راهنمای خرید و انتخاب لپ تاپ گیمینگ

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر به دنبال لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت میگردید، میتوانید به سرفیس پرو ۷ و حتی مدلهای قدیمیتر هم به عنوان لپ تاپ هیبریدی استوک هم فکر کنید. به عنوان مثال سخت افزار پایه این محصول هیبریدی باعث شده که بتوانیم از آن به عنوان لپ تاپ هیبریدی ارزان نام ببریم. شرکت ریزر هم به عنوان یکی از بهترین تولید کنندههای لپ تاپ های گیمینگ و تجهیزات مخصوص بازی در دنیا شناخته میشود. ایسوس یک نام کاملا شناخته شده در میان لپ تاپ ها است. یک لپ تاپ هیبریدی کاملا تغییرپذیر است و طراحی آن به شکلی پیادهسازی شده که بتواند به خوبی نقش دو محصول را در قالب یک محصول ایفا کند. همان طور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، لپ تاپ هیبریدی به محصولی گفته میشود که هم میتوان از آن به عنوان لپتاپ استفاده کرد و هم میتوان از آن به عنوان یک تبلت کاملا مستقل کمک گرفت.

که مورد پسند همه گیمر ها باشد کار دشواری است.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook R521JB یکی از بهترین لپ تاپ ها از 15 تا 20 میلیون تومان است و بهترین لپ تاپ ارزان قیمت ایسوس نیز هست. این لپتاپ از صفحه نمایش خوبی برخوردار است که در این زمینه میتوانید بازی و ویدیو هایی که مدنظر دارید را تا رزلوشون 1080 بدون مشکل اجرا کنید. این محصولات برای کاربرانی که یک لپتاپ میخواهند، هم صفحه کلید و سایر ویژگیهای لپ تاپ را دارد و برای افرادی که تبلت میخواهند از صفحه نمایش لمسی برخوردار است. لپ تاپ ایسوس Core i9 از لپ تاپ های حرفه ای در بازار های ایران است و این دستگاه ها با مشکل کندی در پردازش مواجه نمیشوند. لپ تاپ دل قبلا در بازار ایران محبوبیت چندانی نداشت؛ با واردات محصولات جدید، این برند بخصوص سری Latitude و سری G در بازار با استقبال مواجه شدند.

راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ

رم: بیشتر بازی ها بر رم متمرکز هستند و عموما 8 گیگابایت فضای رم برای انجام هر کاری با بهره وری متوسط پیشنهاد میشود. سلام، ما در این پست (بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون) مدل های مناسب برای فعالیت های عمومی و بازی های سبک تا متوسط که به حافظه گرافیکی بالایی نیاز نداشته باشند رو براتون آماده کرده ایم، ولی این مدل ها اکثرا برای بازی های سنکین مناسب نیستند، پیشنهاد میکنم به پست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان مراجعه کنید تا با مدل های قوی تری آشنا شوید. از طرفی، باتری دو سلولی این محصول عملکرد خوبی دارد و در شرایط وب گردی با اتصال WiFi و نور متوسط صفحه نمایش، تا هشت ساعت روشن ماندن لپتاپ را تضمین میکند که یک روز کامل کاری را پوشش خواهد داد. اگر هم قیمت برای شما چندان مهم نیست، میتوانید مدلهای قویتر این محصول را خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون

به صورت ترکیبی ، عملکرد کافی برای مدیریت تمام سرورهای شما ، ویرایشگر کد ، یک مرورگر با 20 یا زبانه بیشتر به دست میآورد ، با این وجود ، به اندازه کافی برای باز کردن برنامه های دیگر و اجرای همزمان آنها خواهید داشت! اگر هم لپ تاپ شما SSD دارد ولی سرعت آن کاهش پیدا کرده است باز هم زمان مناسبی برای تعویض این حافظه SSD است (حافظههای SSD طول عمر مشخصی دارند و به مرور با انجام کارهای سنگین ضعیف میشود و عملکرد خوب خود را از دست میدهند). در نتیجه دست خریدار برای انتخاب از میان کلکسیونی از لپتاپهای ارزشمند و حرفهای کاملا باز است و میتواند با درنظر گرفتن المانهای مختلفی نظیر سایز، مشخصات فنی و قیمت، کاملا آگانه انتخاب خود را انجام دهد. سرفیس پرو ۸ یک محصول بسیار سبک به حساب میآید و حتی با داشتن صفحه کلید هم وزن آن خیلی بیشتر نمیشود و فضای بسیار کمی را هم به خود اختصاص میدهد.

ماندگاری این لپ تاپ ها باعث شده که این لپتاپها برای فعالیتهای تجاری گزینه مناسبی باشند. تبلتها برای استفاده از ایمیل، وبگردی شبکههای اجتماعی و سایر کارهایی که به قدرت یک کامپیوتر واقعی نیاز ندارند، عالی هستند. دلیل اینکه این محصول را اول به شما معرفی کردیم این است که از صفحه نمایش OLED استفاده میکند. به همین دلیل تجربه صوتی خوبی را کسب خواهید کرد. در کنار این موضوع که سخت افزار مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده باید به سیستم صوتی آن هم اشاره کنیم.

بهترین لپتاپ های گیمینگ

سرفیس پرو ۸ همانند مدلهای قبلی خود از صفحه نمایشی با باکیفیت بهره میبرد که حساسیت بالایی هم در تشخیص لمس دارد. این صفحه نمایش ۱۴ اینچی کنتراست بالایی دارد و روشنایی بالایی هم تولید میکند. البته این محصول بیشتر نقش تبلت را ایفا میکند تا یک لپتاپ. محصولات این شرکت بیشتر مورد توجه گیمرها حرفهای قرار میگیرد. همه این ویژگیها در کنار قیمت مناسبی که برای این محصول در نظر گرفته شده، این محصول را بسیار ارزشمند کردهاند. برای دی ایکس ریسر کیفیت و طراحی حرف اول را میزند. و سخت افزار آن عبارتست از پردازنده Ryzen 7 5800H (با هشت هسته و ۱۶ مگابایت کش)، گرافیک ۴GB RTX3050TI از نوع GDDR6، ۱۶GB حافظه رم با باس ۳۲۰۰ مگاهرتز و حافظه اس اس دی ۱TB NVMe PCIe میباشد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ

لنوو در حوزه سخت لپ تاپ هیبریدی محصولات متفاوتی را راهی بازار کرده است. محصولات سرفیس این شرکت از نظر طراحی در سطح بالای مهندسی و زیبایی قرار دارند. در واقع مدلهای پایه سرفیس پروهای مایکروسافت به عنوان لپ تاپ هیبریدی ارزان هم به حساب میآیند. لپ تاپ هیبریدی HP Spectre X360 14 را میتوانیم لپ تاپ هیبریدی hp نام ببریم. Yoga 6 را هم میتوانیم به عنوان بهترین لپ تاپ هیبریدی لنوو نام ببریم. شرکت MSI را میتوانیم به عنوان بهترین سازنده لپ تاپ های گیمینگ نام ببریم. با فراوانی زیاد لپ تاپ های گیمینگ، انتخاب تنها یک مدل به عنوان بهترین لپ تاپ گیمینگ که مورد پسند همه گیمر ها باشد کار دشواری است. کار با تاچپد هم رضایتبخش و آسان است و ژستهای معمول ویندوز ۱۰ مانند جابهجایی با سه انگشت و پیمایش با دو انگشت به بهترین شکل ممکن پیادهسازی شده است.

برای دی ایکس ریسر کیفیت و طراحی حرف اول را میزند.

شرکت های بزرگ تولید کننده لپ تاپ با رقابت سختی که در طراحی سری محصولات حرفه ای بازی دارند ، از این رقابت فرصتی برای خودنمایی قدرتشان استفاده می کنند و کاربران را به خود جذب می نمایند. لپ تاپ های MSI طراحی فوق العادهای دارند و به همین دلیل سریع گیمرها را جذب خود میکنند. صفحه نمایش لمسی این محصول کیفیت مناسبی دارد و لمسها را سریع متوجه میشود. آندسته از گیمرهایی که به عملکرد سریع بازی وسواس زیادی دارند لپ تاپ الین ور Alienware Area-51m می تونه یک انتخاب عالی برای آنها باشه.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون

این لپتاپ دارای حافظه ۱ ترابایت از نوع هاردیسک به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD NVMe (درایو حالت جامد) (Solid State Drive) بوده و میتواند ظرفیت ذخیرهسازی بالایی را به شما هدیه دهد. استفاده از حافظه SSD و سخت افزاری قدرتمند هم باعث شده که این محصول یکی از بهترین لپ تاپ های هیبریدی بازار باشد. حالا که با مفهوم لپ تاپ هیبریدی آشنا شدید، میخواهیم بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف را به شما معرفی کنیم. همچنین، بهتر است مک بوک اپل شما قابلیت ارتقاء داشته باشد. لپ تاپ مذکور از 16 گيگابايت رم DDR4 استفاده میکند که از قضا قابلیت ارتقا نیز دارد. از سایر ویژگی های لپ تاپ مذکور نمایشگر آی پی اس با نرخ تصویر ۱۴۴ هرتز می باشد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲

قدرت سختافزاری این لپتاپ به نسبت قیمت واقعا خوب است و به خصوص این لپتاپ در زمینه پردازشهای گرافیکی به خوبی میتواند با بهترینهای موجود در بازار رقابت کند و ۸ گیگابایت حافظه مستقل برای NVIDIA GeForce RTX 3070، این محصول را به یک گزینه جذاب برای پردازش گرافیکی بالا تبدیل کرده است. قابلیتهای سختافزاری این لپ تاپ هیبریدی لنوو را هم نباید دست کم بگیریم. با این حال سعی کردیم در لیست بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف بحث قیمت لپ تاپ هیبریدی را هم در نظر بگیریم و سعی کردیم لپ تاپ هیبریدی ارزان قیمت هم معرفی کنیم. این محصول هم به راحتی در لیست بهترین لپ تاپ های هیبریدی در برند های مختلف ما قرار گرفت. لپتاپ ThinkBook 15 GF تنها در دو بخش از لپتاپ بعدی لیست که بهترین گزینه در این رنج قیمتی است، عقب میماند.

اما اگر شما هم یک گرافیست هستید یا به میخواهید کارهای سه بعدی و رندرینگ انجام دهید و به دنبال لپ تاپی مناسب برای این نوع کارها میگردید خواندن این مقاله را از دست ندهید. سامسونگ هم لپ تاپ گیمینگ راهی بازار کرده و هم لپ تاپ هایی مناسب برای کسب و کارها و فعالیتهای روزانه. هم لپ تاپ مناسب کسب و کارها دارد، هم لپ تاپ گیمینگ تولید میکند و هم لپ تاپ های ارزان قیمت برای کارهای روزمره دارد.

لپ تاپ ایسوس مدل Tuf Gaming F15 با نمایشگر 144 هرتزی و FULL HD IPS برای کلیه بازیها نرخ تصویری مناسب ارائه بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون میدهد. پردازندهی مرکزی Core i7 8750H اینتل، پردازشگر گرافیکی 1060 GeForce GTX با ۶ گیگابایت حافظهی گرافیکی اختصاصی و ۱۶ گیگابایت رم DDR4، مجموعهی سختافزاری نسبتا خوبی را تشکیل دادهاند که بهخوبی توانایی اجرای بازیها و نرمافزارهای سنگین را دارند. ۴ هسته سختافزاری در کنار ۴ رشته فرعی با فرکانس پایه ۳.۰ که تحت پردازش سنگین به ۳.۷ گیگاهرتز افزایش پیدا میکند. هارد ssd هم به ذخیره سازی اطلاعات و افزایش سرعت لپ تاپ کمک زیادی می کند. حافظه SSD یک ترابایتی لپ تاپ هم تا 2 ترابایت قابل ارتقاء است. مدل با یک پردازنده بی نظیر از شرکت AMD یعنی مدل افسانه ای Ryzen 7 4800H، گرافیک قدرتمند Nvidia GTX1650 با حافظه گرافیکی 4GB GDDR6، حافظه رم 32GB و صفحه نمایش 120 هرتز، انتخاب وسوسه کننده ای برای هر گیمر حرفه ای محسوب می شود.

بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون

با این حال برخورداری از صفحه کلید و پشتیبانی از ماوس و سیستم عامل ویندوز، آن را به یکی از بهترین محصولات هیبریدی بازار و حتی یکی از بهترین لپ تاپ هیبریدی مایکروسافت تبدیل کرده است. بلندگوهای این لپ تاپ هیبریدی hp را شرکت Bang & Olufsen تنظیم کرده است. بهعلاوه این لپ تاپ مدلی با صفحه نمایش 300Hz نیز دارد که برای ورزشهای الکترونیک عالی است. باید بگوییم که صفحه نمایش از قلم هم پشتیبانی میکند و میتوانید از قلم برای انجام فعالیتهای مختلف کمک بگیرید. صفحه نمایش حساسیت بالایی نسبت به فشار قلم و لمس دارد و به همین دلیل خیلی راحت مورد توجه طراحان و سایر کاربران قرار میگیرد.

سرانجام تولید کنندگان ویژگی های قدرتمندی را در لپ تاپ هایی با ساخت های زیبا, قابل حمل تر و حرفه ای تر ایجاد کردند. بازی جی تی ای وی از بازی هایی بوده که نیازمند یک سخت افزار خاص برای اجرا شدن است. هم لپ تاپ هایی مناسب گیمرها دارد و هم لپ تاپ هایی مناسب طراحان و افراد معمولی. لنوو هم از جمله شرکت هایی است که لپ تاپ هایی مختلفی راهی بازار کرده است. لنوو برای این لپتاپ از یک تاچپد یکتکه دارای حساسیت بالا استفاد کرده که برای انجام کارهای مختلف مناسب است. لپ تاپ های این شرکت صفحه نمایش با کیفیتی دارند و سخت افزار مناسبی استفاده میکنند.

دلیل این اتفاق هم این است که لنوو از فابریک برای ساخت بدنه این محصول استفاده کرده است. به همین دلیل خیلی راحت از حالت لپتاپ به حالت تبلت در میآید. پس شک نکنید این محصول خیلی راحت میتواند به انتخاب شما به عنوان یک محصول هیبریدی تبدیل شود. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که اکثر لپتاپهای هیبریدی به دلیل اینکه از معماری خاصی در طراحی آنها استفاده شده و قابلیتهای منحصر بهفردی دارند، قیمت بالاتری هم در مقایسه با دیگر لپتاپهای معمولی بازار دارند. پس این محصولات قطعا مشکل آنها را حل خواهد کرد. اگر مادربورد لپتاپ خراب باشد، عملاً آن دستگاه به کار نمیآید و باید برای تعمیر یا تعویض این قطعه کلی هزینه کنید. بدنه این دستگاه از پلاستیک مشکی مات ساخته شده و در جزئیات ظاهری دستگاه از رنگ قرمز شرابی استفاده شده است. این دستگاه به خوبی میتواند نیاز مخاطب خود را برآورده سازد.

ایسوس یک نام کاملا شناخته شده در میان لپ تاپ ها است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار