سقف کاذب چند نوع است؟ ️ خرید + نصب و اجرا با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

از ویژگی سقف pvc عدم دید پشت تایل ها و همچنین عدم عبور نور از این محصول است. قابلیت های اسمان مجازی را متیوانیم به گزینه های زیر تقسیم بندی کنیم. این سازه‌های فرعی در واقع نقش تحمل بار تایل‌ ها را به عهده دارند.

بکارگیری رنگ های متنوع ضمن هارمونی آنها با یکدیگر ، همواره از جذابیت و زیبایی بالایی برخوردار بوده است. اگر اجرای سقف کاذب رنگی مدنظر باشد، باید استفاده از رنگ ها طوری صورت گیرد که با سایر قسمت های منزل و دکوراسیون تطبیق پذیری داشته باشد. مثلا سقف كاذب با رنگ های شاد را نمیتوان با دکوراسیون کلاسیک اجرا کرد. از طرف برای ایجاد سقف کاذب رنگی می توان از نورپردازی های رنگی هم استفاده کرد که فقط در شرایط خاصی روشن و یا خاموش شوند. در نصب سقف کاذب پارچه ای ، از چرم و یا پارچه استفاده می گردد. از مزیت های اجرای سقف کاذب پارچه ای تنوع بالای آن در شکل و طراحی می باشد.

  • اما در ادامه به بررسی کاربرد این سقف در سایر فضاهای خانه هم می‌پردازیم.
  • سقف کاذب کشسان، نوعی دیگر از سقف کاذب است که در ادامه قصد داریم تا با ویژگی های آن، مزایا و معایب و نحوه استفاده آن آشنا شویم.
  • شاید بتوان گفت از آنجایی که امروزه اکثر خانه ها با سبک و سیاق مدرن و امروزی ساخته و دکوراسیون می شوند، بنابراین سقف کاذب پذیرایی مدرن ، از پرکاربردترین انواع سقف كاذب جدید پذیرایی محسوب می گردد.
  • پیشنهاد بنده برای هموطن های شمالی عزیز اینکه بیش از این هزینه چوب را کنار بگذارند و بهسقف کاذبپی وی سی روی بیاروند.
  • باید بدانید که این تنها سقف کاذب کشسان است که قابلیت جا به جایی دارد و این ویژگی برای سقف های کاذب دیگر مانند گچی، چوبی، رابیتس و غیره صدق نمی کند.

نصب این سقف مانند سایر سقف ها توسط آویز و با استفاده از زنجیر یا سیم مفتول انجام می شود. رابیتس در دو نوع برجسته و مسطح تولید می شود که نوع برجسته آن برای دهانه های بزرگ و نوع مسطح آن برای دهانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این سقف نقش بسیاری در جذب صدا دارد بنابراین از انتقال سر و صدا بین طبقات جلوگیری می کند. جنس این سقف از پلاستیک محکم و فشرده است و دارای استحکام بیشتری است.

برای ساخت این سازه از پنل‌های پیش ساخته گچی استفاده می‌شود. گاهی اوقات براوون به عنوان مخترع سقف‌کاذب شناخته می‌شود حتی اگر سایر اختراعات در زمینه سقف کاذب قبل از او اتفاق افتاده باشند. آ براوون از وست لیک، اوهایو اختراع سقف کاذب قابل دسترس را به طور رسمی ثبت کرد. سیستم کناف با توجه به هر وضعیت آب و هوایی محصولات مناسب با آن را ارائه می دهد .

سقف کاذب چند نوع است؟ ️ خرید + نصب و اجرا با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

به عنوان مثال، اگر در سقف رطوبت وجود دارد، از تایل های روکش دار و یا پی وی سی می توان استفاده کرد. و اگر هدف زیبایی و چشم نوازی باشد، می توان از تایل های رنگی استفاده کرد. با توجه به جنس آن، این نوع سقف در مقابل آتش سوزی هم مقاومت بالایی دارد.

در واقع این محصول عبارت است تصاویری از آسمان که به عنوان قسمتی از سقف که در محلی از سقف نصب می‌شود و تنها به تصاویری همچون آسمان ختم نمی‌شود. همواره بعد از سقف یک پوشش مناسب را برای تزئینات دکور به ارمغان می‌اورد. تایل‌های آن معمولا در اندازه‌های ۶۰ در ۶۰ بوده و دسترسی آسان از مزایای اصلی آن‌هاست. رابیتس خود به دو دسته‌ی هموار و برجسته تقسیم می‌شوند و اصولا به دلیل ساختار مرغوبی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این صورت هر وقت لازم باشد می‌توان تعمیرات تجهیزات نورپردازی سقف را به سقف کاذب سادگی انجام داد.

نصب و اجرای سقف کاذب آلومینیومی

در مرحله بعدی ورق های پلکسی برش داده می شود و با توجه به اندازه مدول برش طلق صورت می گیرد. بسیاری از فضاها نیازمند نور هستند و کمبود نور در بسیاری از فضاهای امروزی به چشم میخورد. این سقف دارای سطحی یکپارچه بوده و در برابر ضربه و تغییرات دمایی مقاومت خوبی دارد. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.

سقف کاذب دامپا

هر کدام از بخش‌ها بنا بر نیاز مشتری طراحی، اجرا و پیاده‌سازی شده تا تمام انتظارات خاص وی انجام گردد. استفاده از حس گرمای طبیعت در سقف ساختمان موجب افزایش شادابی، طراوت و گرما در محیط داخلی خواهد شد. برای اجرا سقف چوبی نیاز به ابزار خاص و انواع متریال چوبی خواهد بود.

سقف کاذب طلقی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار