ساخت یو پی اس در منزل آذران یو پی اس-مستر انرژی پلاس

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت مهندسی زی-نر (سهامی خاص) می‌باشد. تسلاتمامی محصولات و لوازم خود را به صورت کامل مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند و مشتریان دیگر هزینه ی اضافی در قبال عمل واسطه گری پرداخت نمی کنند . بعد از مطالعه این مقاله شما با باتری خراب ، تعمیر آن ، باتری هایی که قابلیت احیا دارند ، وسایل مورد نیاز جهت احیای باتری آشنا می شوید. چرخه این باتری به صورتی است که الکترون های + به سمت الکترون های – می روند و پس از آن با مواد شیمیایی ترکیب می شوند. اما اگر فشار این گاز ها بیشتر از حد شود چه اتفاقی می افتد؟ در این جا عملکرد سوپاپ ها مشخص می شود و گاز زائد را از باتری خارج می کنند.

همواره افزایش ظرفیت UPS ها در انواع مختلف، مورد توجه سازندگان و خریداران آن ها بوده است. سوالات زیادی مطرح می شود که نشان می دهد اهمیت و تاثیر تعداد و ظرفیت باطری ها روی UPS چقدر است. در واقع یک قانون کلی برای وضعیت های این چنینی وجود دارد که بیان می کند وقتی بار یو پی اس به نصف کاهش داده شود، زمان اجرای باطری 3 برابر می شود. الکترود هایی که در ساخت باتری نیکل کادمیوم استفاده شده، از هیدروکسید نیکل برای صفحه مثبت و هیدروکسید کربن برای صفحه منفی می باشد. میزان دمای قابل تحمل برای باتری نیکل کادمیوم بین 20- تا 40+ درجه سانتی گراد است. این باتری یو پی اس دارای قابلیت شارژ سریع تر نیز می باشد که آن هم به چگالی توان بالا و مقاومت داخلی کم این باتری یو پی اس بر می گردد.

  • باتری یو پی اس به طور خاص طراحی شده اند تا در فضا های سرپوشیده یعنی مکان هایی که مردم به طور معمول کار می کنند نصب شوند.
  • منظور از ترمینال یو پی اس همان سر باتری است که قطب های مثبت و منفی به آن وصل می شوند.
  • در این فرآیند با توجه به محصول تولیدی صفحه مثبت یا منفی جهت جلوگیری از اتصال کوتاه در پاکت پلی اتیلنی قرار می گیرد و با توجه به آمپرساعت مدنظر چیدمان یا تعداد صفحات مشخص می شود و در نهایت از پاکت برای فرآیند COS خارج می شود.
  • بنابراین به طور معمول خرابی از لحاظ تنظیم دما در باتری یو پی اس VLA، در عمر 20 ساله آن ها اتفاق نمی افتد و در صورت ایجاد مشکل در رابطه با این موضوع، اغلب به صورت اتصال کوتاه، خواهد بود.
  • از جمله برند های ایرانی می توان به یوفو، صنعت، سپاهان باتری، صبا باتری، فاراتل و فاران اشاره کرد.

نحوه اتصال باتری یو پی اس در مدار به صورت کلی به دو روش سری و موازی تقسیم می شود و هر کدام از این روش ها مزیت های خاص خودشان را دارند. باتری های یو پی اس کره ای بر اساس آخرین تکنولوژی روز ساخته می شوند که این دسته از باتری ها دارای استاندارد های بین المللی ساخته می شوند. یو پی اس همچنین توسط یک منبع DC پشتیبانی می شود که ممکن است شامل باتری ها ( یا فلایویل) باشد. از طریق این فرآیند، یک یو پی اس تبدیل آنلاین دوگانه واقعی از بار بحرانی در برابر هر گونه ناهنجاری گذرا یا ولتاژ از جمله نوسانات، افت، متورم شدن و افت خط محافظت می کند.

پایداری محل نصب باتری

اگر دستگاه های مهمی دارید که خاموش شدن آن ها برایتان غیرقابل قبول است، می توانید نسبت به خرید یو پی اس آنلاین اقدام کنید. همانطور که گفتیم این نوع یو پی اس ها همواره در حال فعالیت هستند و بهترین محافظت و پشتیبانی را ارائه می دهند. این نوع از سیستم های ups در هنگام قطع برق و یا خرابی منبع ورودی، جایگزین منبع اصلی می شوند و توان خروجی توسط اینورتر و انرژی ذخیره شده در باتری تامین میشود. درشرایط کار عادی توان از ورودی به خروجی انتقال داده میشه و اینورتر فعال نیست. با وجود شبکه برق ضعیف، افزایش تقاضای برق، آب و هوای نامناسب، سیم کشی معیوب و دستگاه های برهم زننده پایداری شبکه متصل به برق شما، تجهیزات شما دائماً در معرض تهدید مشکلات برق قرار دارند.

اما باتری اسید سربی که با ژل پر شده است نیز ویژگی های خاص خودش را دارد. این نوع از باتری یو پی اس VRLA مقاومت داخلی بالاتری دارد که باعث می شود تخلیه با سرعت بالایی صورت بگیرد. همچنین محدوده دمای عملیاتی آن نیز دارای وسعت بیشتری بوده و در دمای بین 40- تا 55+ درجه سانتی گراد می باشد و همه این ویژگی ها باعث می شود که باتری اسید سرب ژل عمر طراحی طولانی تری نیز داشته باشد.

این مشکلات باعث شده است تا باتری های یو پی اس هنگام استفاده شارژ شوند و باعث اتلاف وقت و زمان نشوند. برای شارژ کردن باتری یو پی اس ابتدا با توجه به مشخصات فنی باتری یو پی اس باید مراحل زیر را دنبال کنید. باتری های سیلد اسید دارای ظرفیتی بین 4.5 الی 200 آمپر هستند و ظرفیت باتری های نیکل کادمیوم تا 6000 آمپر ساعت است. در حالی که ظرفیت باتری ماشین ها، عمدتا بین 35 تا 230 آمپرساعت است. با توجه به هزینه­ ی بسیار بالایی که برای تهیه یا تعمیر هر دستگاه موردنیاز است، بهتر است با یک یو پی اس قوی، از کارخانه محافظت کنیم.

از جمله برند های ایرانی می توان به یوفو، صنعت، سپاهان باتری، صبا باتری، فاراتل و فاران اشاره کرد. از برند های معروف باتری خارجی در ایران میتوان یورونت، ایبیزا، رستارسولا، لانگ، فیام و … قیمت ها برای هر کدام از آنها متغییر است و شرکت ها در ظرفیت مختلف محصولات خود را روانه بازار کرده اند.

باتری یو پی اس سهند ۱۲ ولت ۱۰۰ آمپر ساعت

ساخت یو پی اس در منزل آذران یو پی اس-مستر انرژی پلاس

ساختار ظاهری جعبه باتری به گونه ای است که در انتها خود حوضچه هایی وجود دارد که مانع از آن می شوند که موادی که درون باتری رسوب شده اند ته نشین شوند. همان طور که در مطلب بالا به آن اشاره کردیم این دو باتری تنها از نظر ظاهر و برخی قسمت های کوچک دیگر به یکدیگر شبیه هستند و ساختار درونی آن ها و سیکل جریان دهیشان کاملا نسبت به متفاوت می باشد. دستگاه مونتاژ جهت اتصال صفحات گروپ شده به جلد، جوش درب به جلد، جوش دادن قطب ها، تست نشتی زیر درب وکارگذاری چشمی (نشانگر باتری) برروی درب انجام می شود. در ابتدای COS چیدمان صفحات یا به عبارتی تغذیه در داخل دستگاه می باشد سپس تنظیم کردن پرچم ها، شستشو و برس زدن سر پرچم ها انجام می شود.

تفاوت UPS آنلاین و آفلاین در این است که در نسخه آنلاین مبدل DC/AC همیشه متصل است ، یعنی هیچ زمان انتقال بین منبع تغذیه و باتری وجود ندارد ، بنابراین زمان انتقال صفر است و مستعد قطعی برق ، نوسانات ، سر و صدا و غیره نیست. هر سلول (هر الکترون مثبت و منفی به همراه الکترونیک) می تواند 2 ولت برق را ایجاد کند. اگر نیاز به ولتاژ بیشتری باشیم، قاعدتاً باید تعداد سلول ها را بیشتر کنیم. این مدل از باتری ها قابلیت این را دارند که در کنار وسایل الکترونیکی نصب شده و نیروی برق را در https://mrenergyplus.com/ خود ذخیره کنند. همچنین این قابلیت را دارند که در اشکال و اندازه های مختلف و در ولتاژ های متفاوت تولید شده و مورد استفاده قرار گیرند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار