قیمت جاروبرقی خرید جاروشارژی

گارانتی 24 ماهه، تعدد نمایندگی‌های مجاز در شهرهای مختلف کشور و توزیع مناسب قطعات، خیال مصرف کنندگان را از خرید یک کالای مرغوب ایرانی راحت می کند. طی سال‌های گذشته جارو برقی پارس خزر به عنوان یکی از تولیدات پرفروش این شرکت موفق تصاحب بازار قابل توجی از صادرات لوازم خانگی شده است و می‌توان گفت در رقابت‌ با نمونه‌های خارجی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برند فیلیپس از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و جاروبرقی است، که در این زمینه محصولات با کیفیت بالایی را عرضه کرده است. این جاروبرقی ها دارای موتورهای بسیار قدرتمند و با کارکرد عالی هستند، اکثر این جاروها دارای پارویی با طراحی ویژه فیلیپس با کارکرد جمع آوری بهتر گرد و غبار هستند. دارای لوله تلسکوپی از جنس آلومینیوم با قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و لوله های خرطومی آنها از جنس پلاستیک مقاوم و منعطف است. شما می توانید قسمت ها و قطعات آن را به راحتی از هم جدا و به هم وصل کنید، شعاع حرکتی بسیار بالایی دارند که می توانید به نقاط دور هم دسترسی داشته باشید، همچنین توانایی تنظیم قدرت مکش را خواهید دشت.

جاروبرقی فیلیپس مدل Fc9175

صدای که از موتور این دستگاه خارج میشود 82 دسی بل می باشد که با توجه به بدنه ی محکم و با دوامی که دارد صدا زیاد به بیرون ساطع نخواهد شد. یکی از ویژگی های که در این جارو برقی به کار برده شده است استفاده از مخزن دو قسمتی می باشد و بدین صورت عمل می کند که ابتدا ذرات ریز در مخزن داخلی ته نشین می شود و ذرات بزرگتر وارد مخزن بزرگ می شود. با توجه به تقاضای بسیار زیاد کاربران به خرید جاروبرقی، کمپانی های مختلفی همچون ال جی، سامسونگ، فیلیپس، پاناسونیک، هیتاچی، بوش و آاگ، تولید و ساخت این دستگاه کاربردی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ما در ادامه درباره خرید جاروبرقی فکر و خصوصیات این محصول صحبت خواهیم کرد. قدرت ابن جارو برقی معادل 750 وات است.و برچسب سطح انرژی آن A میباشد.به همین دلیل یکی از کم مصرفترین جاروبرقی ها است.همچنین این جاروبرقی مجهز به فیلتر HEPA thirteen میباشد.ظرفیت مخزن این جاروبرقی مخزن دار فکر حدود 2 لیتر است. از آنجا که این جاروبرقی مجهز به تکنولوژی سایکلونیک می باشد، حتی هنگام که مخزن تقریبا پر است، از قدرت مکش جاروبرقی کاسته نمی شود. انواع مختلف دستگاه‌های نظافتی کرشر از جمله انواع جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی آب و خاک این شرکت در ایران توسط شرکت کارن تجارت بهین نمایندگی رسمی Kärcher آلمان عرضه و خدمات‌دهی می‌شود. این شرکت به عنوان نماینده رسمی و قانونی کارچر آلمان در ایران تمامی محصولات خود اعم از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی را با یکسال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش به هم‌وطنان عزیز عرضه می‌کند.

در صورتی که از کیسه جاروبرقی یک بار مصرف یا پاکت استفاده شود، پاکت به طور کامل تعویض می شود و هر دفعه از پاکت جدید استفاده می شود. قدرت مکش دستگاه نظافتی خانگی باعث جذب انواع گرد و غبار و خاک معلق در هوا می شود و منجر به رفع آلودگی هوا می شود. بهترین راه حل برای خرید جاروبرقی این است که از فروشنده تقاضا نمایید تا دستگاه را برایتان تست کرده و میزان صدای آن را به شما نشان دهد. زیرا دارا بودن صدای بالا در استفاده طولانی مدت قطعا شما را آزرده کرده و نمی توانید صداهای دیگر را بشنوید.

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، وب سایت اصیل بخرید غیر فعال است. به این صورت که جنس لوله از همان پلاستیک بوده با این تفاوت که روکش آن‌ها پلیمری است و علاوه بر انعطاف پذیری بیشتر، در برابر تغییر حالت و جا به‌ جایی مقاومت بیشتری دارند. در راستای رضایت شما مشتریان گرامی، هفت روز هفته ، از ساعت 7 صبح الی 23 پاسخگوی شما خواهیم بود. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده سریر نوآوران ایرمان قشم (بوهیر) می‌باشد.

البته در نظر داشته باشید که قیمت جاروبرقی در برندها و مدل های مختلف متفاوت است که در ادامه این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت. قیمت لوازم خانگی تنها به برند محدود نشده و عوامل دیگری نیز در قیمت نهایی کالاها تاثیر مستقیم دارد. در جاروبرقی نیز، علاوه بر برند، مواردی نظیر قدرت موتور، تعداد سری و امکانات جانبی، جنس بدنه و خرطومی، کیسه‌ای یا بدون کیسه بودن و در نهایت گارانتی دستگاه، بر روی قیمت جاروبرقی تاثیرگذار می‌باشند. مزایا و معایب جاروبرقی های سامسونگ از نظر مصرف کنندگان این محصول چیست؟ قبل از اقدام به خرید هر محصولی لازم است مزایا و معایب آن محصول را بدانیم تا بتوانیم خرید بهتری داشته باشیم. مزایای جاروبرقی های سامسونگ از نظر مصرف کنندگان این محصول طول عمر بالا، قدرت مکش بالا، تنوع بسیار زیاد، کم صدا بودن و استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت بدنه دستگاه می باشد. بعضی اوقات توان الکتریکی وسیله در دفترچه قید نمی شود و افراد اطلاعاتی درباره توان و قدرت مکش آن ندارند.

همچنین از قالب‌های طراحی زیبایی نیز بهره می‌برند.بوش دیگر برند معتبر در این زمینه است، که با تمرکز بر روی ساخت با کیفیت‌ترین جاروبرقی های کیسه ای با کیفیت، موفق به تصاحب سهم زیادی از بازار جاروبرقی شده است. جارو شارژی های بوش نیز کیفیت مطلوبی دارند.سامسونگ به عنوان یک برند تکنولوژی‌محور که محصولات خود را با فناوری روز دنیا تولید می‌کند، شناخته می‌شود. سامسونگ در چرخه تولید محصولات خانگی خود نیز از فناوری‌های پیشرفته بهره می‌گیرد. اما بیشترین تمرکز آن بر روی طراحی و ساخت جاروبرقی سطلی، کیسه ای و شارژی است.ال جی دیگر مارک کره‌ای جاروبرقی است که مانند سامسونگ هر ۵ نوع جاروبرقی را تولید و مدل‌های کیسه ای، مخزن دار و شارژی را با تنوع بیشتری عرضه می‌کند. این دو برند، بزرگترین رقیب یکدیگر در بازار لوازم خانگی محسوب می‌شوند.دوو یکی دیگر از برندهای موفق کره‌ای در بازار لوازم خانگی است. این برند نیز قدرت و اعتبار بسیار زیادی دارد و محصولات خانگی متنوعی را عرضه می‌کند.

  • اما با این تفاسیر همچنان جزو 3 انتخاب اصلی مشتریان در هنگام خرید است.
  • بهترین طول سیم برق برای جاروکشی سطوح باید طولی برابر با 6 تا 9 متر داشته باشد.
  • توان مصرفی در ارتباط با میزان مصرف برق و انرژی دستگاه است، اما قدرت مکش به توانایی و قدرت مکش آلودگی ها مربوط می شود.
  • از این رو، طراحی نامناسب آن ممکن است خستگی یا آسیب مچ دست را به همراه داشته باشد.
  • این مخزن‌ها معمولا به صورت شفاف طراحی می‌شوند، تا محتویات داخل آن قابل مشاهده باشند.

کیسه مخزن جاروبرقی سطلی البرز به دو صورت دائمی و پاکت یکبار مصرف است. در جاروبرقی سطلی خانگی از فیلترهای قوی تر برای تصفیه هوا استفاده می شود، همین امر باعث می شود که هوای خروجی آن پاکیزه تر باشد و محیط منزل را آلوده نکند. از جاروبرقی خانگی برای رفع انواع گرد و غبار، خاک، موی انسان و حیوانات و انواع آلودگی های حیوانات مثل فضولات استفاده می شود. در طول روزهای مختلف اجسام زیادی رو زمین میریزند که اگر جاروبرقی میزان مکندگی کافی نداشته باشد برای کشیدن نخ و مو دچار مشکل میشوید. همچنین وقتی جارو برقی قدرت مکندگی کافی نداشته باشد، گردوخاک را به طور کامل از فرش نمیکشد که این باعث پوسیدگی فرش خواهد شد.

· جاروبرقی‌ های تک ‌کاره، دو کاره و سه کاره

قیمت جاروبرقی خرید جاروشارژی

شرکت Kärcher آلمان تمرکز ویژه‌ای بر روی ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود در سراسر دنیا دارد. شما عزیزان با داشتن کارت گارانتی هولوگرام دار شرکت کارن تجارت بهین می‌توانید برای تعمیر جاروبرقی صنعتیخود به نمایندگی های ما مراجعه نمایید. انواع این دستگاه ها برای حذف لکه‌های نفتی، پودرها، ماسه، سنگ‌ها و مجموعه ای از مواد با قوام و اندازه ذرات مختلف مهندسی و طراحی شده اند. رایج‌ترین نوع آن جاروبرقی صنعتی کوچک است که چرخ دار بوده و توسط کارگران حرکت داده می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار