معماری داخلی اداری – طراحی داخلی، اجرای دکوراسیون اداری مدرن

۱. ساختمان در جایی بنا شود که از تابش مستقیم و شدید نور خوردشید دور باشد. شرکت طراحی دکوراسیون داخلی بینالمللی مکعب متخصص در طراحی دکوراسیون اداری مدرن ، پارتیشن اداری ، طراحی دکوراسیون منزل با سال ها تجربه درخشان. هر نوع تقسیم کننده اتاق به منظور تزئین و جداسازی فضاهای اداری یا نشیمن است. ت- در ردیف سایر طبقات در جدول های بنای مجاز و بنای قابل احداث، در حالی 367 مترمربع برای 74 واحد تجاری در سایر طبقات قید شده که تعداد این طبقات مشخص نیست و مجموع طبقات فقط 4 طبقه قید شده است. ساختمان متروپل، نهایتا با مجموع 13 طبقه شامل بام، 10 طبقه تجاری- اداری- پارکینگ به علاوه همکف و زیرزمین و با سطح اشغال 100 % در حال ساخت بوده است. در پروژه های پلان باز اشتراک گذاری فعالیت ها و کار ها راحت تر است و انرژی و نشاط بیشتری در فضا حاکم است.

دکوراسیون داخلی قسمت اداری

آنها میتوانند از مواد مختلفی مانند شیشه، تخته، چوب، لمینت، روکش ملامین و وینیل ساخته شوند. مهم است که هنگام طراحی دفتر کار خود فاکتورهای راحتی را در نظر بگیرید.یک مبل راحتی به همان سبک دفتر کار، روکش چرمی شیک با کتابخانه ای زیبا و نورپردازی طبیعی، وقت گذرانی در وسط روز را تضمین می کند. این مبل چرمی می تواند روکشی به رنگ قهوه ای شکلاتی یا مشکی داشته باشد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که آلسوند یکی از شهرهای بندری کشور نروژ به شمار می آید. هر کدام به نوعی از نما نیاز دارند تا نشان دهنده کسب و کار آن ها باشد.

طراحی داخلی اداری در تهران

برای فضاهای مختلف کدام نوع را باید انتخاب کرد. در خصوص موضوع اجرا طبق ماده ی 7 مبحث 2 مقررات ملی ساختمان آمده است که تمامی عملیات اجرایی ساختمان باید منحصرا توسط دفاتر مهندسی اجرای ساختمان یا مجریان حقوقی و یا دارندگان صلاحیت اجرا دارای پروانه ی اشتغال از وزارت مسکن و شهرسازی باشند. یکی از ویژگی های مختص پارتیشن چوبی که ممکن است آن را برای محیط کار نامناسب نشان دهد، شفافیت کم، نفوذ ناپذیری و عدم دسترسی به بخش های دیگر است؛ همچنین این جنس محصول چه از نوع یک دست و چه از نوع مشبک و طرح دار، مانع بزرگی در برابر نور محیط بوده و نسبت به نوع شیشه ای خود فضای کار را بسته و کوچک تر می نماید. علاوه بر این غالبا پیاده سازی پارتیشن های شیشه ای نسبت به جدا کننده چوبی سریع تر می باشد.

دکوراسیون داخلی فضاهای اداری

توضیح اینکه این پروژه از پروژه های مشارکتی شهرداری آبادان بوده و قرارداد بین سازمان امور سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری آبادان و آقای حسین عبدالباقی منعقد شده است. افزایش بیش از دوبرابری مساحت پروژه و زیربنای مجاز قابل تامل است. شهرداری آبادان در تاریخ 25 /12/1398 پروانه دیگری برای این پروژه صادر می نماید که در آن مساحت بنای قابل احداث نیز 67/ 14809 مترمربع و جمع بنای مجاز درتصویر پروانه ساختمان خوانا نیست، اما در نامه شماره 0010 / 99 مورخ 7 / 3 / 1399 منسوب به رئیس دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در آبادان عدد 44 / 45565 متر مربع در 13 طبقه درج شده است. در یکی از صفحات تبلیغاتی هلدینگ عبدالباقی، طراحی پروژه به آقای دکتر پارسافر رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان نسبت داده شده است، مع الوصف در مهرماه 1398، بیش از 15 ماه پس از صدور پروانه ساختمانی اول، در حالی که ساختمان در دست احداث بوده و سازه طبقات زیرزمین، همکف، اول و دوم آن اجرا شده بود، چهار نفر از مهندسان به نام های آقایان احمد ایجادی به عنوان طراح سازه، علی دهار به عنوان طراح معماری، کیوان کاشه به عنوان ناظر سازه و محمد رضا صالحی وانانی به عنوان ناظر معماری با %25 تعرفه خدمات مهندسی سال 1398 تقبل وظیفه مسئولیت می نمایند.

دکوراسیون داخلی اداری

ب- با توجه به زیربنای پروژه، این پروژه خارج از ظرفیت اشتغال شخص حقیقی حتی در پایه ارشد که برابر جدول شماره 8 پیوست مبحث دوم مقررات ملی ساختمان ( نظامات اداری) -/20000 مترمربع بوده است و تقبل آن توسط این مهندسان تخلف از ضوابط الزامی محسوب می شود. در هردو پروانه اول و دوم علت خالی بودن ستون اسامی طراحان پروژه اعم از حقیقی و حقوقی و عدم درج اسامی طراحان پروژه همچنین مشخصات حرفه ای آنان و ناظر در پروانه های ساختمانی مذکور توسط شهرداری آبادان جای تامل بسیار دارد. الف- مهندسان مکلف بوده اندحسب بند 3-1 -1 پیوست مبحث دوم مقررات ملی ساختمان ( نظامات اداری ) بلافاصله مراتب را با ذکر مشخصات فنی و ملکی، نوع خدمات، تعدادکار و زیر بنای آن کتبا به سازمان استان اعلام نمایند که مستندی بر این ارائه نشد. نمای ساختمان اداری ولو با تغییرات اندکی در سطح یک شهر مانند هم ساخته می شود.

دکوراسیون داخلی سالن اداری

آنها طراحی داخلی را با ایده های مدرن و عناصر ترکیب کرده و با ایجاد فضایی مدرن و خلاقانه با انواع پارتیشن بندی ها یک دکوراسیون جذاب پیاده سازی می کنند. اینها نماهایی را برای ساختمانهای خود انتخاب میکنند که نشاندهنده فعالیت آنها در حوزه تکنولوژی باشد. اگر در حوزه فروش کار میکنید، باید نمایی پر زرق و برق را طراحی کنید که این احساس را به مشتری شما بدهد که چقدر در سودآوری و فروش بالا موفق هستید. سبک دکوراسیون اداری خود را با تیم 1000 دکور ( مجری دکوراسیون ، دکوراتور ) طراحی کنید تا فضای کاری منحصر به فردی داشته باشید.

در ادامه ی این مطلب، مروری خواهیم داشت بر مهم ترین جنبه های پروژه طراحی داخلی ساختمان اداری Pir Ålesund! از سوی دیگر سابقه ای از عمل این شرکت به مفاد تبصره 2 ماده 22 آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب 1375 و بند 3-1-1 پیوست مبحث دوم مقررات ملی ساختمان ( نظامات اداری ) و نیز ارائه گزارش های مرحله ای نظارت توسط این شرکت مشاهده نشد. محیط هایی با جدا کننده شیشه ای می توانند انعطاف پذیری خود را با استفاده از تقسیم کننده ها و پارتیشن های متحرک برای چیدمان دفتر کار حفظ کنند.

طراحی داخلی اداری

بلکه بهتر است برای هر ساختمان سبک مناسبی را بکار بگیرید. کشتی ها و بسیاری از وسائل نقلیه بزرگ زمینی مانند ماشین های سنگین و نظامی و قطارها نیز از موتور دیزل نه فقط برای تامین برق توسط ژنراتور به حرکت درآمده توسط آنها روشنایی خود را بلکه نیروی محرکه مورد نیاز خود استفاده می کنند. صفحات خورشیدی تعبیه شده بر روی سقف و نمای این ساختمان ها می تواند در فراهم کردن کل یا بخشی از انرژی مورد استفاده ساختمان مؤثر باشند. ۴. برای راهروهای طولانی، پنجرههای بزرگ تعبیه کنید. اگر از سبک نماسازی کلاسیک بهره بردهاید، تعبیه نورهای پرتعداد و متنوع بر روی نمای بیرونی ضروری است. برغم قید نام این شرکت در ردیف مهندس ناظر پروژه در پروانه ساختمانی و مهر و امضای پروانه توسط این شرکت که دلالت بر اطلاع از نظارت خود بر عملیات اجرایی این ساختمان و پذیرش آن دارد، این شرکت در بیانیه خود هیچ اشاره ای به این مهم ننموده و به نظر می رسد تصور شرکت بر این بوده که وظیفه ای در نظارت ندارد یا با اعلام خاتمه همکاری به صاحبکار وظیفه نظارتی وی نیز خاتمه یافته که البته چنین تصوری- در صورت وجود- طبق ضوابط جاری فاقد اعتبار قانونی است.

طراحی داخلی فضای اداری بنابراین توجه کردن به رنگ هایی که در دفتر شما به کار می رود، اهمیت زیادی دارد. مهندسان نامبرده در تاریخ 7 / 10 / 1398 طی نامه شماره 3086 / 98 ” بعد از گذشت دو ماه از امضای نقشه ها و با توجه به عدم انجام اصلاحات و اعلام مخالفت مالک ساختمان با پرداخت مبلغ مورد توافق” انصراف خود را از ادامه پذیرش مسئولیت در پلاک فوق الذکر اعلام داشته اند. ورقهای MDF به دو شکل بدون روکش و روکشدار مورد استفاده قرار میگیرند. آنچه مشخص است ضعف سازه ای در پروژه ای با دهانه های وسیع به طول 16 متر، بار ثقلی بسیار زیاد که باحذف یک تیر یا ستون امکان باز پخش مجدد را ندارد، فقدان محاسبات مربوط به انهدام پیشرونده، نامناسب بودن اتصالات تیرها و ستون ها، ضعیف بودن ستون ها، فقدان شکل پذیری لازم در اتصالات، ضعف جوشکاری، ضعف بتن به نحوی که میلگردها بدون هیچگونه پیوستگی و چسبندگی از بتن خارج شده و بتن در موارد متعدد خرد شده است، همچنین موارد دیگر را می توان از علل فنی ریزش ساختمان بر اثر بار مرده و بخشی از بارزنده- در حالی که بارگذاری و بهره برداری کامل از آن صورت نگرفته بود – در کنار عدم رعایت ضوابط شهرسازی و عدم اجرای الزامات قانونی در تقبل و انجام وظایف و خدمات مهندسی و عدم اجرای صحیح وظایف و تکالیف قانونی، همچنین تعارض منافع شهرداری در مقام کارفرمای پروژه و مقام کنترل کننده ساختمان برشمرد.

انتخاب سبک، هم بر روی نمای اصلی ساختمان و هم بر روی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری شما تاثیرگذار است و باز هم انتخاب سبک به نوع فعالیت شما بستگی دارد. از جمله دیگر سبکهای مهم معماری داخلی اداری باید به سبکهای سبک وینتیج Vintage، آرت مدرن Art Modern، آرت نوو Art Nouveau، کاتج Cottage، دایرکتوری Directoire و سبک رنسانس آلمانی Dutch Renaissance اشاره کرد. ضوابطی هستند که برای طراحی و معماری این نوع از ساختمان باید در دستور طراحی داخلی اداری در تهران کار قرار گیرند. سازههای شلف­دار معمولاً از چوب و ام­دی­اف در کیفیتهای مختلف ساخته میشوند. در طراحی اداری مدرن از میزهای کارشناسی با تلفیق چوب و چرم استفاده بیشتری میشود. دفاتر اداری که به این سبک طراحی میشوند؛ معمولا روشن، کاربردی و تمیز هستند.

مسلما این تغییرات ساده و راحت نیستند و باید با مشورت با یک طراح دکوراسیون اداری صورت بگیرد. اصلیترین عاملی که در طراحی دکوراسیون باید در نظر گرفته شود، انتخاب دیزاین اداری مناسب است. ساختمان اداری چیست ؟ مسئولیت طراحی داخلی این ساختمان اداری 5500 متر مربعی بر عهده ی تیمی از معماران کمپانی معماری Mad بود. در این موارد دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک به شما پیشنهاد می شود. تعادل نامتقارن که اصلاً بنا به تصادف صورت نمی گیرد، امروزه بیشتر، در چیدمان دکوراسیون مشاهده می شود.

طراحی نمای داخلی اداری

مشخصههای این سبک شامل استفاده از سیمان بدون پوشش، فلز و المانها و موتیفهای صنعتی است. مزیتی که این نوع از سایر انواع دیگر دارند این است که هر زمان تصمیم به نظافت داشتید با کمک ی دستمال مرطوب به راحتی تمیز می شوند. ۲. در عین حال، محل قرار گیری ساختمان طوری باشد که از نور خورشید نهایت استفاده را برای روشنایی و گرما ببرد. این قفسه های ساخته شده به راحتی به شما این امکان را می دهد که مجلات و کتاب ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و در عین حال فضای میز کار خود را آزاد کنید. قرار نیست خودتان را در مباحث فنی غرق کنید. پارتیشن ها در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟ این سبکهای معماری فقط برای ساختمان مسکونی کاربرد ندارند، بلکه برای نوع اداری هم مورد استفاده قرار میگیرند.

طراحی داخلی مجتمع اداری

اگرچه سالن کنفرانس به سیستم صدای قوی نیاز دارد، اما چیدن میز و صندلی با دیزاین متفاوت، رنگآمیزی فکر شده، سقف کاذب و نورپردازی حساب شده و مواردی از این دست، کلاس کاری بالاتری به آن شرکت میدهد. اما یک بخش بزرگ از این اتفاقات، معمولاً بدلیل آشنا نبودن تیم طراحی با نکات اجرایی است. اما با این تفاوت که بعضی از فضاها بیشتر برای ساختمان های بزرگ اداری و شرکتهای معتبر و نامدار حائز اهمیت بوده و باید به آنها توجه شود.

دکوراسیون داخلی پارتیشن اداری

در سبک مدرن، بیشتر از فلزاتی مانند آلومینیوم و همچنین، از شیشه استفاده میشود. در پروانه ساختمانی اول نام این شرکت به عنوان مهندس ناظر قید شده است. یکی دیگر از نکات کلیدی دکوراسیون اداری و در حالت کلی طراحی داخلی، استفاده از رنگ های متنوع و متناسب با محیط کار است. در ساخت پارتیشن دوجداره اداری از پروفیلهای ۱۰ در ۱۰ استفاده میشود. در طراحی ساختمان های اداری نمای ساختمان اداری بهتر است با توجه به اقلیم، مصالح در دسترس، امکانات ساخت و فرهنگ هر منطقه طراحی شود. رنگ مبلمان اداری و لوازمی که در محیط کار وجود دارند نیز باید با رنگ پارتیشن انتخاب شده در هماهنگی باشد. نکاتی که در این مقاله ذکر شد، مسائل مهمی هستند که در ساخت یک اداره دولتی یا خصوصی باید در دستور کار قرار گیرند. پارتیشن های اداری یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای ایجاد حریم خصوصی در دفاتر کار هستند.

با این حال جنس شیشه های به کار رفته در پارتیشن اداری به گونه ای است که دوام بسیار مناسبی داشته و در بلند مدت دچار فرسایش و کهنگی نخواهند شد. طرحها و رنگهای متنوعی که در تولید پارتیشن اداری استفاده میشوند متناسب با هر سلیقه شخصی و فضای کاری است. برعکس منزل مسکونی، که سلیقه شما حرف اول را در آن میزند، در ساختمان اداری باید منطقی و هوشمندانه تصمیم گرفت. در طراحی نما برای ساختمان اداری، سعی کنید خیلی سلیقه خودتان را دخیل نکنید. اما همه شرکتها و ادارات بدنبال چنین حس و حالی نیستند چون ممکن است شرکت شما یک برند رسمی باشد و قصد نداشته باشید جلوه برندتان خیلی عجیب و غریب به نظر برسد. نماهای کلاسیک شیشهای، برای نورپردازی درست و حسابی پتانسیل خیلی خوبی دارند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار