مراکز خرید شهر وان ترکیه و خرید ارزان از بازار روس ها وان سفربانک

مراکز خرید شهر وان ترکیه و خرید ارزان از بازار روس ها وان سفربانک

اگر هم تا به حال به این شهر توریستی نرفته‌اید توصیه می‌کنیم با خرید بلیط هواپیما خود را به یک سفر اوت لت وان ترکیه خوب دعوت کنید. کشور ترکیه، یکی از کشور‌های همسایه ایران محسوب می شود که سرزمین تاریخی عثمانی ها است و سواحل دلنشین مدیترانه آن، همچنین محله‌های رنگارنگ، کافه‌های دنج و … هر انسانی را وادار به سفر کردن می‌کند. اگر حتی یک بار فکر سفر کردن به کشور ترکیه به ذهنتان خطور کند و اهل خرید کردن باشید حتما این سوال به ذهنتان آمده است که برای خرید به کدام شهر بروم ؟ به کدام مراکز خرید مراجعه کنم؟ ما در این مقاله به شما شهر زیبای وان را معرفی می‌کنیم.

  • اغلب این بازارها و فروشگاه ها در خیابان جمهوری قرار دارند و شما می توانید با رفتن به این خیابان به همه آنها سر بزنید.
  • بهترین زمان برای خرید از فروشگاه‌ها اواسط اردیبشهت ماه و اوایل دی ماه می‌باشد، زیرا در این دو بازه زمانی اجناس فروشگاه به حراج گذاشته میشوند، از نظر اقتصادی بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی مقرون به صرفه می‌باشد.
  • به همین دلیل افرادی که به قصد خرید به کشور ترکیه سفر می‌کنند معمولا یکی از دو شهر وان یا استانبول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.
  • «بازار روس» در مرکز شهر یکی از بازارهای وان ترکیه است که در آنجا کالاهایی مثل عروسک های چوبی و پیراهن های با رنگ های روشن و شاد، روسری، تی شرت، کیف، کفش، کتانی، انواع لباس، زیور آلات، ظروف آشپزخانه و کالاهای دیگر نیز در این بازار وجود دارد.
  • بهترین زمان خرید تور وان فصل بهار و پاییز است اما بسیاری از گردشگران به‌خصوص ایرانیها در فصل تابستان هم به وان سفر می‌کنند.

مرز رازی از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است، بنابراین باید زمان خود را تنظیم کنید که حداقل دو ساعت قبل از بسته شدن مرز رازی آنجا باشید. به محض ورود به خاک ترکیه، دولموش( به ترکی ) یا همان ون های سواری منتظر مسافرین وان هستند. برخی از مسافران و خریداران علاقه بسیاری به خرید لوازم خانگی دارند. لازم است ذکر کنیم که در شهر وان فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی جهت خرید لوازم خانگی وجود دارند‌.

توصیه می کنم که ابتدا خوب بگردید و بعد خرید کنید چون فروشگاه های چمدان زیاد است. از دید من چمدان ها در ایران فقط یک برتری نسبت به نوع ترک دارند این که دارای گارانتی هستند. بله هم مرکز خرید وان ام وی ای چمدان دارد و هم خیابان های اطراف آن. بله می توانید پیدا کنید اما تجربه شخصی من این است که در تهران می توانید دوچرخه های متنوع تری خریداری کنید و تنوع در وان زیاد نیست. متاسفانه در بررسی های ما برندهای مطرح پیدا نشدند اما در خیابان جمهوریت می توانید دوچرخه فروشی پیدا کنید.

دسترسی سریع

سلام دوست عزیز فاینداتوری اگر بتوانید آخر دی ماه سفر کنید تخفیف ها بیشتر است امکان دارد بهمن ماه حراج ها تمام شده باشند. سلام .قربان ،میخواستم ببینم فروشگاه اپل استورنمایندگی شهر وان ایا قیمت مناسب هس نسبت به ایران یا نه .نسبت به تجربه تون… سلام دوست فاینداتور، به دلیل وجود تحریم ایران توسط جامعه جهانی امکان خرید مستقیم از خارج از ایران وجود ندارد. سلام دوست فاینداتور، بله فقط مثل تهران یا استانبول حق انتخاب شما گسترده نیست.

آمار سایت

بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه است، گرچه ایرانیان اغلب تعطیلات عید نوروز و تابستان برای مسافرت‌های خارجی انتخاب می‌کنند. برای کسانی که قصد خرید زیاد و به صرفه را دارند بهترین زمان سفر به وان مقارن با حراجی‌های این شهر است، زمانی که اجناس با تخفیف‌های شگفت‌‌انگیز به فروش می‌رسند. در آتایوس سیلور به راحتی می‌توانید خوراکی‌های سوغات وان را با بهترین کیفیت در آن تهیه کنید.

در این مرکز خرید، برندهای اروپایی بیشتر از برندهای ترکی به چشم می‌خورد و همین موضوع تورکاواز را از پاساژهای دیگر متمایز کرده است. یکی از مراکز خرید معروفی که در مرکز شهر وان در محله کاظم کارابکیر واقع شده است مرکز خرید تورکاواز وان است. تعداد زیادی از برترین برندهای پوشاک ترکیه و دنیا در این مرکز خرید سنتی یافت می‌شود. این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین مراکز برای خرید از وان ترکیه بوده و با این حال در رقابت با سایر مراکز خرید این شهر، از بهترین‌های نوع خودش محسوب می‌شود.

البته این تمام چیزی نیست که از وان ای وی ام انتظار می رود و باید بدانید که این مرکز خرید با هدایت فعالیت های هنری و فرهنگی شهر و به خصوص برگزاری نمایشگاه ها و رقابت های مختلف، رنگ شادی به زندگی اجتماعی شهر وان بخشیده است. در طی سالیان اخیر شهر وان به عنوان یکی از پربازدیدترین مراکز گردشگری جهان شناخته شده است و یکی از جذابیت‌‌های اصلی آن برای مسافرانش خرید کردن از پاساژها و بازارهای این شهر است. در این مقاله قصد داریم تا کلیه نکات و پرسش‌هایی که برای مسافران وان در هنگام خرید پیش می‌آید را بررسی کنیم و به سوالاتشان پاسخ دهیم تا یک خرید خاطره‌انگیز را در این سفر تجربه کنند. مرکز خرید وان ام وی ام دارای پارکینگ هست و چند رستوران هم دارد همچنین یک سالن سینما نیز در طبقه دوم آن هست که علاقه مندان به فیلم های خارجی می توانند از آن استفاده کنند. این مرکز بزرگ خرید و فروش علاوه برفروشگاه‌های عمدتا برندش، کافه و رستوران‌های دل‌چسبی نیز دارند.

سبک جنس هایی که در بازار سنتی وان عرضه می شود نیز با مراکز خرید لوکس متفاوت است و کالاهای ترک را می توانید در آنها بیابید و یا کالاهای خوراکی مثل ادویه و میوه های خشک و…. اگر اهل خرید سوغات ساخت ترکیه و یا صنایع دستی هستید نیز بازار سنتی وان می تواند برای شما مناسب باشد. از دیگر ویژگی‌های مثبت و متمایز این مرکز خرید می‌توان به دسترسی مناسب آن به مرکز شهر و همچنین هتل‌های شهر اشاره کرد. به همین دلیل خریداران و مسافران می‌توانند به راحتی و با صرف کمترین زمان به این مرکز خرید دسترسی پیدا کرده و به خرید اقلام و پوشاک مورد نیاز خود بپردازند. علاوه بر فروشگاه‌ها و مغازه‌های فروش لباس در این مرکز خرید می‌توانید به امکانات دیگری نیز دسترسی پیدا کنید. از جمله این امکانات می‌توان به گیم نت، زمین بولینگ و سالن‌های سینما اشاره کرد.

خیابان جمهوریت وان

این مرکز خرید یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در حراج پوشاک وان ترکیه است. سلام دوست عزیز فاینداتوری، بله در وان نمایندگی سامسونگ وجود دارد اما قیمت نمایندگی ها در همه شهرهای ترکیه برابر است. سلام دوست عزیز فاینداتوری، اگر برای مصرف شخصی مد نظر دارید بله مناسب تر از ایران است اما اختلاف قیمتی کمی دارد و اگر فقط به همین منظور قصد سفر دارید، پیشنهاد می کنم که از ایران بخرید. چمدان ها انواع مختلفی دارند و مقایسه آنها باهم دشوار است اما من به شخصه چمدان را از ترکیه خریدم و بسیار راضی هستم زیرا کیفیت بسیار خوبی نسبت به قیمتی داشته که پرداخت کردم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار