دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

دریچه بازدید داکت اسپلیت از دو قسمت فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ساخته گردیده است. اما اگر هوای برگشت فن کویل از طریق دریچه بازدید داکت اسپلیت تامین شود، روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت باید شیار طراحی گردد. این دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت وزنه‌ای (بذار-بردار) باز و بسته می‌شود و فریم به صورت کامل از بدنه درب مجزا است. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا نسبت به قطعه‌ی محیطیِ آن یعنی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم.

خ- دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با شیارِ پره Z

دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده را می توان هم بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ از داخل( پیچ مخفی) ،در جای خود نصب نمود. از خصوصیات بارز درب وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت جداشدنِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد. شایان ذکر است دریچه بازدید داکت اسپلیت بصورت سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما طراحی و ساخته می شود و هیچ محدودیتی در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت در سایز و ابعاد وجود ندارد. باید خاطرنشان کرد که تمام انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت در مدل‌های بالا را هم می‌توان به صورت وزنه‌ای و هم به صورت لولایی تولید کرد. ■ انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با پوشش رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک رنگ آمیزی نموده و به بازار عرضه کرد.

دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

هرچه ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بیشتر باشد تعداد و جای پیچ ها بیشتر می‌شود. برای تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای داخلیِ محیط و نیز محافظت سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی، کلیه سطوح این دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله رنگ کوره‌ای پودری استاتیک در کدرنگ های متنوع پوشش داده می‌شود. ساختار درب این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت کاملاً ساده و بدون شیار (کاملاًفِلَت) می‌باشد، زیرا هوای مورد نیاز برای سیستم برگشت دستگاه فن کویل به صورت کامل از طریق داکت هوای مجزا که به واحد مسکونی یا تجاری مرتبط است تامین می‌شود و نیازی به شیار یا سوراخ بر روی سطح درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نیست. ضخامت ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت معمولا یک میل در نظر گرفته می‌شود، اما بنا به بزرگ یا کوچک بودنِ ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌توان ضخامت ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را تغییر داد.

زمانی که دمای اتاق به مقدار دلخواه می رسد می توان با بستن کامل پره های افقی ،جریان هوای ورودی دریچه را مسدود نمود . با دریچه برقی مدل صرفه ، می توان به کمک ریموت کنترل جهت پره های عمودی و افقی را در زاویه دلخواه تنظیم نمود . همچنین پره های عمودی می توانند دائما حرکت کرده و هوا را در همه ی فضای اتاق یا سالن به طور یکنواختی توزیع کنند . مجموعه تنظیم تهویه یسنا یکی از کاملترین مجموعه های تولیدی در زمینه تهویه می باشد که پاسخگوی تمام نیاز های کارفرمایان و مشتریان عزیز می باشد. مجموعه تنظیم تهویه یسنا با هدف جلب حداکثری اعتماد و رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر خدمات و محصولات با در نظر داشتن استانداردهای مورد نیاز روز دنیا بر آن است تا سطح کیفی و ایمنی محصولات خود را توسعه و بهبود بخشد.

دریچه دسترسی فن کویل داکت اسپلیت تایلی و بازدی

گریل ها یا شیار این نوع دریچه بازدید در طولهای ۹ و ۱۸ سانتی روی درب دریچه به صورت عمودی یا افقی قابل ایجاد است. عرض گریل و تعداد گریل های روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به قدرت مکشِ دستگاه داکت اسپلیت مربوط می‌باشد، یعنی هرچه قدرت مکش دستگاه بالا باشد تعداد گریل های ایجاد شده در بدنه درب دریچه بازدید بیشتر می‌گردد، گاهی اوقات این گریلها در یک ردیف و بعضی اوقات در دو ردیفِ موازی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌گردد که هوای لازم برای مکش دستگاه به وفور و میزان مورد نیاز در دسترس دستگاه قرار بگیرد. اگر قرار باشد یک ردیف گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد گردد این یک ردیف را هم می‌توان در آکس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم در یک سومِ عرضِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد کرد. پس از مشخص شدنِ ابعادِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک ورق الومینیوم برای ساخت این درب استفاده مینماییم.

این دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای دربی با شیارهای موازی به عرض ۹ و ۱۸ سانتیمتر است و به صورت لولایی باز و بسته می‌شود.این دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک فریم و یک درب تشکیل شده.برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید نسبت به طراحی و ساخت فریم پردازیم. ابعاد فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت اصولا به میزان یک سانت از ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن تعبیه گردد کوچکتر در نطر گرفته می‌شود تا در زمان نصب به راحتی بتوان آن را بدون مزاحمت و اختلال در جای خود تعبیه کرد. زاویه برش این اضلاع دقیقا ۴۵ درجه در نظر گرفته می‌شود تا پس از اتصال در گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت زاویه‌ی قائمه‌یا ۹۰ درجه تشکیل گردد.برای اتصال این اصلاع به هم در گوشه های فریم از قطعه فلزی که از جنس ورق گالوانیزه و به صورت L شکل است بهره جسته می‌شود.این گوشه ها یا کرنرها به صورت پِرسی در زوایای چهارگانه‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت تثبیت شده و به فریم حالت یکپارچه و چهارگوش می‌بخشد. برای مستحکم تر شدن و مقاوم شدنِ ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در هر یک از طول های درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک لبه‌ی یک ونیم سانتی ایجاد می‌گردد تا درب در اثرِ جابجایی و برداشتن و گذاشتن در محل خود، دفرمه و یا اثر پذیر نگردد. با توجه به وزنه‌ای بودنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از ایجاد شیار در داخل و ایجاد لبه های اطراف درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تقریبا مراحل اولیه‌ی ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به پایان می‌رسد و نوبت به عملیات رنگ کاری بر سطح دریچه می‌رسد.

دریچه زیر فن کویل ( دریچه بازدید فن کویل ) ، برای ایجاد دسترسی آسان به دستگاه هایی مانند داکت ها و فن کوئل هایی برگشت هوای محیط را دریچه بازدید داکت اسپلیت میسر می کنند. در کلیه مکان‌هایی که در آنها از دستگاه‌های فن کوئل یا داکت اسپلیت استفاده می‌شود، دریچه بازدید نیاز است. این نوع دریچه‌ها به منظور ایجاد دسترسی برای نصب، بازدید، سرویس‌های دوره‌ای و یا تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها استفاده می‌شود. معمولا دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای شبکه‌هایی هستند که امکان برگشت هوا به دستگاه را ایجاد می‌کنند. تا به امروز، دریچه‌های بازدید در انواع مدل و طرح‌های متفاوت تولید می‌شود که در ادامه چند مدل از آنها نام برده شده است.

  • در واقع برای گونیا شدنِ گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید زاویه برشِ این گوشه حتما ۴۵ درجه باشد.پس از انجام گوشه زنی،اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ،به وسیله‌ی کُرنرهای ورقی اقدام به اتصالِ هرگوشه به گوشه‌ی دیگر می‌رسد.این کرنرها باعث می‌گردد ساختارِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بدون نیاز به جوشِ خاصی به هم متصل و تثبیت می‌شوند.
  • البته لازم به ذکر می‌باشد این نوع دریچه نیز از دو نوع متریال آلومینیومی و چوبی ساخته می‌گردد.
  • همانطور که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت پیدا است این محصول دارای درب شیاردار موازی می‌باشد.
  • جنس رنگی که برای پوششِ سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت به کار می‌رود از نوعِ کوره‌ای پودری استاتیک است.

این شیارها به صورت موازی و متوازن و در فواصل یکنواخت در کنار هم جانمایی می‌شوند. انطباق مسیرِ این شیارها در زیرِ دستگاه داکت اسپلیت با محل برگشت هوای دستگاه، از ضروریات است. پس از مشخص شدن ابعادِ درب دریچه داکت اسپلیت نوبت به ایجاد لبه در کناره های اضلاع درب دریچه داکت اسپلیت می رسد.این لبه ها هم باعث استحکام درب دریچه داکت اسپلیت و هم باعث جلوگیری از تاب خوردگیِ دارب دریچه داکت اسپلیت می شود.پس از ایجاد لبه ها،نوبت به جانماییِ دریچه خطیِ گریلی بر روی نقاط مشخصِ دریچه داکت اسپلیت می رسد.با تعبیه ی دریچه خطی بر روی درب اصلی دریچه داکت اسپلیت وقتِ آن می رسد که جای قفل بر روی نقاط مورد نطر خواهد رسید.این جای قفل یا قفلها حتما باید قبل از عملیات رنگ صورت پذیرد. پس از پرسِ جای قفل ها بر روی درب دریچه داکت اسپلیت ،برای اتصال درب دریچه داکت اسپلیت به فریم می رسد.این اتصال بواسطه ی وجود لولا امکانپذیر می گردد.

استفاده توام از این دو حالت در این سیستم های مرکزی امکان پذیر نیست و مدیریت ساختمان باید تصمیم بگیرد کی مد کاری را عوض کند. در این سیستم نیز همانند سیستم های دیگری که بر پایه سیکل تبرید کار می کنند (مانند مینی چیلر و فن کویل یا اسپلیت) در فصل تابستان ، مقدار رطوبت هوای عبوری از دستگاه به علت تقطیر بخار آب موجود در هوا توسط کویل سرمایشی ، کاهش می یابد. ظرفیت سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت نسبت به اسپلیت (کولر گازی) بیشتر است و فضاهای بزرگتری را می توان با آن تهویه نمود.

از ویژگی های این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی اثری از زائده‌یا برجستگی به عنوان دستگیره دیده نمی‌شود و درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت فشاری و عملکرد اهرم از داخل باز و بسته می‌شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت به دو صورت وزنه‌ای و لولایی ساخته می‌شود، که در نوعِ لولایی ، درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با قفل های زیمنسی که بر روی درب تعبیه شده،باز و بسته می‌شود. سطحِ کلیِ بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد. تعدادِ قفل های دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت طرح اسلوت معمولا دو عدد است که بنا به بزرگیِ درب دریچه، این تعداد بیشتر هم می کردد.

کانال کشی داکت اسپلیت فلکسیبل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار