دانلود تلگرام اصلی : برنامه Telegram

در واقع تلگرام یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مسنجرهای چت در سر تا سر جهان است که نسبت به دیگر مسنجر و پیام رسان ها ، از قابلیت و ویژگی های بیشتری برخوردار است. تلگرام یکی از محبوبترین پیام رسانان است. با تایید نهایی، حساب کاربری شما به طور کامل حذف شده و پیام زیر به شما نمایش داده میشود. حال به هر دلیلی اگر تصمیم به ترک Telegram گرفتهاید و قصد دارید اکانت خود را بهطور کامل حذف کنید، در نظر داشته باشید مانند برنامه Whatsapp به سرعت از داخل برنامه انجام نمی­شود: بنابراین اگر به دنبال روش دیلیت اکانت تلگرام هستید، تا انتهای این مقاله همراه کالاتیک باشید. بنابراین اگر به دنبال راههایی برای حذف اکانت تلگرام خود در اندروید، iOS یا کامپیوتر شخصی هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. بیشتر بدانید: برای تغییر شماره تلگرام یا change number میتوانید مقاله “آموزش تغییر شماره در تلگرام” را بخوانید.

دانلود تلگرام ضد فیلتر

ما برای سرعت بیشتر پروسه دیلیت اکانت تلگرامتان، لینک مربوطه را در زیر آوردهایم فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد فرآیند دیلیت اکانت تلگرام شوید. پس قصد دارید تا کوتاهترین زمان ممکن حساب تلگرام خود را پاک کنید؛ ابتدا مرورگر خود را بر روی موبایل و یا کامپیوترخود باز کنید سپس در باکس سرچ بروزر باز شده لینک مربوط به حذف اکانت را سرچ کنید. بازه زمانی فعالیت نکردن را انتخاب کنید که پس از آن اکانت تلگرام شما برای همیشه پاک میشود. ما نیز در ادامه همه این روشها را به صورت کامل توضیح دادهایم تا با خواندن هر کدام با آنها آشنا شوید و یکی را برای دیلیت اکانت حساب تلرگام خود انتخاب نمایید.

روش آخر حذف اکانت تلگرام امنیت کمی دارد؛ زیرا توسط یک ربات انجام میشود. در غیر این صورت، میتوانید به وب سایت تلگرام مراجعه کرده و دستورالعملهای دقیق برای حذف اکانت تلگرام را دنبال کنید. برای کاربران موبایل، تلگرام راه مستقیمی برای حذف اکانت تلگرام ارائه نمی دهد. با حذف اکانت کاربری خود در اپلیکیشن تلگرام دیگر به صفحات چت خود دسترسی نخواهید داشت. اکنون یک کد الفبایی در اپلیکیشن موبایل تلگرام دریافت خواهید کرد. کد الفبایی که دریافت کردید را در بخش Confirmation Code وارد کرده و بر روی sign in کلیک کنید. در این بخش میبایست گزینه MTproto را انتخاب کنید و اطلاعات سرور را تلگرام ایکس وارد کنید. به همین جهت باید وارد برنامهی تلگرام شده و این کد را در حافظهی خود کپی کنید. برای حذف فوری اکانت تلگرام همان طور که پیش­تر اشاره کردیم، از داخل این برنامه امکانپذیر نیست و باید از سایت آن استفاده کنید.

دسکتاپ ؛ آیا استفاده از آن .

در صفحه باز شده توضیحات نوشته شده را با دقت مطالعه کنید و توجه داشته باشید که شماره وارد شده در قسمت Your Phone Number دقیقا شمارهای باشد که میخواهید اکانت آن را حذف کنید و در صورت تمایل در قسمت Why are you leaving دلیل حذف اکانت خود را بنویسید . با وارد کردن صحیح کد ارسال شده (به حروف بزرگ و کوچک حساس است)، دسترسی به Delete Account، برایتان امکانپذیر میشود و در صفحه پیشرو می­توانید دلیل حذف اکانت خود را بنویسید. برای این که بتوانید زمان مورد نظر خود را بر روی تلگرام اعمال کنید باید وارد تنظیمات شده و بر روی گزینه privacy and security کلیک کنید تا صفحه بالا که با عدد شماره یک نمایش داده شده است برای شما نمایان شود، لازم به ذکر است بدانید که در قسمت بالا بخشی به نام حذف حساب کاربری وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید زمان مورد نظر خود را تنظیم کنید، برای این کار تنها کافی است گزینه (اگر برای این مدت نبودید) را لمس کنید، بعد از لمس این گزینه صفحهای که با عدد شماره ۲ در تصویر بالا مشخص شده است برای شما نمایان میگردد که به راحتی میتوانید از یک ماه تا یک سال زمان حذف شدن اتوماتیک اکانت تلگرام را مشخص کنید، شایان ذکر است بدانید که اگر زمان را بر روی یکسال تنظیم کنید و از آخرین زمان آنلاین شدن شما یک سال بگذرد به صورت اتوماتیک اکانت تلگرام شما حذف خواهد شد.

دقت کنید در این روش شما باید برای حذف دائمی اکانت خود به اندازه مدت زمانی که تعیین کردید صبر نمایید. برای حذف اکانت حتما باید از وبسایت رسمی خود تلگرام اقدام نمایید. فیلترشکن و پروکسی برای تلگرام دسکتاپ ؛ آیا استفاده از آن . با در نظر گرفتن همه این نکات اگر باز هم خواهان حذف اکانت کاربری خود در تلگرام هستید از یکی از روشهای ذکر شده در پایین استفاده کنید. همه این موارد رایگان مورد و امکانات استفاده از ان ها آسان و راحت است که رفته رفته یاد خواهید گرفت و با دیگر ویژگی ها و امکانات نیز آشنای پیدا خواهید کرد.

دانلود تلگرام

همچنین در نظر داشته باشید که با دیلیت اکانت تلگرام، به صورت خودکار از همه گروههای تلگرامی خارج میشود و اصطلاحا لفت خواهید داد. این روش نسبت به مدلهای دیگر سرعت بالاتری دارد و به آن اصطلاحا دیلیت اکانت فوری تلگرام نیز میگویند. اما به این نکته توجه داشته باشید که همراه با دیلیت اکانت، تمامی اطلاعات نیز حذف شده و قابل بازیابی نخواهد بود و شما بهعنوان کاربر جدید وارد تلگرام میشوید. این روش فقط در آیفون و آیپد های اپل قابل استفاده است و در بسیاری از موارد دیده شده که منجر به رفع مشکل Connecting تلگرام یا مشکل وصل نشدن تلگرام به سرورهایش شده است.

برای چنین کاربرانی در بسیاری موارد استفاده از vpn قابل قبول درتمامی شرایط دشوار است و در نهایت این افراد تصمیم به حذف اکانت خود و جایگزین کردن تلگرام با سایر نرم افزارهای مشابه مانند واتساپ میگیرند. فیلتر شکن برای ورود ب تلگرام vpn خرید vpn. مرحله اول; ابتدا VPN دارای IP روسیه را نصب کنید. به منظور دیلیت اکانت اپلیکیشن تلگرام لازم است از طریق بروزرهای نصب شده بر روی گوشی موبایل و یا ویندوز لپ تاپ اقدام کنید. این اپلیکیشن با وجود نداشتن سابقه طولانی قابلیتهای فراوانی دارد؛ که باعث شده است افراد زیادی را به خود جذب کند. پس از کلیک بر روی آیکون یک منو بازشو از سمت چپ صفحه باز خواهد شد که در آن گزینه Settings وجود دارد.

دانلود تلگرام برای ویندوز

روشهای دانلود ویدیو از اینستاگرام را با کلیک کردن روی آن میتوانید یاد بگیرید. یاد گرفتیم که چگونه تلگرام وب نصب کنیم یا به زبان خودمانی چگونه به تلگرام وب برویم، چگونه تلگرام وب را حذف کنیم یا چطور از تلگرام وب خارج شویم، معایب و نکات قابل تامل در مورد Telegram web کدام اند و غیره. امنیت پایین را می توان از مهم ترین معایب web telegram قلمداد نمود. پس در صورتی که گروهی برایتان مهم است نام آن را در خاطر نگه دارید و یا آدرس گروه را در محلی ذخیره کنید تا در موقع لزوم از آن استفاده کنید. اگر در لیست کانالهای تلگرامی خود تعدادی هستند که به مطالب ارسالی آنها علاقه دارید حتما نام آنها را برای خود در دفترچهای یادداشت کنید تا در صورت باز کردن اکانت تازه، چنلها را در باکس جستجو، سرچ کنید و دوباره در آنها عضو شوید.

تلگرام انلاین

پیش از پاک کردن کامل اکانت تلگرامی خود در نظر داشته باشید که با حذف حساب کاربریتان، از موقعیت بلاک و ریپورت بیرون نخواهید آمد. برای حذف دائمی و کامل اکانت تلگرام از دو روشی که در ادامه به آن میپردازیم میتوانید استفاده کنید. در حدف اکانت شما بصورت کامل حساب کاربری تلگرام خود را تمامی کش و اطلاعات و … اگر با پیام زیر مواجه شدید شما توانستید به درستی شماره خود را غیرفعال کنید، اگه موفق نشدید به بخش “علت حذف نشدن تلگرام” بروید. برای دسترسی به این قابلیت در تنظیمات تلگرام به بخش Privacy and Security رفته و در قسمت Delete my account گزینه If away for را انتخاب کنید تا بتوانید زمان مورد نظرتان را بین یک، سه، شش ماه و یک سال تنظیم کنید. نکته:پسورد را می توانید از سایتی که برنامه را دانلود کرده اید کپی کنید و در قسمت خواسته شده پیست کنید.

ورود ب تلگرام از طریق گوگل

دقت کنید پس از پاک کردن اکانت تلگرام حساب شما برای سایر افراد به صورت Deleted account نمایش داده می شود و عکس و مشخصات پروفایل شما دیگر قابل نمایش نیست. که لازم است برای روی گزینه دوم یعنی دیلیت اکانت کلیک کنید. با تایید شماره تلفن همراهتان، کدی برای شما در تلگرام ارسال می­شود که تنها از این طریق می­توانید کد را دریافت کنید؛ یعنی اگر به اکانت خود دسترسی نداشته باشید، حذف فوری حساب کاربری تلگرام نیز شدنی نیست. در غیر این صورت پس از دریافت کد می بایست آن را در قسمت 2 وارد نمایید. به گزارش تجارتنیوز، کاربران اپراتورهای موبایل اگر از پلتفرمهای تلگرام و توییتر خارج شوند، امکان بازگشت به این پلتفرمها را به راحتی ندارند چرا که به نظر میرسد دریافت کد تاییدیه برای این دو پلتفرم به دست کاربران نمیرسد. جالب است بدانید که طراحان تلگرام حتی برای حذف این برنامه محبوب روشهای متعددی را ارائه دادهاند تا کاربران در صورتی که قصد حذف اکانت شخصی تلگرام را دارند بتوانند از بین گزینههای موجود، روشی که از همه برایشان آسانتر است را انتخاب کنند.

شماره تلفنی را که با آن اکانت تلگرام شما ایجاد شده است در قسمت your phone number تایپ کنید. ببخشید میشه بدونم کدوم قسمت میشه last seen رو درست کرد؟ مرحله ۹: خب بعد از اینکه نرمافزار رو اجرا کردین، صفحهای به شکل زیر براتون باز میشه. پس از کلیک بر روی Logout ممکن از شما جهت اطمینان به انجام این کار یک سؤال بپرسد که باید گزینه Yes را بزنید. باید بگوییم با این کار بلاکی شما رفع نخواهد شد.

ورود ب تلگرام با گوگل

همانطور که در این متن به آن اشاره شد انتخابهای متعددی برای این اقدام وجود خواهد داشت که از ایمنترین و کاربردیترین آنها میتوان به استفاده از لینک مستقیم اشاره نمود. سریعترین روش حذف اکانت تلگرام با استفاده از لینک است که لازم است به اکانت خود دسترسی داشته باشید. این را بدانید که تنظیمات پروکسی در تلگرام بصورت رایگان ارائه می شود و به آموزش نیاز ندارد و باید کانالی که پروکسی در آن ارائه می شود را پیدا کرد و با سرچ در اینترنت نمونه های زیادی را پیدا می کنید. این روش بر خلاف روش قبل کمی مشکل تر بوده زیرا باید به سایت تلگرام بروید و مراحلی را طی کنید. به طور کلی خرید ممبر پروکسی تلگرام یک امری شدنی می باشد و واقعیت هم دارد و با استفاده از آن تمام کسب و کارها می توانند با مبلغ بسیار کمی مشتری های زیادی برای خود جمع کنند و بتوانند کسب و کار خود را رونق ببخشند.

نصب تلگرام طلایی علاوه بر این تلگرام در طول سالها مشکلات خود را داشته است، بهویژه در رابطه با سرویس مشهور حریم خصوصی خود. حریم خصوصی و امنیت مراجعه کنید. شما میتوانید برای خرید هاست به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. برای مشاهده قیمت روز گوشی های موبایل به صفحه لیست قیمت گوشی مراجعه کنید. تلگرام را باز کنید، بر روی علامت سه خط گوشه صفحه و سپس بر روی Setting کلیک کنید. ۸. پس از اتمام اعمال تنظیمات گفته شده، روی گزینه Export در گوشه پایینی سمت راست صفحه بزنید. طبیعتاً با صفحه ای مشابه عکس زیر مواجه خواهید شد که در سمت چپ بالا یک آیکون برای نمایش منوهای تلگرام دارد. امیدواریم مقاله آموزش حذف اکانت تلگرام – دیلیت اکانت تلگرام خودکار و دستی از لحاظ کاربردی برای کاربران گرامی مفید واقع شده باشد و کاربران گرامی توانسته باشندبا استفاده از این آموزش به راحتی اکانت تلگرام خود را به صورت خودکار (اتوماتیک) و یا دستی حذف کنند.

فقط به اینترنت،یک فیلتر شکن یا وی پی ان و همچنین یک مرورگر مانند Chrome، Safari، edge و… همچنین با حذف اکانت تمام اطلاعات شما پاک خواهد شد، پس بهتر است قبل از انجام این کار در صورت نیاز از مخاطبین و چتهای خود بکاپ گرفته یا اگر مدیر گروهی هستید، دسترسی مدیریت را به شخص دیگری انتقال دهید. با حذف کردن اکانت تلگرام کلیه دادههای موجود مانند لیست مخاطبین، گروهها و کانالها و همچنین چتهای خصوصی و دادههای ارسال شده برای همیشه از بین میروند. برای دیلیت اکانت تلگرام از طریق لینک مستقیم، به یک مرورگر پر سرعت احتیاج خواهید داشت. آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید. همان گونه که اشاره شد امروزه افراد زیادی به استفاده از نرم افزارهای پیام رسان اجتماعی مانند تلگرام روی آورده اند و زمان زیادی را برای استفاده از آنها اختصاص میدهند، در این میان بعضی از افراد به دلایل شخصی از جمله مشغلههای کاری و زمان زیادی که در این محیطها صرف میکنند تصمیم به حذف اکانت خود در این نرم افزارها از جمله تلگرام میگیرند.

از دیگر دلایل پاک کردن اکانت تلگرام در بعضی کشورها مانند ایران، فیلتر بودن این نرم افزار است. در کنار این ویژگیها، امنیت بالای این پیامرسان هم در نوع خودش بینظیر است. هرچند تلگرام شبکه اجتماعی نیست و یک پیامرسان فوقالعاده قوی محسوب میشود اما کسبوکارها امروزه از آن به عنوان یک کانال مارکتینگی و خدمات مشتریان قوی استفاده میکنند. حال کسانی که از پروکسی استفاده میکنند، یک کانال تلگرامی را بعنوان اسپانیر یا حامی پروکسی مشاهده میکنند. ممکنه برای یه مدت از اکانت تلگرامی خودتون استفاده نکنین یا اصلا نخواین دیگه از اون استفاده بشه، بهتره که اونو به حال خودش رها نکنین. سلام،تلگرامم اشتباهی از گوشیم پاکشده و الان میخام دوباره نصبش کنم،اما کدش میره واسه تلگرامی ک نصب بوده،یعنی برا سیمکارت نمیاد،باید چیکار کنم؟ آیا تلگرام ویندوز بر روی ویندوزهای 7/8/10/11 قابل نصب می باشد؟ دیگه قابل برگشت نیست؟

پروکسی تلگرام

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار