مرکز فروش تابلو روان در تهران ، وارد کننده قطعات تابلو روان۰۹۱۲۵۹۰۲۱۰۳

با توجه به تغییرات در تکنولوژی ها دیگه تبلیغات کاغذی جای آنچنانی ندارند و جای خود را به نمایشگرها داده اند تا بتوانند بدون هزینه چاپ مجدد تمام اطلاع رسانی ها و تبلیغات دیجیتال را در همه مکانهای صنعتی ، عمومی و تجاری به نمایش بگذارند و از آنجایی که تلویزیون های خانگی قابلیت نمایش به مدت طولانی را ندارد برندهای مختلف اقدام به ساخت نمایشگرهایی کرده اند که برای این کار طراحی شده و نام آن را ویدئو وال گذاشته اند. در دنیای مدرن امروز سیستمهای تبلیغاتی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و…) شدهاند. ممکن است پس از مدتی کار کردن هر ک از ماژول های به کار رفته در تابلو خراب شده و نور نداشته باشد که در این صورت می توان این ماژول را بک ماژول سالم جایگزین کرد. هر پاور قادر است 10 ماژول را پاسخگو باشد. این مهم تا ده سال پیش، به دلیل پیچیدگی زیاد راه انداز لازم برای هر LED، حتی متصور نبود!

قطعات تابلو روان

نمایشگر های ویدئووال مستعد شکستگی هستند و در صورت بروز این اتفاق می بایست کل پنل LCD به عنوان مثال پنل۴۲ اینچی عوض شود که هزینه خیلی زیادی را به صاحب محصول تحمیل میکند در حالی که نمایشگر های LED در صورت خرابی احتمالی با تعویض یک ماژول و صرف هزینه ایی به مراتب کمتر قابل تعمیر است . سامسونگ به عنوان یک برند پیشگام در ارائه نمایشگرهایی با کیفیت تصویر چشمگیر شناخته میشود. اصولا از تابلوهای فول کالر به عنوان تلویزیون های شهری استفاده می کنند.

صاحبان این ویدئو والها می توانند مطمئن باشند که نمایشگرهای سری VHR-R از نظر اثرگذاری یا اثرپذیری از سیستمهای مختلف الکترومغناطیسی ایمن هستند. در این سری از ویدئو والهای سامسونگ این قابلیت فراهم شده تا کاربران زنجیرهای به هم پیوسته از صفحه نمایشها را بدون نیاز به ابزارهای جانبی خاص و تنها به کمک پورتهای DisplayPort 1.2 و HDMI به یکدیگر متصل کنند و از مزایای پخش محتوا با رزولوشن UHD بهرهمند شوند. روشنایی بالای پنل نمایشگر به خصوص در فضاهای عمومی کمک میکند تا محتواهای تصویر زیباتر و بهتر دیده شود. تلویزیون شهری سه بعدی با کمک جلوههای ویژه بصری میتواند یک تجربه جدید را برای مخاطب خلق کند. لوازم تابلو روان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و در غیر اینصورت هزینه بعدی بالایی را به شما متحمل خواهد کرد.

از این رو یکی از مواردی که در تهیه ویدئو وال باید به آن توجه داشت تواناییها و قابلیتهای نرمافزار ویدئو وال است تا بتوان با بهرهگیری از ویژگیهای پیشرفتهتر تصاویر باکیفیتتری را برای بینندگان به نمایش گذاشت. از این رو توجه به این موارد در انتخاب نوع صفحه نمایش حائز اهمیت است تا علاوه بر حصول نتیجه بهتر بتوان هزینههای استفاده از ویدئو وال را نیز بهینه نمود. اگر تراکم پیکسل ها کمتر و تعداد دات پیچها بالا باشد کیفیت نامطلوبی را به شما ارائه میدهد در نتیجه هر چقدر تعداد دات پیچ کمتر باشد و پیکسل ها تراکم بیشتری داشته باشند کیفیت تصویر نیز افزایش پیدا میکند. اگر رزولوشن پایین انتخاب کنید بیننده نمایشگر تلوزیون را شطرنجی ( یا همون دون دون ) می بیند و تصویر کیفیت خوبی نخواهد داشت. تمام وسایل الکترونیکی نیاز به تعمییر و نگهداری دارند لذا در هنگام خرید ویدیو وال به خدمات پس از فروش و گارانتی آن توجه و از برند های معتبر استفاده کنید، مانند: هایک ویژن ، چیانگلی ، کایلیانگ ، جی کا جی دی و میعاد و همچنین در مورد منبع تغذیه از برند معتبر مانند: 701 های تک و سی ال سی زد استفاده کنید.

ارتقاء کیفیت تصاویر یکی از اولویتهای مهم سازندگان تلویزیونهای شهری است. کاربر نهایی ممکن است کمترین اطلاعات از ویدیووال و نحوه عملکرد آن را داشته باشد، به همین دلیل آموزش افراد پس از نصب و همچنین استفاده از نرم افزار کنترل مدیریت ویدیووال بسیار مهم و حیاتی است. برای برنامه ریزی برد کنترل U62، لازم است از نرم افزار HD2018 استفاده شود. تصاویر و انیمیشن مورد نظر به وسیله نرم افزارهای مخصوص طراحی می شود .توسط USB به تابلو منتقل می شود. نمایشگر VHR-R براساس سبک زیبایی شناسی مدرن طراحی شده، ضخامت این نمایشگر کمتر از ۷۰ میلیمتر است که باعث میشود تا ضمن اشغال فضای کمتر محیط، دست صاحبان کسبوکار برای قرار دادن نمایشگر در تمامی فضاها باز باشد. ویدئو والهای VHR-R با تکیه بر تجربه طولانی سامسونگ در تولید نمایشگرهای UHD و تکنیکهای مهندسی این صنعت طراحی شده است. ویدئو والهای مدل VHR-R مانند اغلب نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ از استاندارد ضدآب و گرد و غبار IP5X بهره میبرد تا ضمانتی محکم برای مقاومت در برابر این موارد باشد.

✔2) مزیت دوم تابلو LED به نئون را میتوان متحرک بودن و مهیج بودن فونتها و افکتها دانست . مورد اول قیمت خرید تلویزیون شهری است و مورد دوم قیمت اجاره تلویزیون شهری. در این کالیبراسیون مواردی همچون Aging، یکنواختی رنگها (Local Uniformity)، گاما و تراز سفیدی (White Balance) مورد تنظیم و بررسی قرار میگیرد. نمایشگرهای VHR-R با راهکار Color Expert Pro Mobile سامسونگ سازگار است که میتواند با استفاده از دوربین تلفن هوشمند فرایند کالیبراسیون را انجام دهد. نمایشگر ویدئو وال VHR-R سامسونگ برای اطمینان از داشتن یک صفحه نمایش درخشان و چشمنواز در تمامی نقاط، یک فرایند کالیبراسیون کارخانهای چند مرحلهای را طی میکند. مراکز کنترل شهری، اتاقهای فرمان و کنترل مراکز صنعتی، استدیوهای تلوزیونی و اتاقهای مانیتورینگ از جمله کاربردهای ویدئو وال برای سیستمهای چند منظوره است. یک طراح مبتدی ممکن است به استفاده از روش دیگری برای پخش تصاویر بزرگتر یا پخش چند تصویر به صورت همزمان، علاقه داشته باشد.

نمایشگرهای VHR-R از ویژگیهای حالت تقویت کننده تصویر بهره میبرد که با تنظیم منحنی گاما، وضعیت اشباع رنگ و کنتراست را بهبود میبخشد. هر کدام از کابینتها یا صفحه نمایشهای ویدئو وال VHR-R که به یکدیگر متصل میشود تنها ۰.۴۴ میلیمتر ضخامت دارد که تضمین کننده یک تجربه بصری جذاب، زیبا و بدون حاشیه برای هر بینندهای است. ویدئووال ها به دلیل قرار گرفتن در محیطهای عمومی هر لحظه امکان تابش نور خورشید یا چراغهای سالن بر روی تصاویر آن وجود دارد. کلمه P10 نشان دهنده وجود فاصله ۱۰ میلیمتری بین هر دو جفت led (سه led کنار هم یک جفت ساخته اند) است. هر گونه عملیات تعمیر و نگهداری که ممکن است شامل تعویض قسمتهای مختلف سیستم باشد، باید به بهترین شکل انجام شده و ضمن انجام این پروسه ، عملکرد سیستم مختل نشود. برای رسیدن به این هدف نیاز است تا بینندگان صرفنظر از مکانی که قرار گرفتهاند بتوانند محتواها را از زوایای متفاوت مشاهده کنند.

نوعی از این نمایشگرها، زیرمجموعه رایانههای شخصی PC Panel است که در آن یک صفحه نمایش، به طور معمول LCD، در همان محفظه مادربرد و سایر لوازم الکترونیکی قرار دارد. البته موارد تعمیرات و عیوب زیاد است و در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم و برای موارد تکمیلی می توانید در کلاسهایی که آموزش تابلو روان داده می شود شرکت کنید. را در معرض دید عموم قرار داده و تبلیغشان کنید. هر چقدر اندازه لامپهای ال ای دی و فاصله میان آنها کمتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده شده بهتر خواهد بود. تورم واقعی و انتظارات تورمی حاصل از تحولات و سناریوهای محتمل اقتصادی در سال ۱۴۰۰، هر دو طرف درآمد و هزینه را در اقتصاد ایران افزایش داده است؛ اما طبق روایت آمارهای رسمی، این افزایش برای خانوارهای شهری در طرف درآمد بیش از طرف هزینه بوده؛ بهگونهای که ضریب رشد درآمد خانوارهای شهری ۲واحد درصد از رشد هزینه پیشی گرفته است.

مغز اصلی یا سی پی یو در تعمیرات تابلو روان نقش مهمی را ندارد چراکه در صورت خرابی این قطعه الکترونیکی بهترین روش تعویض این مادربورد است چراکه هم قطعه الکترونیکی بسیار سخت در بازار ایران یافت می شود و هم ارزش تعمیر را نخواهد داشت. از نگاهی دیگر، بررسی اطلاعات مرکزی آمار ایران به تفکیک امکانات و تجهیزات عمده مورد استفاده خانوارهای روستایی حاکی از این است که در سال ۱۴۰۰نسبت به سال ۱۳۹۹، خانوارهای روستایی استفادهکننده از اجاقگاز از ۹۸.۳به ۹۸.۵، تلویزیون رنگی از ۹۵.۶به ۹۵.۱، جاروبرقی از ۶۷.۵به ۶۸.۹، ماشین لباسشویی از ۵۸.۱به ۵۹.۸، یخچالفریزر از ۵۲.۷به ۵۵.۲، اتومبیل شخصی از ۳۴.۱به ۳۵.۹، ماکروویو و فرهای هالوژن دار از ۱.۶به ۲.۱و ماشین ظرفشویی از ۰.۴به ۰.۵درصد تغییر یافته است. از جمله نمایشگرهای بزرگی که توان نمایش تصاویر را دارند، میتوان از ویدئو وال و تابلو روان نام برد.

شما می توانید تلویزیون های شهری را در هر نقطه ای در داخل و یا خارج شهر قرار دهید و تبلیغات خود را بر روی آنها انجام دهید، اتوبان ها، جاده ها، پارک ها و سایر محیط های داخل شهری از جمله مکان هایی هستند که معمولا بعد از اجاره تلویزیون شهری شما می توانید آن ها را در این مکان ها نصب کنید. کنترل ویدئو وال این امکان را میدهد که پنجره های متعدد در ابعاد دلخواه جهت پخش فیلمهای متعدد را به صورت همزمان باز کرده و هر پنجره را جداگانه کنترل کنیم.

دغدغه ضد آب و ضد ضربه بودن و طول عمر و گارانتی و خدمات پس از فروش وسایل الکترونیکی همیشه برای مصرف کننده گان بوده است. پس از این مرحله فرمانهای مدیر سیستم که از طریق نرمافزار به کنترلر رسیده و کنترلر با استفاده این فرمانها محتوا را مرتب نموده و برای نمایش آماده میسازد. اما سوالی که پیش میآید این است که این دو محصول چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند و کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد. ویدئو والها با توجه به نیاز مصرفکننده و ویژگیهای محل نصب، ابعاد و حتی شکلهای مختلف دارند. با توجه به دات پیچ و محل نصب (فضای داخلی و یا فضای خارجی) تقسیم بندی می شوند، که برای فضای داخلی که نیاز به شدت روشنایی بالا ندارد و در مقابل رزولیشن و رفرش ریت بالا نیاز دارد از دات پیچ پایین مانند پی 2 ، پی 2.5 ، پی 3, پی 4 و پی 5 و فضای خارجی پی 8 ، پی 6.6 و پی 5 استفاده می کنند.

مجموعه ای اس ای لایت به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده ماژول تابلو روان در ایران شناخته می شود و از این رو ماژول تابلو روان قیمت مناسب تری را ارائه می کند. آنچه که با عنوان ویدئو وال میشناسیم همان مدل توسعهیافته تابلو روان است که توان و قدرت نمایش فیلم و عکس را دارد. علاوه بر این کاربران میتوانند از نرمافزار متخصص رنگ سامسونگ (Samsung Color Expert) که یک نرمافزار قدرتمند و رایگان است برای بهینهسازی تنظیمات نمایشگر استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند بدون نیاز به تجهیزات اضافی، تراز سفیدی صفحه نمایش را تنظیم کرده و از کابینتهای شخصی برای ارائه تصاویر مورد نظر خود استفاده کنند. در حالت کلی میتوان با اطمینان گفت که هزینه تلویزیون تبلیغات شهری نسبت به بازخوردی که برای کسب و کارها ارائه میدهد، بسیار مناسب است.

از واشر آب بندی به منظور جلوگیری از نفوذ آب و باران به داخل تابلو استفاده می شود و در صورت عدم استفاده از آن می توان از چسب مخصوصی استفاده کرد که این چسب در بین شکافی که میان قطعات مختلف و تابلو وجود دارد ریخته شده و باعث می شود آب به داخل تابلو نفوذ نکند. نقص دوم این سیستم افت کیفیت تصویر بین هر LCD است ، به شکلی که به مرور زمان رنگ هر نمایشگر با دیگری متفاوت خواهد شد و این از مشکلات غیر قابل حل این دستگاه است که به دلیل یکپارچه بودن و عدم افت کیفیت این مشکل ابدا در نمایشگر های LED پیش نمی آید .

تلویزیون شهری در واقع به نمایشگرهای بزرگی گفته می شود که در سطح شهر و در کنار چهارراه ها ، اتوبان ها ، بزرگراه ها ، پارک ها و استادیوم های ورزشی بر روی دکل های بزرگی نصب شده و قابلیت نمایش تیزرهای ویدیویی را به صورت فول کالر دارا میباشد.تلویزیون شهری از کنارهم قرار گرفتن بلوک هایی ساخته می شود که به این بلوک ها به اصطلاح LED میگویند. معمولاً تلویزیونهای شهری بر اساس کارکرد به دو دسته Indoor و Outdoot تقسیمبندی میشوند که در مدل outdoor همانطور که از نام آن مشخص است در فضاهای باز نظیر چهارراه، پارک، بزرگراه و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع تغذیه در رابطه با تلویزیون های شهری می تواند یک کامپیوتر، لپ تاب، دوربین، دی وی دی یا موارد مشابه باشد که تصاویر را روی نمایشگر به اجرا در قطعات تابلو روان می آورند. موضوعی که در طراحی نمایشگرهای VHR-R به آن توجه شده و تمامی افراد به لطف قابلیت «زاویه دید گسترده» بدون توجه به موقعیت مکانی خود میتوانند محتواها را در زوایای متفاوت با کیفیتی مشابه تماشا کنند. پنل ویدئو والها میبایست به گونهای طراحی شود که طیف وسیعی از مخاطبان مانند رهگذرها و عابران و… به طوری که امکان استفاده از آنها در طی مدت زمان به خصوصی از شبانه روز وجود دارد و به این وسیله می توان محتواهای خوب و موثری را به مخاطبان ارائه نمود. مسئله اینجا است چرا با وجود این که روشهای تبلیغاتی دیگری مانند بنر، تابلوهای مغازه و ابزارهای دیگری که در سطح شهر دیده میشوند، تلویزیونهای شهری قدرت بیشتری در تبلیغات دارند.

تلویزیون شهری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار