کدام بروکر برای شما مناسب است؟ مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس

کارگزاران سعی دارند با دادن خدمات و تشویقی های متنوع برای سرمایه داران، کاربران بیشتری را به سمت خود بکشانند. معمولا مسئله ای که این تفاوت ها را بیشتر نشان می دهد، شامل ابزارهای تهیه شده برای معامله گران، اندازه کمیسیون یا قوانینی هستند که تعیین شده اند. از این رو لازم است تا سرمایه گذاران در هنگام انتخاب بروکر ها دقت کنند که مجوز ها و اعتبار نامه های لازم برای فعالیت را داشته و از ثبت نام در کارگزاریهای نامعتبر بپرهیزند .

کدام بروکر برای شما مناسب است؟ مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس این کارگزاری فارکس، امتیاز 4.1 از 5 را در ارزیابی تجارت فارکس دریافت می‌کند. برای آشنایی بیشتر با بروکر FxPrimusاز منو های زیر استفاده کنید. همین دو فاکتور مهم کفایت میکند که این بروکر فارکس در میان فارسی زبانان جایگاه فوق العاده ای را برای خود پیدا کند.این کارگزاری معتبر، امتیاز 4.5 از 5 را در ارزیابی تجارت فارکس دریافت می‌کند.

بهترین بروکرهای فارسی زبان فارسی

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان به شما بدهیم. ما علاوه بر آموزش فارکس زمان زیادی را برای انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان گذاشته ایم. زیرا همانطور که می دانید سرمایه گذاری در بازارهای مالی دارای ریسک است.

چگونه می توانم با یک کارگزار فارکس تماس بگیرم؟

از این رو باید در نظر داشته باشید که از خدماتی استفاده کنید که شرایط ایمنی را از این نظر برای شما ایجاد کند. به صورت کلی در حال حاضر دو نوع حساب در بروکرهای فارکس ارائه می‌شود که این حساب ها به شرح زیر هستند. یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب بهترین بروکر برای ایرانیان باید به بررسی آن بپردازیم تأمین کننده نقدی بروکر m4markets برای بروکرها است. بهترین بروکر های جهان و آنهایی که اعتبار بسیار بالایی در میان کاربران و جهانی دارند برای اجرای دستورات و سفارش های کاربران معاملات خود را به تأمین کنندگان نقدینگی بسیار معتبر و بزرگ جهانی متصل می‌نمایند. انتخاب بروکر در متاتریدر حتماً بایستی با بررسی سرعت اجرای دستورات در آن نیز باشد.

  • مطابق با اطلاعات درج شده در وب سایت این شرکت، این بروکر رگوله شده توسط دو رگولاتوری BVI FSC و LFSA می باشد که هر دو شرکت، از شرکت های رگولاتوری با میزان اعتبار متوسط هستند.
  • دلیلش این هست که حداقل 4 نفر مختلف از این بروکر به ما پیام دادن و ما نهایتا فقط پیام های قبلی رو فروارد کردیم.
  • اگر الان در این صفحه هستید، به خاطر این است که به دنبال یک بروکر یا همان کارگزار خوب برای ثبت معاملات خود هستید.
  • بنابراین سعی کنید بروکری را انتخاب کنید که سرعت دریافت و انجام معاملات کاربران را در اولویت خود قرار دهد.
  • رگولاتوری های آفشور در مناطق آزاد اقتصادی تأسیس شده چرا که در قوانین مالی و اقتصادی سخت‌گیری زیادی به خرج نمی‌دهند.

اسپرد در حساب های صفر اسپرد یا زیرو شناور و نزدیک به صفر است در مقابل کمیسیون به عنوان هزینه معاملاتی پرداخت می شود. هر چه اسپرد پایین تر باشد قدرت مانور تریدر در معاملات همزمان بالاتر می رود. بروکرهای فارکس 3 نوع اسپرد ارائه می دهند که تریدرها میتوانند نسبت به استراتژی معاملاتی، حساب های تجاری با اسپرد کم انتخاب کنند. محبوبترین بروکرهای فارکس از پلتفرم متاتریدر 4 استفاده کرده و البته به تازگی پتلفرم متاتریدر 5 را نیز ارائه میکنند. مورد دیگری که باید توجه شود این است که بروکر اخبار را نیز بطور طبیعی پوشش دهد.

بروکر فارکس چیست؟ + 5 ویژگی‌ یک کارگزار فارکس عالی!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار