نکات مهم در نصب دوربین مداربسته (قبل و حین نصب)

این نوع فناوری است که توسط یک دوربین امنیتی برای انتقال سیگنال ها به مانیتور یا ضبط کننده استفاده می شود ، معمولاً از طریق کابل های کواکسیال مانند RG59. البته باید به این نکته توجه کرد که این دوربین ها به دلیل تکنولوژی منحصر به فرد و قابلیت های متعددشان نسبت به دوربین های آنالوگ کمی گران تر هستند. با این کار، اگر هرگونه حادثه بدی در ملک شما اتفاق افتاده باشد، قادر به شناسایی مجرمان احتمالی خواهید بود.

بهترین شرکت نصب دزدگیر اماکن توجه داشته باشید که کابل هر دوربین مدار بسته را باید جداگانه به دستگاه متصل کنید مثلا به یک دستگاه 16 کانال ، 16 عدد کابل وصل می شود . بنابراین می توان گفت اگر به تعداد زیادی دوربین مداربسته احتیاج دارید و کیفیت تصویر بالا اهمیت چندانی برایتان ندارد، دوربین های آنالوگ گزینه ای اقتصادی به حساب می آیند. این نوع دوربین را می توان از راه دور از ضبط کننده ، کامپیوتر یا حتی از طریق تلفن همراه کنترل کرد. دوربین های امنیتی بدون سیم به هیچ وجه از سیم استفاده نمی کنند زیرا دارای باتری هستند و همچنین می توانند داده ها (صوتی ، تصویری ، هشدارها و غیره) را از طریق اتصال Wi-Fi ارسال کنند. اگر دوربین مورد نظر مجهز به میکروفون باشد و در جای درستی نصب شود، چنین مواردی را میتوان حل و فصل کرد.

انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری و کیفیت تصاویر به صورت دسته بندی زیر میباشد که به صورت کامل توضیح داده شده است اما در نظر بگیرید که میتوان دوربینها را از از نظر ساختار عملکردی و سایر فاکتورهای فنی دیگر نیز در دسته بندیهای متفاوت قرار داد که با توجه به حرفهای بودن این موارد لازم است از یک نصاب دوربین مداربسته کاربر در خصوص این موارد بهره ببرید. اجرت نصاب دوربین مدار بسته با توجه به شرایط و سختی کار، ارتفاع محل نصب، لوله گذاری و داکت کشی محاسبه میشود. عمده تفاوت دوربین آنالوگ با AHD در کیفیت تصویر آن است. معمولاً افراد دوربین های بی سیم را با دوربین های بدون سیم اشتباه می گیرند و فقط در صورتی که شما هم از این مسئله سوال می کنید تفاوت بین آنها چیست ، اکنون زمان مناسبی است تا در نهایت این موضوع را درک کنید. 5-هرگز از سنسورهای داخلی برای محیط های بیرونی استفاده نکنید زیرا این دو نوع کاملا با یکدیگر تفاوت دارند .

ما در «خدمت از ما» امکان بررسی تمام این موارد را برای شما فراهم کردهایم. برای تضمین زاویه دید بهتر می توان لنزهای مورد استفاده در یک دوربین باکس را تنظیم کرد ، بنابراین یک دوربین مانند این بسیار متنوع است. سالها پیش ، در کاتالوگ دوربین امنیتی آنالوگ تعداد TVL ها وضوح نشان می داد و هرچه TVL بیشتری داشته باشد ، بهتر بود خطوط TVLs نشان می دهد که چه تعداد خط افقی را می توان در یک مانیتور نمایش داد تا یک تصویر را به شما نشان دهد. آنها برای راه اندازی اصلی به مهارت فنی احتیاج ندارند. چرا که این حرفه مهارت محور بوده و تنها با کسب مهارت و تقویت این مهارت های فنی می توان به جلب رضایت مشتری و کسب درآمد پرداخت.

نصاب دزدگیر اماکن

نکته مهم: بسیاری از مردم تصور میکنند که شما میتوانید یک دوربین مدار بسته IP را خارج از ساختمان نصب کنید و آنرا به یک اکسس پوینت در داخل ساختمان اتصال دهید. و با توجه به محدود بودن ورودی های ساختمان نیازی به کیفیت بسیار بالای تصویر نخواهد بود. خوب ، اینجا نوع دیگری از دوربین امنیتی است که بسیار جالب است زیرا به هیچ وجه از کابل استفاده نمی کند و بسیار جذاب است ، اینطور نیست؟ هنگامی که تصاویر دوربین مداربسته را توسط کابل HDMI به مانیتور می دهید، کیفیت تصاویر به نسبت زمانی که همین تصاویر را با کابل VGA منتقل می کنید، به مراتب بیشتر است.

شما می توانید دوربین های گنبدی را با لنزهای ثابت یا واریفوکال خریداری کنید ، به این معنی که گزینه ای را برای تنظیم زاویه دید با توجه به محلی که نصب شده اند دارید. متخصصان دوربین مدار بسته ما بدون اطلاع قبلی و تائید مشتری، فعالیتی انجام نمیدهد؛ لذا کلیه اقدامات مربوط به نصب دوربین مداربسته پیش از اجرایی شدن باید در قالب مستندات به مشتری ارائه شود و پس از تائید و موافقت مشتری، امور اجرایی نصب و راهاندازی تجهیزات دوربین مدار بسته انجام میگیرد.

نصب دوربین مداربسته منزل برخی از تولید کنندگان هستند که برای مخفی کردن لنز دوربین ، یک دام گنبد شیشه دودی ارائه می دهند ، بنابراین مردم نمی توانند ببینند دوربین به کجا اشاره دارد. در این حالت هیچ گنبد آکریلیک وجود ندارد ، بلکه فقط یک لیوان در جلوی لنز قرار دارد. اما این نوع دوربین ها هنوز نیاز به اتصال به کابل برق دارند ، بنابراین هنوز از سیم استفاده می کنند. به عنوان نمونه عملی ، می توانید به فروشگاه آمازون بروید و دوربین های امنیتی در فضای باز را جستجو کنید و نتیجه ای را مشاهده خواهید کرد که انواع مختلف دوربین ارائه شده با انواع محفظه های مقاوم در برابر آب و هوا را نشان می دهد. برای نصب دوربین مدار بسته در ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی می توانید سفارش نصب دوربین را در امدادکاران ثبت کنید یا با این مجموعه تماس بگیرید.

اهمین نصب دوربین مداربسته

نتایج این تحقیق بسیار پیچیده است اما به طور خلاصه می توان گفت که استفاده از سیستم های نظارت تصویری در یک مکان باعث آرامش افراد شده است. یک دوربین امنیتی را می توان با عوامل مختلف طبقه بندی کرد و برخی از مدل ها با ترکیبی از آنها طراحی شدند ، یایید صحبت در مورد فناوری دوربین مداربسته را شروع کنیم … بنابراین در بازار می توانید دوربین های امنیتی آنالوگ را پیدا کنید که از فناوری هایی مانند HD-TVI ، HD-CVI و AHD استفاده می کنند که دارای رزولوشن ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p هستند . بنابراین ، قبل از خرید برخی از دوربین های روز / شب نگاهی به مشخصات آن بیندازید تا مطمئن شوید با این نوع فیلتر همراه است.

نصب دزدگیر اماکن در منزل آیا به دوربین دید در شب نیاز داریم؟ دوربین های روز / شب دارای چنین نامی هستند زیرا می توانند در طول روز با روشنایی طبیعی و در طول شب با استفاده از LED ها کار کنند. سیستم های اطلاع رسانی تلفنی، به یک خط تلفن متصل می شوند و در صورت هشدار مبنی بر وجود سارق، با شماره های تعریف شده تماس خواهد گرفت. می توانید به دنبال پکیج کامل دوربین مداربسته در فروشگاه دیجی حفاظ باشید ، فقط مطمئن شوید که نوع دوربین مورد نیاز مورد خاص شما را به ارمغان می آورد. این تضمین می کند که هیچ آبی نمی تواند به داخل اتصال تصویری BNC یا اتصال برق DC که یکی از رایج ترین علل خرابی در یک سیستم دوربین مدار بسته است، نفوذ کند. بنابراین ، فقط به دنبال یک مدل داخلی با ویژگی های مورد نظر خود باشید.

شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران

بهترین دوربین های روز / شب دارای فیلتری با نام ICR (Infrared Cut Removal) هستند که در هنگام شب برداشته می شوند تا کیفیت تصاویر بهبود یابد. یک دوربین امنیتی که به شما امکان می دهد فیلم زنده را مستقیماً در تلفن همراه خود مشاهده کنید ، همیشه یک مدل IP است ، فرقی نمی کند سیم یا بی سیم باشد. دوربین های امنیتی در فضای باز از آنجا که محفظه آن IP66 یا IP67 طبقه بندی شده است ، از نظر هوا مقاوم هستند ، به این معنی که آنها در برابر گرد و غبار و مقاوم در برابر آب هستند و می توانند در مناطقی نصب شوند که بدون آسیب رساندن به آنها باران یا نور خورشید برخورد کند. این مورد مناسب برای دوربین های روز / شب است که با استفاده از چراغ های مادون قرمز برای دیدن تاریکی طراحی شده اند ، حتی با چشم غیر مسلح نمی توانید ببینید ، این دوربین می تواند!

بنابراین اولین اقدام برای نصب دوربین مداربسته تعیین محل های دوربین مداربسته، است دومین اقدام کیفیت دوربین مداربسته و مشخصات فنی دوربین می باشد این اقدامی باید توسط نصاب شما ما که برای این کار شما در نظر گرفته اید انجام شود و ایشان میبایست به شما نمونه تصویر های دوربین مداربسته با کیفیت های مختلف برند های گوناگون را به شما ارائه دهد . دوربین های مداربسته تحت شبکه IP امروزه از آنجایی که انواع مختلفی از دوربین های امنیتی خانگی وجود دارد که بسیار ارزان و نصب آنها آسان است بسیار محبوب هستند. این نمونه ای از دوربین IP مصرف کننده است که نصب آن بسیار آسان است. کلیه محصولات این فروشگاه علاوهبر داشتن برند اصلی از خدمات پس از فروش نیز برخوردار هستند. در این مرحله باید از نصب صحیح دوربینها مطمئن بود و بر اساس مدل و برند دوربینها از نرمافزارهای خاص آنها استفاده شود. دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن کلاسیک Z4 Ultra یک سیستم مرکزی جامع و بی نقص می باشد که همین مسئله باعث گرانتر بودن آن نسبت به سیستم های مشابه از برند های دیگر است.

برای نصب دوربین مدار بسته با ما همراه باشید تا تا شما را در انتخاب بهترین سیستم نظارتی راهنمایی بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن کنیم. ما در این مقاله از مجله فرکو به بررسی مزیت های نصب دوربین های مدار بسته در اماکن عمومی و منازل پرداختیم، پس همراه ما باشید. از جمله این موارد میتوان به تعداد و همچنین نوع دوربین ها اشاره کرد. دوربین IP نمونه ای از یک دوربین بی سیم است و این بدان معناست که هر دوربین بی سیم نیز یک دوربین IP است. این بدان معناست که شما به یک دوربین امنیتی داخلی نیاز دارید و این خبر بسیار خوبی است زیرا همه دوربین ها آماده کار در چنین محیطی هستند که در آن هیچ بارانی یا نور خورشید وجود ندارد که به آنها برخورد کند. این بدان معنی است که آنها پس از تبدیل DVR اندازه گیری می شوند (به یاد داشته باشید که تبدیل DVR ها از آنالوگ به دیجیتال است).

شرکت نصاب دزدگیر اماکن در تهران

از این رو روشی موثر و کم هزینه برای ایجاد امنیت بیشتر برای جلوگیری از وقوع جرم است. این روشی است که اکثر مردم فکر می کنند و آنها درست می گویند … پیدا کردن این نوع دوربین ها در هر فروشگاه الکترونیکی بسیار آسان است زیرا ارزان هستند و هر کسی می تواند آنها را نصب و راه اندازی کند. این نوع دوربین ها همچنین نصب و راه اندازی آن بسیار آسان است. هایک ویژن یکی از برندهای دوربین مداربسته چینی است که در سال ۲۰۰۱ شروع به کار کرد و محصولاتی که در این زمینه تولید میکند معمولا از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است.

شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران

بر فرض مثال، یکی از مکان هایی برای قرار دادن وسایل و دستگاه های سیستم نظارت تصویر مطلوب و مناسب به شمار می رود، اتاق زیر شیروانی است. شاید بسیاری از افراد دوربین مداربسته را یک وسیله جانبی برای کنترل محیط در نظر داشته باشد؛ اما تحقیقات نشان داده است که وجود دوربین مداربسته باعث شده تا محیط از جنبههای مختلف، مطمئن به نظر برسد؛ بنابراین امروزه در مراکز تفریحی، تجاری و اداری به وفور از دوربین مداربسته استفاده میشود. تصویر زیر نمونه ای از کیت ذکر شده در آمازون به عنوان یک دوربین امنیتی بی سیم در خانه را نشان می دهد. از دوربین های باکس به ندرت در خانه ها یا پروژه های کوچک استفاده می شود ، بیشتر در پروژه های ویژه ای که نیاز به کنترل بیشتری بر لنزها دارند استفاده می شود.

و میان رده هاییمانند هایک ویژن، یونی ویو، ویوتک و یا دوربین های با کیفیت بالایی مانند سونی،هانی ول Honeywellو غیره انتخاب کنید.البته که قیمت دوربین مدار بسته باکیفیت، بالاست. این نوع نور برای چشم شما نامرئی است اما نه برای دوربین روز / شب که می تواند در یک طیف الکترومغناطیسی متفاوت (فقط یک اصطلاح فنی) “را ببیند “. البته ناگفته نماند که بهترین و بهینه ترین حالت ، طراحی سیستم امنیتی توأم با برق کشی سازه است که در این حالت قیمت ها متفاوت خواهند بود. افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی مانند آلمان یا کانادا دارند، می توانند با ارائه نسخه ترجمه شده این مدرک، تخصص خود را نشان دهند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار