موس-قیمت و خرید موس گیمینگ و غیر گیمینگ صفحه 2 از 3 ژوپیر

فروشگاه اینترنتی پیسی میکرز تامین کننده تجهیزات IT با تعهد به مشتریان آماده عقد قرارداد با سازمان های دولتی و خصوصی است، باعث افتخار ماست که به ما اعتماد دارید . مشتری گرامی لطفا توجه فرمائید نسخه ارائه شده در ایزی هاردور، نسخه جدید(و کاملا اوریجینال) می باشد و بصورت پیشفرض در کمپانی سازنده، هسته های three و four فعال گردیده و شما نیازی به خرید کد جهت فعالسازی ندارید. حسگر لیزری از یک لیزر مادون‌قرمز کوچک استفاده می‌کند که چندین بار در ثانیه به سمت پایین نور می‌اندازد. این لیزر به سطحی که روی آن قرار دارد برخورد می‌کند، آن را روشن می‌کند و با نور سطحی که برخورد می‌کند به عقب برمی‌گردد. لیزر می‌تواند به سطوحی مانند شیشه بسیار بهتر از ماوس نوری نفوذ کند. باتوجه‌به روشی که ماوس لیزری با آن کار می‌کند، احتمال بیشتری دارد که حرکات تصادفی و لرزش را دریافت کند برای مثال الیاف یا حتی گردوغبار روی سطح می‌تواند باعث اختلال در عملکرد موس شوند.

موس-قیمت و خرید موس گیمینگ و غیر گیمینگ صفحه 2 از 3 ژوپیر بسیاری از این موس‌ها دارای ویژگی‌های مخصوص بازی هستند تا از بازی خود نهایت استفاده را ببرید. همچنین شما می‌توانید برایخرید موس با انواع برند‌ها از فروشگاه اینترنتی کالاتیک به صورت آنلاین اقدام کنید و درب منزل تحویل بگیرید. موس های کامپیوتری مخصوص، مصرف روزانه طراحی شده و داراری اندازه های مختلفی هستند. در بازار انواع ماوس کامپیوتری متنوعی وجود دارند که کاربران می توانند با توجه به نیاز، خرید موس گیمینگ مناسب را انجام دهند. کیفیت ساخت و طول عمر بالا از اصلی ترین ویژگی این لوازم جانبی است.

موس بی سیم Logitech مدل Mx Anywhere Three For Mac

می خواهیم چند مارک خوب که ماوس های مطلوبی تولید و عرضه می شود را سایت اصیل بخرید معرفی کنیم. دیپ کول، ریزر، اپل، مایکروسافت، ایسوس، ام اس آی، ردراگون، شارکن، تسکو، فکس ایکس ری، ای فورتک، گرین، تی دگر، فن تک، ال جی، شیائومی، ریو و جنیوس از بهترین و مطرح ترین دستگاه ها هستند. آن دسته از گیمرها که کامپیوتر گیمینگ را به‌ عنوان کنسول بازی انتخاب نموده‌اند، می‌ بایست در کنار سیستم گیمینگ از یک سری تجهیزات نیز استفاده کنند.

اگر با لپتاپ یا کامپیوتر خود بازی نمی‌کنید و فقط از آن‌ها برای گشت و گذار، دانلود و کارهای معمولی استفاده می‌کنید، این موس ها واقعا مناسب هستند. اگر به دنبال انتخاب یک موس هستید اما از مزایای استفاده از ماوس‌های مختلف اطلاعی ندارید، جای مناسبی آمده‌اید. در یک نگاه عادی، ممکن است به نظر برسد که یک موس گیمینگ و یک موس معمولی تقریباً یکسان هستند و تفاوتی ندارند. اما تفاوت‌های ظریفی بین آن‌ها وجود دارد که اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید کدام گزینه برای شما بهتر است، ممکن است برای شما تفاوت ایجاد کند.

موس گیمینگ تسکو به شکل بی‌سیم و سیم‌دار عرضه می شوند و مورد استفاده بسیاری از گیمرهای حرفه‌ایی قرار می‌گیرد. وجود ۳ یا ۴ دکمه و مکان‌یابی با حسگر اپتیکال از جمله ویژگی‌های بارز این موس‌ها است. در سال‌های اخیر، موس‌ گیمینگ بی‌سیم زیادی با سرعت فوق‌العاده بالا به بازار عرضه شده‌اند، به طوری که گیمرها تمایل بیشتری نسبت به خرید موس گیمینگ بی‌سیم پیدا کرده‌اند. موس‌ گیمینگ بی‌سیم سیم راه طولانی را در جهت پیشرفته شدن طی کرده‌اند و همچنان عملکردشان در عمر باتری و قدرت بلوتوث بهبود می‌یابد.

اما روی هم رفته ساید پنل از تجهیزات خوبی است که می توانید از آن برای بازی کردن حرفه ای تر و سریع تر استفاده کنید. همانطور که در قبل گفتیم، هر موس ای از 3 کلید چپ و راست و اسکرول تشکیل شده است؛ موس های گیمینگ می توانند تعداد کلید های بیشتری داشته باشند که تعداد این کلید های اضافه از 1 تا 12 دکمه به صورت عددی می باشد. اولین کلید اضافه در موس های گیمینگ نیز در کنار استراحتگاه شصت قرار دارد. همه‌ی موس‌های وایرلس باهم برابر نیستند.با در اختیار داشتن ماوس Razer Viber Ultimate دیگر ماوس‌های سطح متوسط و بدون مزیت را فراموش کنید. یک شکارچی واقعی که برای گیمرها ساخته شده، و آماده فرو کردن نیش‌های خود در هر رقابتی می‌باشد.‌‌ ..

هرمقدار که DPI موس بیشتر باشد، زمانی که ماوس را حرکت می‌دهید، نشانگر ماوس حرکت بیشتری انجام می‌دهد. اکنون شما میتوانید در نسخه کامپیوتر در بالای سایت و در نسخه موبایل از پایین سایت حالت سایت را تغییر دهید. بنابراین، بیایید نگاهی به ماوس‌ های گیمینگ و غیر گیمینگ و ویژگی‌های آن‌ها بیندازیم تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم. توپ این نوع ماوس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند.

ماوس بی سیم لاجیتک مدل Mx Grasp 2s Rf Graphite

اعتماد کنید چون ما شبانه روز تمام تلاش خود رو میکنیم که با کیفیت ترین سرویس و محصولات رو به شما عزیزان بدهیم . موس معمولی یا غیر گیمینگ از حسگرهای نوری برای حرکتِ خود استفاده می‌کند. این موس فقط با سه دکمه یعنی دکمه راست، دکمه چپ و دکمه اسکرول ارائه می‌شود. آن‌ها فقط برای عملکردهایی ساخته شده‌اند که توسط سازنده‌ به این دکمه‌ها اختصاص داده شده است. قیمت ها بروز می باشد و نیازی به تماس نیست، از خرید خود لذت ببرید. بله، نوع طراحی ارگونومیک ماوس با توجه به کوچکی یا بزرگی آن بسیار مهم است زیرا به کاربر کمک می کند دستش در زاویه طبیعی‌ قرار گیرد و خستگی کمتری را حس کند، همچنین نوع زاویه قرار گیری آن در دست کمک می کند انگشت شما آزادی عمل بهتری داشته باشد.

این نوع برخلاف سایر ماوس ها در جای خودش ثابت است و تکان داده نمی شود. اما در استفاده از باتری نیز گزینه‌های مختلفی وجود دارد، می‌توان در موس‌ها از باتری‌های قابل تعویض غیر شارژی استفاده کرد و همچنین می‌توان از باتری‌های شارژی که قلمی یا نیم قلم هستند استفاده کرد. تکنولوژی بی سیم در موس ها که از نوع بلوتوث یا وایرلس می باشد، اخیرا بسیار در بازار فراگیر شده و طرفداران زیادی دارد.

  • البته برخی لپتاب ها از ابزاری به نام تاچ پد بهره برده اند که به جای موس، می توان از صفحه تاچ زیر کیبورد آن استفاده کرد؛ اما به جز لپتاب ها در هر کامپیوتری، همیشه یک موس وجود دارد تا آن کامپیوتر قابل استفاده باشد.
  • بسیاری از ویژگی‌ها و عملکردهای موجود در ماوس‌های گیمینگ رده بالا اغلب در مدل‌های ارزان‌قیمت قربانی می‌شوند، با این حال به نظر نمی‌رسد که کیفیت موس‌های بازی لاجیتک هیچ‌وقت تغییر کرده باشند.
  • با شما پیشنهاد می‌ کنیم با خرید موس ریزر بی‌ سیم نهایت لذت را بازی ببرید.
  • بهتر است قبل از خرید، بر اساس استفاده خود از سیستم خود، یک نوع ماوس با کیفیت را انتخاب کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار