری گرد. شما میتوانید کمترین میزان کارمزد در معاملات تتر را در کیوسک، تجربه کنید.

شبکه پرداختی کاملاً غیرمتمرکز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار