خرید و قیمت دستبند هوشمند ورزشی سلامتی P1 ا P1 Shade Display Blood Stress Coronary Heart Price Wholesome Good Band ترب

خرید و قیمت دستبند هوشمند ورزشی سلامتی P1 ا P1 Shade Display Blood Stress Coronary Heart Price Wholesome Good Band ترب

رابط کاربری ساده ای داشته و با سیستم عامل های اندروید و کادو های مردانه iOS سازگاری دارد. نمایشگر این بند 1.forty seven اینچ است و این میزان در مقایسه با دیگر بندها، نه کوچک است و نه خیلی بزرگ. صفحه نمایشگر آن از حساسیت لمسی خوبی برخوردار است و با کشیدن صفحه به بالا و پایین می توانید برنامه های مختلف را چک کنید. دو دکمه هم در طرفین صفحه برای دسترسی به اپلیکیشن ها و تنظیمات طراحی شده که به آن عادت خواهید کرد.

  • گلکسی واچ ۴ کلاسیک با امکاناتی که دارد، به‌راحتی عنوان بهترین و کم‌نقص‌ترین ساعت هوشمند دارودسته‌ی اندرویدی‌ها را می‌تواند ازآنِ خود کند.
  • از دیگر قابلیت‌های خاص این مچ بند هوشمند می‌توان به باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری one hundred ten میلی آمپری آن اشاره نمود که تنها با یکبار شارژ کامل آن می‌توانید از آن به مدت 5 روز بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید.
  • یا حتی از نظر زیبایی شناسی به آن علاقه‌ای نداشته باشیم پس این نکته است که علی­رغم پیش­ پا افتاده‌گی باید به دقت بررسی شود.

برای همگام سازی مچ بند و گوشی موبایل باید نرم افزار Zepp Life را روی تلفن همراه خود داشته باشید و از طریق همین اپلیکیشن گزارشات فعالیت خود را مشاهده کنید. برای این نمونه در لیست بهترین مچ بند ورزشی می‌توان گفت که از بلوتوث 5.zero پشتیبانی می‌کند که اتصالی سریع و بادوام را به ارمغان می‌اورد تا بدون نگرانی در خصوص فاصله گرفتن از دستگاه متصل شده بتوانید از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. نکته مثبت دیگر در خصوص این مچ بند این است که می‌تواند با دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید و iOS سازگار باشد. یک دکمه در سمت راست قاب تعبیه شده که برای بازگشایی صفحه نمایش می‌باشد.

راهنمای خرید فلش مموری با کیفیت و ارزان و پر سرعت

این مچ بند هوشمند می تواند با یک بار شارژ کامل تا 20 روز در حالت استندبای و 14 روز درحالت استفاده استاندارد شارژدهی داشته باشد. مچ بند هوشمند هواوی آنر بند four Running edition یک گجت پوشیدنی کاملا حرفه‌ای با بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی مدرن و خاص است. به کمک تنظیمات اپلیکیشن می‌توان نوع نمایش زمان روی صفحه‌ مچ ‌بند را تغییر داد. Fitbit Charge 2 دارای قابلیت جدیدی به نام تمرین تنفس است که در مدت‌ زمان دو تا پنج دقیقه با اندازه‌گیری ضربان قلب، شخص را برای تنفس صحیح راهنمایی می‌کند.

بررسی کاغذ دیجیتال شیائومی مدل Mijia Liquid Crystal Display

این قابلیت­‌ها نیز بستگی به نیاز ما دارد و می‌توانیم بر اساس میزان نیاز خود یکی از آنها را انتخاب­ کنیم. ساعت Garmin Forerunner 245 برای افرادی با سطح انتظارات بالاتر بسیار مناسب است. شما می توانید دسترسی رایگان به برنامه های تمرینی مربی ورزش گارمین داشته باشید. با Galaxy Watch Active 2 میتوانید هم ظاهر جذاب و هم برنامه های متنوع را داشته باشید. این مدل از نمایشگری با وضوح بالا، سخت افزار با کیفیت و GPS برخوردار است. اتصال LTE را مانند سایر رقبا در بازار ارائه نمی دهد؛ اما اگر با Wi-Fi کنار بیایید ، این ممکن است ساعت هوشمند رویاهای شما باشد.

۲ استایل؛ مچ‌بندی یا سایر مدل‌ها؟

اما موارد زیادی وجود دارد که هر دو را در بر می‌گیرد ، ظاهر، ویژگی‌های هوشمند پیشرفته و ردیابی دقیق را در ورزش ارائه می‌دهد. سنسور ضربان نوری PPG نوسانات قلب را به طور دقیق و مداوم اندازه می گیرد. نیاز به فعالیت های اضافی ندارید چرا که realme band هر ۵ دقیقه یکبار ضربان قلب را اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل می‌کند. بنابراین خواهید توانست تصویر دقیق‌تری از وضعیت سلامتی خود داشته باشید. اگر به دنبال یک پایشگر خوب، سبک و در عین حال ارزان قیمت هستید، Huawei Band 6 کاملا برای شما ساخته شده است.

با اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند یا تبلت خود می‌توانید اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی و تماس‌های دریافتی خود را بر روی آن مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این مچ بند هوشمند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تا forty five کاراکتر را به شما نمایش می‌دهد. ازجمله کارهای دیگر این ساعت می‌توان به قابلیت پایش خواب، نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی، نمایش زمان، نمایش کالری سوزانده شده، پاسخ یا رد تماس و بسیاری از قابلیت‌های دیگر که زندگی شما را هوشمند می‌سازد. از دیگر قابلیت‌های خاص این مچ بند هوشمند می‌توان به باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری one hundred ten میلی آمپری آن اشاره نمود که تنها با یکبار شارژ کامل آن می‌توانید از آن به مدت 5 روز بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار