فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح کارینا-فرش شادرخ

و این سبک باعث حفظ زیبایی هنر ایرانی در صنعت فرش می شود و طرفداران خاص خود را دارد. فرش 700 شانه تولیدی فرش کوروش کاشان از برترین الیاف بین المللی 100% اکرولیک هیت ست شده میباشد که این الیاف از مقاومت بالای برخوردار هست بهمین خاطر 60 ماه ضمانت کیفیت که شامل گسستگی اجزا و ثبات رنگ میباشد. نقشه پناه دودی ، 2550 تراکم 10 رنگ ، محصول جدید کارخانه فرش کاشان در 3 رنگ . پس شما هم می‌توانید با خرید فرش مورد نظر خود در طرح و رنگ مختلف و با قیمت ارزان دکوراسیون منزل خود را به زیبایی تمام تغییر دهید.

رنگ طوسی را می توانید با رنگ مشکی در دکوراسیون های امروزی و مدرنیته ست کنید. انسجام بین ریشه ها و گره های آن کم است و جزوفرش های با تراکم پاییناست که نمی توان عنوان درجه یک بود و یا اصل را بر روی آن ها اطلاق کرد. برای رضایت شما عزیزان ارسال به تمامی کشور رایگان بوده و خرسندیم که از این طرح استقبال داشته اید. از محصولات بالا فرش مورد نظرتان را انتخاب نموده و به سبد خریدتان اضلفه نمایید. توجه نمایید که فرشهای 1500 شانه و 1200 شانه از گره های ریزتری نسبت به فرشهای 700 شانه قیمت فرش ۷۰۰ شانه دستباف گونه تشکیل شده اند. هایپر فرش دارای مجوزهای مناسب از جمله نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان صنعت و معدن کشور ونماد ساماندهی می باشد.

  • • این معضلی است که بسیاری از خریداران با آن مواجه هستند، شما اگر فرش 500 شانه را ببینید متوجه می شوید که ضخامت و طول نخ خاب در فرش 700 شانه اصل کمتر است و از طرفی وقتی پشت فرش 700 شانه تراکم 3000 را مشاهده کنید باید در یک متر از عرض آن 700 گره قرار گرفته شود.
  • فرش 700 شانه دستبافگونه با سه نخ خاب، نخ تار و نخ پود تولید می‌شود.
  • فرش 700 شانه باغ ارم، از دیگر طرح های زیبای سنتی است و قاب بسیار زیبایی در مرکزیت این طرح قرار گرفته که درون آن طرح پرنده و گل های رنگی قرار دارد و این طرح زیبا را خاص جلوه داده است.
  • تمامی فرش‌های 700 شانه در فروشگاه ما با تراکم 2550 ارائه می‌شوند.
  • فرش ماشینی 700 شانه یکی از شاخه های پرفروش است که از میان این محصولات، پرفروش ترین فرش ماشینی 700 شانه به هفتصد شانه واقعی تعلق می‌گیرد.

در این راستا با ارائه خدماتی همچون 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل‌بودن کالا، فروش فرش به صورت قسطی،ارسال رایگان فرش و ارائه خدمات 24 ساعته در تلاشیم که به حرکت خود سرعت بخشیده و همچنین رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماییم. فرش ماشینی کاشان طرح ارغوان 1200 شانه تراکم 3600 برجسته از کلکسیون خسروی ، در رنگبندی زیبا ، طرحی زیبا ، مناسب افراد خوش سلیقه ، قیمت مناسب با کیفیت بالا . فرش ماشینی 700 شانه یکی از شاخه های پرفروش است که از میان این محصولات، پرفروش ترین فرش ماشینی 700 شانه به هفتصد شانه واقعی تعلق می‌گیرد. چون این محصولات هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی و ظرافت سرآمد انواع 700 شانه است.

فرش 700 شانه گل برجسته 2550 تراکم – نقشه جدید کارخانه فرش کاشان – کد 3316 زمینه دودی با کیفیت بالا و درجه یک . همان طور که بیان شد استفاده از تعداد 700 گره در عرض فرش و تعداد 2550 گره، 3000 یا حتی 2700 گره در طول فرش است که سبب شده تا فرش 700 شانه واقعی روانه بازار گردد که با شمارش این تعداد گره ها در 10 سانتیمتر از فرش بوده که به واقعی بودن آن می‌توانید پی ببرید. به قطع هر چه تراکم فرش بیشتر گردد، زیبایی و قیمت آن محصول بیشتر می‌گردد؛ به طوری که قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000 به نسبت تراکم 2550 و 2700 بیشتر است. همان طور که بیان شد تراکم طولی بافت فرش ۷۰۰ شانه مختلف است و انتخاب آن بسته به نیاز و سلیقه مشتری و این که بودجه در نظر گرفته شده آن برای خرید چقدر است، به راحتی می‌تواند صورت گیرد.

فرش ۷۰۰ شانه ورژن طرح کارینا-فرش شادرخ تولید شدند تا اینکه امروزه فرش های ماشینی 700 شانه در رنگ های زمینه مختلف تولید می شوند. برخی از این رنگ زمینه ها روشن است و برخی تیره.فرش های 700 شانه طرح جدیددر رنگ های زمینه جدید فیلی، طوسی، کرم لایت و روشن، زغالی، سرمه ای، آبی فیروزه ای، آبی کاربنی، گردویی تولید می شوند. رنگ زمینه وقتی زیبایی و درخشانی دارد و جلوه بی نظیری به فضا می دهد که با نخ مرغوب هیت ست شده بافته شود.

در این طرح تلفیقی، شاخه های اسلیمی، گل های افشان، قوس های دورانی در تمامی خشت ها طراحی شده اند و این طرح هم زیبایی طرح افشان را دارد و هم خاص بودن طرح خشتی را. فرش طرح خشتی یکی دیگر از طرح های پرفروش است که این طرح همانند دیگر طرح های پرفروش در شانه و تراکم های مختلف تولید می‌شود. این نقشه بدین صورت طراحی شده است که قاب های مستطیلی شکل، مربعی یا لوزی یا چند ضلعی در کنار هم طراحی شده اند و طرح هر خشت و قاب با قاب مجاور متفاوت است و طرح و نگار آن بته جقه، گل، گلدان و درخت، پرندگان، سرو و بید، حیوانات و… فرش کرم طرح افشان جزو رنگ های پرفروش است که برای انواع دکوراسیون ها استفاده می‌شود. طرح های شلوغ کرم رنگ را از قبیل فرش 700 شانه طرح افشان کرم، طرح های ترنج دار کرم یا طرح های خشتی را می توان با مبلمان کرم رنگ ساده ست کرد.

ازمعایب فرش های 700 شانهمی توان به ظرافت و زیبایی کمتر و نقشه درشت آن اشاره کرد.طرح های فرش های 700نسبت به 1200 و 1000 شانه از وضوح کمتری برخودار است و از طرفیوزن فرش های 700 شانهنسبت بهفرش های با شانه و تراکم بالا، بیشتر است. تراکم و انسجام بین ریشه ها و گره های این محصولات نسبت به 1000 شانه ها و 1200 شانه ها کمتر است. ولی با این تفاسیر،خرید فرش های 700 شانهبیشتر از دیگر محصولات است.

فرش های 700 شانه گل برجستهنسبت به 700 شانه های ساده، زیبایی بیشتری دارند و انتخابی برای خاص پسندان است و در طرح های مدرن و کلاسیک ارائه می شوند.فرش های 700 شانه طرح لوکسبه صورت گل برجسته بافته می شوند. منظور ازفرش 700 شانه برجستهاین است که سطح آن صاف و یکدست نیست و طرح و نقشه این بافته ها به صورت برجسته و غیر مسطح است. فرش های 700 شانه 8 رنگکه با تراکم 2250، 2550، 2700 و 3000 بافته می شوند و طرح و نقشه آن با 8 نخ رنگی بافته می شود.فرش 700 شانه کاشان 8 رنگ، قیمت کمتری نسبت به 10 رنگ دارد ولی زیبایی آن در مقایسه با 700 شانه های 7 رنگ تبدیلی بسیار بالاتر است.

فرش گل برجسته ۷۰۰ شانه اصفهان

اگر شما از فروشگاهی معتبر و بزرگ خرید نمایید، می توانید از کیفیت محصولات و نحوه خدمات رسانی آن ها آسوده خاطر باشید. فروشگاه آنلاین فرشخونه، با برخورداری از سابقه طولانی در زمینه فروش فرش ماشینی همواره در تلاش بوده مشتریان نهایت رضایت را از محصول، بسته بندی و همین طور زمان تحویل داشته باشند. تجربه بالا و اطمینان این مجموعه از محصولات خود و همین طور تلاش همیشگی برای بهبود خدمات رسانی، موجب شده فرشخونه به مشتریان خود تضمین بدهد در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه فروش و عرضه محصول مورد نظر وجه به طور کامل مسترد می شود. به عبارت دیگر باید نوعی هماهنگی و یکدستی در طرح فرش از لحاظ رنگ بندی وجود داشته باشد تا نمای آن نه آشفته و شلوغ باشد و نه یکنواخت و بی روح.

فرش فانتزی مدرن طرح دنیای بازی زمینه سرمه ای 700 شانه کاشان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار