عدم واردات لوازم یدکی خودروهای چینی؛ معضلی تازه در بازاری آشفته

غالبا افراد می دانند باید نسبت به موضوع مورد نیازشان در سایت های ثبت آگهی اینترنتی ، آگاهی کسب کنند اما نمی دانند این اطلاعات را از کجا و از چه طریقی کسب کنند. طبیعتا قطعات یدکی این خودروها نیز در منطقه موجود نیست و همین عامل باعث شده تا خریداران خودروهای چینی، با معضلی عجیب مواجه شوند که رفع آن نیز چندان ساده به نظر نمی رسد. امید است در آینده نه چندان دور این فروشگاه بر اساس اهداف و خط مشی و سیاست های ترسیم شده با عرضه محصولاتی که پاسخگوی انتظارات و خواسته های مشتریان محترم به ویژه در خصوص کیفیت و قیمت مناسب کالا باشد، به یکی از بزرگترین و پویاترین واحدهای بخش خصوصی در زمینه تامین قطعات خودروهای چینی تبدیل گردد. عبدالله توکلی لاهیجانی درباره زمان سومین مرحله ثبتنام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اظهار داشت: قرار بود دوره سوم ثبتنام تخصیص خودرو در نیمه اول شهریور باشد، اما زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام لوازم یدکی ماشین چینی میشود.

لوازم یدکی خودروهای چینی این لوازم را میتوانید به راحتی و با اصالت بالا از یدک مارکت تهیه کنید. پس چرا نباید در خانه خود بنشینید و از یدک مارکت که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هم هست لوازم یدکی مناسب خودرو خود را پیدا کنید و هر جای ایران که هستید در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت قطعه مورد نیاز خود را تهیه کنید. در واقع این مایع خنک کننده در تمام بخشهای موتور به حرکت درآمده و گرمای قطعات را جذب میکند. در واقع با بالا رفتن سن باتری دینام برای جبران کمبود کارایی آن، انرژی بیشتری صرف کرده و این موضوع اغلب منجر به سوء عملکرد زودرس در آن میشود. دمای زیر صفر حتی باعث میشود تا انرژی موجود در باتری به آرامی تخلیه شود و همچنین اجزای داخلی مانند صفحات کاتدی تحت فشار قرار بگیرند. همچنین میتوانید برای افزایش آگاهی خود قبل از خرید قطعات با کارشناسان ما مشاوره تلفنی داشته باشید.

پس به زبان ساده استارت خودرو ؛ موتوری الکتریکی است که میتواند نیروی الکتریسیته را به مکانیکی تبدیل کند بدین صورت که برق از باتری گرفته شده و در طی عبور از سیم پیچ درون استارت، باعث چرخاندن چرخ دنده های استارت می گردد و در این مرحله است که وظیفه اصلی استارت آغاز میشود و آن هم رساندن دور موتور خودرو به حداقل ۱۰۰ دور بر دقیقه است که همزمان با چرخاندن سوئیچ، انرژی الکتریکی از باتری به استارت منتقل شده و در نتیجه استارت با چرخش خود، موتور را جهت روشن شدن به حرکت در میآورد. دینام میتواند در زمان روشن بودن موتور، انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی نماید. امروزه الماس پارت علاوه بر فعالیت در فضای اینترنت و سایت، در شبکه های اجتماعی مانند فعالیت در اینستاگرام، انتشار خبرهای داغ خودرو در توئیتر و انتشار ویدیو معرفی خودروهای هیوندای و کیا در آپارات توانسته علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند.

اولین محصول کمپانی لیفان خودروی لیفان 520 بود که بعد از آن با ارائه ی لیفان 520 هاچ بک جای محکمتری در دنیای خودروها پیدا کرد. دینام و باطری از مهم ترین لوازم یدکی خودروی برلیانس هستند که جزئی از سیستم برق خودرو محسوب میشوند. همچنین لوازم بدنه با 14 درصد و خدمات خودرو در پله آخر با 13 درصد رتبههای بعدی قرار دارند. افزایش تولید خودرو، افزایش نرخ تصادفات و همچنین افزایش قیمت خودروی صفر در برابر خودور کارکرده از عواملی است که بانیترو مدعی شده منجر به رشد بازار لوازم یدکی شدهاند.

لوازم یدکی خودرو

با این وجود، این وسیله از جمله لوازم یدکی پرفروش خودرو است. خودروهای با برندهای معروف و معتبر با قیمت زیر 10 هزار دلار دارند. ویژگی تازگی در این واقعیت نهفته است که متخصصان استودیوی معروف ایتالیایی Pininfarina روی طراحی بیرونی کار کردند. مدل Emgrand EC7 اولین کار جیلی در به دست آوردن سطح بالای بازار اروپا است. حداکثر سرعت ممکن خودرو 180 کیلومتر در ساعت است. هرچند امروزه در نقشه گوگل و اپلیکیشنهای مسیریاب، بیشتر به خیابان امیرکبیر شناخته میشود، اما به دلیل قدمت چراغ برق و ساکنین قدیمی تهران، همچنان محبوبیت خود را بهخاطر حضور فروشگاههای قطعات و لوازم خودرو از دست نداده و لقب مرکز فروش و بورس لوازم یدکی را حفظ کرده است. مصرفکننده در چنین شرایطی امکان تعویض کالا را ندارد و سعی در تعمیر و بهبود بهرهوری آن دارد. یدک مارکت به عنوان یکی از تامینکنندگان اصلی لوازم یدکی خودروهای مختلف در ایران، این اطمینان را ایجاد کرده تا همیشه از قطعات اصلی با ضمانت و گارانتی استفاده کند و آنها را با بهترین قیمت و با اطمینان کامل از کارکرد در اختیار مصرفکننده قرار دهد.

اما قطعاتی که با جان سرنشین در ارتباط هستند را به هیچ عنوان نمیتوان با نمونههای غیراصل جایگزین کرد. با توجه به اینکه قدرت لازم جهت حرکت را موتور فراهم میکند، نقش موتور در خودرو بسیار اهمیت دارد. یکی از مهمترین نکاتی که در خرید لوازم یدکی خودرو باید به آن توجه داشته باشید، اصالت کالا است. این مجموعه طی پژوهشی اندازه بازار لوازم یدکی خودرو در ایران را تحلیل کرده است. دینام به عنوان یکی دیگر از اجزای اصلی خودرو، نقش کمکی را برای باتری بازی میکند. از سویی دیگر عواملی همچون افزایش نرخ ارز، افزایش قیمت بنزین، افزایش قاچاق لوازم یدکی و همچنین کاهش تولید و واردات قطعه منجر به کوچک شدن بازار لوازم یدکی شدهاند.

لوازم یدکی ماشین چینی

تسمه محرک با استفاده از نوعی لاستیک ساخته میشود که در برابر افزایش دما مقاوم است. ما با تلاش در جهت حذف واسطه برآنیم تا روند قیمت گذاری معقولانه ای بر روی محصولات خود داشته باشیم. یک خودرو از قطعات بسیاری تشکیل شده است که در کنار هم قرار گرفتن آن ها موجب به حرکت درآمدن این وسیله می شود. عملکرد پیچ ها و مهره ها به صورت نر و ماده است و مکمل یکدیگرند. اشاره نمود. همچنین ابزارهای پرکاربردی برای درزبندی هستند که با ابزارهای مختلفی چون میخ و پیچ و…

همچنین شما میتوانید از هر جای کشور که نیاز به قطعه داشتید ، با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت سفارشتان را ارسال نماییم. پیشنهاد می شود در خرید هر محصولی مخصوصا لوازم یدکی خودرو دقت کافی را داشته باشید. رتبه بعدی هم با 36 درصد به لوازم یدکی میرسد. این تعداد تصادف برابر با ۲۱ درصد کل تصادفات کشور است. از سویی دیگر هزینه تعمیر و قطعات عملکردی دو برابر قطعات مصرفی است. بانیترو در بخش دیگری از این پژوهش با استناد به میزان بنزین مصرفی در کشور، اندازه بازار خدمات مصرفی در کشور را تخمین زده است. به این ترتیب رادیاتور گرما را به هوای بیرون از خودرو منتقل میکند. اگر گشتی در وبسایتها و فروشگاههای آنلاین زده و یا به فروشگاه لوازم یدکی منطقه زندگی خود مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که مردم روز به روز بیشتر از قبل به خرید استریو، ووفر، لامپهای LED، روکش صندلی، دوربینهای خودرو، سوئیچها، اگزوزها، رینگها، تسمههای فن، میل لنگ، بلوک موتور و واشر اقدام میکنند.

صاحبان خودرو نباید تصور کنند که آشنایی با لوازم یدکی خودرو و قسمت های مختلف أن فقط مختص تعمیرکاران و فروشندگان است، داشتن اطلاعاتی هر چند مختصر می تواند در بسیاری از مواقع همانند تشخیص جنس اصل از تقلبی به یاری افراد بیاید. همانند سایر اجزای لاستیکی، بوشهای طبق نیز با گذشت زمان خشک شده و ترک میخورند.در اکثر موارد، هنگامی که بوش بازوی کنترلی معیوب است، قسمت داخلی آن بیرون میزند. شاید زمانی که از این خیابان گذر میکردید یا زمانی که بهقصد خرید وارد این بازار شدهاید، دیده باشید که اکثر فروشگاهها در این بازار اقدام به فروش قطعات و لوازم انواع خودروها مشغول هستند و به طور تخصصی روی یک یا دو برند خودرویی فعالیت نمیکنند. برای مثال، در هیوندا و اکثر وسایل نقلیه کرهای معمولاً باید هر سی هزار کیلومتر، یک یا دو مورد از پیوندهای تثبیتکنندهشان را تعویض کرد. بعضی از قطعات خودرو که به بدنه خودرو مربوط میشود مانند درب موتور، سپرهای عقب و جلو یا چراغها را میتوان با نمونههای باکیفیت غیراصل جایگزین کرد که برای مصرفکننده صرفه اقتصادی نیز داشته باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار