مورد علاقه کتاب منابع برای 2022

از این تعداد ۱۷۴۲ عنوان با نرخ کاهشی ۱۵.۱- درصد تألیف شده و ۲۸۰ عنوان کتاب با نرخ رشد ۸.۹ درصد ترجمه شده است. احتمالا با خواندن عنوان «ملکههای مصری» نام کلئوپاترا به ذهنتان خطور میکند، اما آیا میدانستید که در سلسلههای مختلف امپراتوری مصر زنان برجسته بسیاری حکومت کردهاند؟ شماره تلفن همراه ثبت نام کننده الزاما بایستی متعلق به کد ملی درج شده باشد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۲۲۱۰۰ پیامک فرمایید. در آن زمان، تاریخنگاران اثرش را بهشدت نقد و او را به «نسبیگرایی خطرناک» متهم کردند، اما در حال حاضر یکی از منابع اصلی مورخان به شمار میرود. ۳ عاملی که در کتاب بیان شدهاند پیوندی را تشکیل میدهند که دایموند آن را عاملی اساسی برای توسعه جامعه انسانی معرفی میکند. در سالهای اخیر کشورهای توسعهیافته، حدود ۲۰ درصد جمعیت جهان را تشکیل دادهاند، اما بیش از ۷۰ درصد کتابهای جهان را تولید و منتشر کردهاند. کشورهای جهان سوم نزدیک به ۸۰ درصد جمعیت جهان را تشکیل دادهاند، حال آن که کمتر از ۳۰ درصد کتابهای جهان را تولید و منتشر کردهاند. او در این کتاب نتیجه ۲۰ سال سفرش به کشورهای مختلف را بازگو کرده است.

این کد را میتوانید در سایت رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و آخرین وضعیت بسته را مشاهده کنید. همچنین وقایعی مانند جنگ ایران و عراق و فرازونشیبهای دورههای پس از آن مانند دوره سازندگی و اصلاحات را بررسی کرده است. ارسال سریع مرسوله ها با استفاده از روش های متنوع پستی (پیک موتوری، پست سفارشی و پست پیشتاز) انجام می گیرد و بعد از ارسال بسته های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی در بخش پیگیری سفارش و همچنین ناحیه کاربری مشتری (بخش سفارش ها) نمایش داده می شود. پس از ارسال با توجه به نوع پست انتخاب شده، در حالت پست سفارشی ظرف 3 تا 5 روز کاری و در حالت پست پیشتاز ظرف 1 تا 3 روز کاری سفارش به دستتان خواهد رسید. گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. این کد امکان پیگیری لحظه ای مرسوله را از سایت پست فراهم می کند. یکی از امکاناتی که در چی بخونم میسر شده، دانلود بخشی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف (PDF) است که می توانید یک آشنایی و شناخت اولیه نسبت به کتاب های کمک آموزشی و امکان مقایسه آنها باهم را برای شما ایجاد کند.

از هر کتاب میتوان چیزی فرا گرفت. فرقی ندارد چقدر اطلاعات تاریخی دارید، به هر حال در این فهرست کتاب تاریخی مناسبتان را پیدا میکنید. بعضی از ترسناکترین شخصیتهای تاریخی در قرون وسطا و رنسانس به اوج شکوفایی خود آموزش دعا نويسي رايگان رسیدهاند. در نقل است که، حضرت آدم چهل شبانه روز بر روی کوه صفا در حال سجده بود. این کتاب تا سالها منبع درسی مدارس کشور بود. پیشرفت فنی از پیشرفت علمی جدا نیست، پیشرفت علمی بدون پشتوانه اقتصادی و حمایت فرهنگی میسر نمیشود و اعتلای فرهنگی بدون تولید بسیار کتاب و نشر فعال و زنده ممکن نخواهد بود. در کشورهای جهان سوم، رشد فرهنگی به حدی نیست که بتواند پشتوانه قابل اتکایی برای فعالیتهای علمی، فنی و صنعتی باشد. از طرفی تفاوت کشورهای توسعهیافته و کشورهای در حال توسعه به اختلاف سطح فناوری و صنایع آنها محدود نمیشود؛ این تفاوت در اختلاف سطح تولید و مصرف است و تولید نیز به حوزه فنی و صنعتی منحصر نیست.

مرحوم اربلی، از علمای بزرگ امامیه در کتاب کشفالغمّة فی معرفةالائمة در برابر کسانی که به تقدس عدد دوازده و بروج دوازدهگانه برای اثبات امامت ائمه اطهار استناد کردهاند، اظهار میدارد، این مسأله نمیتواند چیزی را ثابت کند؛ چرا که اگر چنین باشد، اسماعیلیان یا هفت امامیها، میتوانند دهها شاهد مثل هفت آسمان ارائه دهند که عدد هفت مقدس است، کما اینکه اینکار را کردهاند. یا ماجرای طوفان نوح را افسانه ای ای می داند که اقوام سامی از سایر ملل شنیده و کپی برداری نموده اند که البته در قرآن آمده. کتاب کنوز الاسرار الخفیه از استاد شیخ نظر علی افشاری ارومیه ای میباشد در این کتاب انواع تسخیرات جن,انسان,فرشته ,همزاد,رجال الغیب و بررسی علم های کیمیا,سیمیا,ریمیا و… با پیشرفت تکنولوژی راه افتادن در خیابان ها و اتلاف وقت، انرژی و پول برای خرید کالا، کار بیهوده ای بنظر می رسد؛ مخصوصا وقتی که با اطلاعات کافی خرید می کنیم و می دانیم می خواهیم کدام کتاب را بخریم. ادوارد هالت کار با مجموعه ۱۴جلدی «تاریخ شوروی» به شهرت رسید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار