گوشی شیائومی Xiaomi

البته این وسعت گوشی سامسونگ میتواند نقطه ضعف هم باشد؛ چون برای انتخاب گوشی مورد نظر خود ممکن است سردرگم شوید و برای خرید گوشی موبایل سامسونگ باید تفاوت بین سریهای مختلف را بدانید و اگر آشنایی با این موارد نداشته باشید ممکن است به مشکل مواجه شوید. میخواهید قاب گوشیتان را با دستبند و ساعت هوشمند و کیفتان ست کنید؟ همزمان با فروش گوشیهای هوشمند، طی آن 24 ساعت، این شرکت توانست 770000 گجت خانه هوشمند، 38000 تلویزیون هوشمند،247000 سیمسیار و 208000 دستبند سلامتی Mi Band را به فروش برساند که البته هیچکدام از این آمارها رکوردشکن نبودند. نمایشگر Galaxy s20 ultra dynamic 2x AMOLED با ابعاد 6.9 اینچ است.

تنوع قابها بسیار زیاد است.

قیمت گذاری بسیار پایین این شرکت باعث شده است که کمپانی های برند نظیر سامسونگ برای ازدست ندادن بازار اسمارت فون هایشان نیز سیاست فروش اسمارت فون های پایین رده خود را اندکی تغییر دهند و حاشیه سود خود را کمتر کنند. این پردازنده از تولیدات شرکت مدیاتک است و یک پردازنده دایمنستی 1200 میباشد. بنابراین میتوانید گوشی را در جیب خود قرار داده و هنگام باز کردن، به عنوان یک گوشی هوشمند بزرگ از آن استفاده کنید. نرم و لطیف است و کار کردن با آن لذتبخش است. گوشی های شیائومی با پسوند لایت (Lite) از مشخصات فنی و عملکرد ضعیفتری را نسبت به نسخه های عادی می (Mi) و آی، تی، ایکس (i, t , X) برخوردار هستند و به همان نسبت قیمت پایین تری دارند. همچنین در فروشگاه اینترنتی هامیا میتوانید با کنار هم گذاشتن چند مدل گوشی مشخصات آنهارا با هم مقایسه کنید. گلکسی S۲۲ FE ۵G با حافظه موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت جزو گوشی هایی است که خریداران باید بهای بیشتر برایش بپردازند.

قیمت کمتری هم دارند که البته به جنس آن هم بستگی دارد.

در لبهها و قسمتهای حساس که بیشتر در معرض خطرند از TPU استفاده شده است تا جلوی فونر سایت خرید گوشی ضربات را بگیرد. البته گلس دور چسب هم وجود دارد که تنها در لبهها از چسب استفاده شده است. از جنس سیلیکون است و قابلیت ضدتعریق دارد. تنوع در جنس و ساختار، طراحی و رنگ و ظرافتهای ذاتی انتخابهای زیادی را جلو پای شما قرار دارند. قاب سیلیکونی: قابی با طراحی جذاب و خوشدست. این سری از گوشیهای سامسونگ با ارائه قدرتمندترین و بهروزترین پردازندهها در کنار دوربینهای فوقالعاده با کیفیت یک پکیج کامل را برای استفاده در طولانی مدت در اختیارتان قرار میدهند. این حالت برای مطالعه و یا کار کردن برای مدت طولانی با گوشی طراحی شده و باعث می­شود که چشمان شما کمتر آسیب ببینند. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث میشود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازیهای سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

کاور چرم طبیعی بسیار جذاب است. امروزه قاب های چرمی و قاب آنتی شوک یا ضد ضربه با استفاده از متریال پلی کربنات مقاومت بسیار بالایی بر روی گوشی شما ایجاد خواهند کرد. که با کیفیت ترین دوربین آن 64 مگاپیکسل است. اما امنیت آن کمتر از قاب است. امنیت بسیار بالایی هم دارد. شیائومی 12 در تست Geekbench 5، امتیاز چند هستهای 3401 را به دست آورد که به نسبت رقبای خود بسیار خوب است و واقعا قدرت پردازنده را ربخ میکشد.

موبایل شیائومی

نکات و موارد لازم در خرید قاب را هم به طور کامل گفتهایم تا با خیال راحت قاب بخرید. با وجود محصولاتی مانند A10 و A10e، عرضه گوشی هوشمندی مانند A11، دقیقا همانچیزی است که بازار به آن نیاز داشت. به دلیل وجود گزینه های متعدد و متفاوت نیاز داریم تا با تحقیق و بررسی نسبت به نیازمان گوشی موبایل انتخاب کنیم. اینکه هر کسی خرید گوشی موبایل را با توجه به سلیقه و نیاز خود انجام میدهد، امری طبیعی است. نوت ۸ مثل نسخه پرو یک بدنه شیشه ای دارد اما با این تفاوت که لبه های آن خمیده نیست و ظاهری سنتتر دارد. حداکثر روشنایی این نمایشگر، در حالت دستی و خودکار به ترتیب به رقمهای 450 و 660 نیت میرسد که نشان میدهد استفاده از آن در فضاهای باز، بدون مشکل خاصی میسر خواهد بود. بدنه گوشی مقاوم است و آنهایی که تجربه انداختن غیرعمدی شیائومی موت 9 را داشتهاند میگویند حتی بدون وجود کاور محافظ باز هم خدشهای به گوشی وارد نشده!

خرید گوشی سامسونگ

در نتیجه می توان گفت سامسونگ Galaxy S20 Plus قدرت و سرعت فوق العادهای برای انجام بازیهای مختلف، جست و جو در شبکههای اجتماعی و … از ویژگی هایی که متاسفانه در گلکسی A12 و به طور کلی در گوشی های پایین رده سامسونگ وجود ندارد می توان به Edge Panel اشاره کرد. به طور مثال برند نیلیکن انواع قابهای چرمی، سیلیکونی، ضدضربه، TPU یا همان ژله ای تولید میکند که از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند. تنوع قابها بسیار زیاد است. طراحی این گوشی بسیار جذاب، کشیده و لوکس است و هنگام استفاده از آن احساس کوچکی و یا بزرگی زیاد ابعاد آن آزار دهنده نخواهد بود. این دوگانگی ابهامات بالقوه زیادی را در مورد برند و محصولات آن به همراه دارد.

امنیت آنها تقریبا از هر قابی بیشتر است. بدنه در امنیت کامل قرار میگیرد. امنیت نسبتا خوبی هم دارند. قیمت کمتری هم دارند که البته به جنس آن هم بستگی دارد. یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی ظرفیت بالای باتری و قابلیت شارژ سریع آن ها است. باتری بکار رفته در این گوشی 4500 میلیآمپری با قابلیت شارژ سریع 18 وات است. همچنین سری 9 گوشی های سامسونگ از حالت شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند. نواری که تمامی کارهای آن سه دکمه را (و حتی بیشتر) انجام می دهد. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

دوبین فوق عریض نیز توانایی ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را دارد. در سال 2015 شیائومی اولین مدلهای خود را در سری Note با نامهای Mi Note و Mi Note Pro معرفی و عرضه کرد. ولی آیکن ها آن بعد از 6 سال تغییر نکرده اند شکل ایکن ها واقعا قدیمی شده است . برای چندمین سال پیاپی، گوشیهای خط تولید رد می نوت پرو دوباره توانستند انتظارات را بالا ببرند و تقریباً همه آن چیزی که از یک گوشی میانرده انتظار میرفت را با خود آوردهاند. ممکن است با کوچکترین ضربهای آسیب ببیند.

قاب ژله ای شفاف به مرور زمان زرد میشود. طرحهای مختلفی دارند. قاب ژله ای شفاف بیشتر از بقیه استفاده میشود. کابل AUX بیشتر در ماشین کاربرد. در ادامه این مطلب با این گوشی جذاب و جدید شیائومی بیشتر آشنا میشویم، همراه ما باشید. این بدنه دچار خط و خش هم نشده و با گذاشتن آن روی سطح صاف، نگرانی از بابت لیز خوردن آن هم نخواهید داشت. قیمت گوشی سامسونگ در برابر رقبایی همچون اپل یکی از مزایای آن محسوب میشود. یعنی از گلس و قاب 360 درجه نمیتوانید به صورت همزمان استفاده کنید. منطقه گوشی اروپا میباشد باید از رام های مربوط به منطقه گوشی استفاده کنید . با دوربینهای عالی آنها میتوانید عکسها و فیلمهای زیبایی را ثبت کنید. با گلکسی واچ میتوانید فعالیتهای روزانه خود را انداهگیری کنید. در حالت کلی مزایای قاب نسبت به بامپر بیشترند اما همچنان به سلیقه و نظر شما بستگی دارد که کدام یک را انتخاب کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار