قهوه لاته گانودرما دکتر بیز قیمت و خرید قهوه لاته گانودرما خاص باکس

ترکیب قهوه به همراه قارچ گانودرما این نوشیدنی را به یک منبع غنی از آنتی اکسیدان تبدیل کرده است که این ترکیب بدن شما را در برابر رادیکال های آزاد مقاوم کرده و به همین جهت از ابتلا به سرطان نی جلوگیری میکند. خواص قهوه گانودرما لاته دکتر بیز بسیار زیاد است اما از جمله این خواص میتوان به پاکسازی و سم زدایی بدن، بهبود و درمان دیابت، بهبود حافظه، کاهش خستگی و افزایش سطح انرژی و … اشاره کرد. در صورتی که برای خرید و یا انتخاب انواع طم های قهوه گانودرما نیاز به مشاوره داشتید، میتوانید از طریق شماره های درج شده با مشاوران سلامت کالا اکسیر تماس حاصل کنید. یکی از مهم ترینخواص قهوه لاته گانودرماتاثیر آن در لاغری و چربی سوزی است.

اگر شما هم از طرفداران طعم قهوه روبوستا و عربیکا هستید، جالب است بدانید که قهوه لاته گانودرما یکی از محصولات بی نظیر دکتر بیز می‌باشد که طعم بسیار خامه‌ای و جذابی فروشگاه آریو کالا دارد. قهوه لاته گانودرما یکی از غنی‌ترین و بهترین قهوه‌ها در سراسر جهان است. این قهوه شهرت و محبوبیت خود را مدیون خواص بی نظیری که در درمان و کنترل بیماری‌های گوارشی دارد، می‌باشد. همراه ما باشید تا با ترکیبات، خواص و مزایای مصرف این قهوه آشنا شوید.

  • قهوه لاته یا کافه لاته همانطور که از نام آن مشخص است، نوشیدنی گرمی بر پایه قهوه می باشد.
  • آداپتوژن ها محافظت کننده های عصبی ،ضدخستگی، ضدافسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب ،فشارخون ،چربی و قندخون نیز هست.
  • محصولات گانودرما امروزه جزو محصولات پرطرفدار در بازار بوده که به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد افراد زیادی اقدام به خرید و مصرف آن نموده اند.
  • که این محصولات بدون شک یا از تولید کننده تهیه نشده است و نمونه فیک با بسته بندی های مشابه می باشد و یا تاریخ انقضای آنها گذشته و مجدد بصورت دستی تاریخ گذاری شده اند.
  • اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.
قهوه لاته گانودرما دکتر بیز قیمت و خرید قهوه لاته گانودرما خاص باکس

همچنین اگر مبتلا به دیابت هستید، مصرف این قهوه را به شما بسیار توصیه میکنیم. چرا که این قهوه علاوه بر بهبود علائم بیماری دیابت در روند درمانی آن نیز تاثیر مثبتی دارد. قهوه لاته گانودرما از ترکیب قهوه و شیر درست شده که به آن قهوه لاته گفته می شود. در این نوع قهوه به علت ترکیب شدن شیر به مخلوط قهوه، مقدار کافئین در بدن کاهش می یابد. به علاوه اضافه شدن گانودرما به این محصول باعث شده این قهوه خواص بسیار زیادی را در بدن داشته باشد. انواع قهوه نظیر قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما در فروشگاه کالا اکسیر موجود است.

موثر در کاهش وزن و تناسب اندام

حاوی ۴۰۰ بیو مولکول مختلف که بطور عمده عبارتند از ۱۴۰ نوع تری ترپن ها، پلی ساکارید ها، ژرمانیوم ارگانیک و ۱۵۴ نوع آنتی اکسیدان می باشد که در تنظیم و پیشگیری هر نوع بیماری حتی بیماری های لاعلاج از جمله سرطان و اچ آی وی موثر می باشد. دانه های این گیاه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های دنیا را تولید می کنند که شاید بتوان آن را هم رده ی چای دانست. امروزه علاوه بر قهوه خالص، ترکیبات مختلفی از آن به اشکال گوناگون عرضه می شود که می تواند تمام ذائقه ها را راضی کند.

که تنها یک نمونه از آن دارای تمامی خواص درمانی نام برده شده میباشد ( که به رنگ قرمز پررنگ براق است) و به “ریشی” یا “لوسیدوم”معروف است. گانودرما با تقویت اعضای بدن سطح اسید اوره را متوازن می سازد و از این طریق در درمان بیماری نقرش تاثیر می گذارد. همچنین ممکن است قارچ گانودرما با داروهای فشارخون بالا نیز تداخل داشته باشد. این قارچ ممکن است باعث کاهش فشار خون شود ،لذا در بیماران قندی و افت فشارخون ، بهتر است بافاصله زمانی حداقل چهار ساعت و در دو یا سه وعده میل شود. پس از سی روز مصرف بیماری های مخفی و سموم موجود در بدن شناسایی می شود و با بروز واکنش هایی در بدن ، وجود بیماری و مشکل را هشدار می دهد. استرول ها زیرگروهی از مولکول‌های ارگانیک می باشند،که به‌طور طبیعی در گیاهان،حیوانات و قارچ‌ها وجود دارند.

زنان باردار و شیرده، افرادی که در حال شیمی درمانی هستند تا حداقل ۶ ماه بعد از آخرین شیمی درمانی خود نباید مصرف کنند، افرادی که دارای پیوند عضو هستند تا حداقل ۵ سال پس از پیوند عضو نباید مصرف کنند. با اضافه نمودن بسته حاوی محصول به آب جوش طعم های مختلف را تجربه کنید. طریقه استفاده آن بسیار راحت بوده که به صورت قهوه فوری روزانه یک ساشه را در یک لیوان آب جوش حل کرده و نوش جان کنید. یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.

قهوه لاته گانودرما چیست؟

مصرف کافئین اختلالات شناختی در رابطه با افزایش سن و نیز بروز بیماری آلزایمر را کاهش می دهد . کافئین با ایجاد تعادل در عملکرد مغز ، از نقایص حرکتی و نیز زوال عقل پیشگیری می کند . کافئین احساس خوب بودن ، شادی ، انرژی ، هشیاری و اجتماعی بودن را در فرد تقویت می کند . اگر درمراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد ،نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه این است که بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد. در وهله اول قارچ گانودرمای ریشی اصل در ایران تحت انحصار کمپانی بیز است و این بدین معنیست که سایر قارچها از انواع دیگر گونه های گانودرما میباشد.

سبوس لایه دوم برنج قهوه‌ای Drbiz

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار