آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش کامل صرافی کوکوین

مورد Trading password وقتی مفید است که بخواهیم برای ورود به ترید خود یک رمز عبور قرار دهیم. به طور مثال می خواهیم وقتی با یک IP خاص وارد اکانت خود شویم محدودیت برداشت داشته باشیم. در فرم ظاهر شده امکان ثبت نام با ایمیل و یا تلفن همراه وجود دارد. به هرحال با توجه به نظرات دو وب سایت دیگر می توانیم فعالیت خود در این صرافی را شروع کنیم. ✔️یکی از نکات مهم هنگام ثبت نام در صرافی کوکوین دانلود و نصب اپلیکیشن Google Authenticator می باشد در متن مقاله نیز دیگر نکات آورده شده است.

در واقع کارمزد معاملات در کوکوین بر اساس رده بندی کاربران متفاوت بوده و از 0.0125% تا 0.1% متغیر است. متأسفانه صرافی کوکوین در سال 2020 مورد حمله هکرها قرار گرفت. اما در حال حاضر این صرافی برای جلوگیری از تکرار اتفاقات این چنینی، از پیچیده ترین تیم های امنیتی، تعمیر و نگهداری استفاده می کند . متأسفانه، صرافی در سال ۲۰۲۰ هک شد و منجر به سرقت بیش از ۲۸۰ میلیون دلار شد. با این حال چند ماه بعد، مدیرعامل صرافی کوکوین به کاربران اطمینان داد که همه وجوه با موفقیت بازیابی شده است.

صرافی کوکوین در سال 2017 تاسیس شد و مرکز اصلی آن در سنگاپور قرار دارد. این صرافی بین المللی بیش از 900 رمزارز را پشتیبانی می کند و می توان انتخاب بسیار وسیع تری در خرید رمزارزها نسبت به سایر صرافی ها داشت. این صرافی چندین ارز دیجیتال اصلی و مهم فیات جهانی را هم پشتیبانی می کند. این پشتیبانی از رمزارزهای فیات موجب شده است تا شارژ کردن حساب صرافی کوکوین ساده تر باشد و با روش های گوناگون، حتی با کارت های اعتباری هم بتوان حساب خود را شارژ نمود. میانگین حجم معاملات روزانه این صرافی بیش از 1 میلیارد دلار در روز است. شرکت مادر این صرافی Mek Global Limited محسوب می شود و این صرافی امکان خرید عرضه های اولیه دیجیتال را نیز فراهم آورده است و در این زمینه شهرت زیادی دارد.

فقط کافیست اجازه ندهید این صرافی تشخیص دهد که شما از ایران به کوکوین وصل شده اید. برای ثبت نام و معامله بهتر است از VPN هایی که در هر بار اتصال آدرس IP شما را تغییر نمی دهند ، استفاده کنید. برای این منظور بسیاری از افراد از VPS برای وصل شدن به این صرافی استفاده می کنند. VPS سرور مجازی یک کشور دیگر می باشد که برای استفاده از آن باید مبلغی را پرداخت کنید. رایج ترین جفت معاملاتی ارزهای دیجیتال در KuCoin جفت معاملاتی Tether است.

این صرافی از 200 مدل رمزارز متنوع پشتیبانی کرده و شما می توانید از 400 مارکت مختلف که در صرافی کوکوین وجود دارند استفاده کنید. در ادامه به معرفی صرافی کوکوین می پردازیم و از خدمات آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید. بخش بعدی از افزایش امنیت شماره تماس است، اما همانطور که در بالا بیان کردیم شماره تماس ایرانیان پشتیبانی نمی‌شود و کد کشور ایران وجود ندارد.

طبیعی است اگر یکی از معیارهای شما برای انتخاب صرافی، مقدار کارمزدی باشد که دریافت می‌کند. کارمزد، هزینه‌ای است که صرافی، در ازای خدماتش از طرفین معامله می‌گیرد و از آن برای نگهداری و توسعه زیرساخت‌های خود استفاده می‌کند و گفتنی است که کارمزد برای برداشت است و واریز به‌حساب کارمزدی ندارد. این کد زمانی که قصد احراز هویت در کوکوین را داشته باشید یا بخواهید تریدینگ پسوورد را بازیابی کنید به کارتان می‌آید. در ادامه موضوع آموزش احراز هویت در کوکوین نکاتی را برایتان عنوان می‌کنیم که در روند احراز هویت به کارتان می‌آید.

حجم معاملات نقدی (Spot) در صرافی KuCoin

پس از ثبت‌نام به صفحه اصلی سایت هدایت می‌شوید با کلیک بر روی قسمت مشخص شده در تصویر بالا وارد پنل کاربری خود خواهید شد. این مقاله صرفا آموزشی است و مجموعه نسیم خبر صرافی کوکوین را تایید یا رد نمی کند و صرفا نحوه فعالیت در آن را آموزش داده است. صرافی کوکوین یک بستر مبادله ارز رمزنگاری شده است که توسط Michael Gan و Eric Don در سال 2017 راه‌اندازی شده و مقر اصلی آن نیز در Seychelles واقع شده است. سرمایه گذاری از زمان های دور مورد توجه بسیاری از انسان ها از جمله انسان های آینده نگر می باشد.

در این قسمت، در بالای صفحه بر روی گزینه Withdraw کلیک نمایید. این نوع ترید با اهرم یا لوریج انجام می‌شود که صرافی کوکوین این نوع معاملات را به دو روش انجام می‌دهد. یکی از مراحل مهم در ترید و سرمایه‌گذاری امکان برداشت سود است که در ادامه مراحل آن را به ترتیب آورده‌ایم. شما حتی اگر تریدر ماهری نیستید می‌توانید از طریق کوکوین به پلتفرم دارایا متصل شوید و معاملات کریپتویی خود را شروع کنید. به دلیل حجم نقدینگی بالا در صرافی کوکوین، سرعت نقدشوندگی سرمایه در این صرافی زیاد است. سلام دوست عزیز، بله، متاسفانه دسترسی کاربران ایرانی به Atomi…

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش کامل صرافی کوکوین با محدودیت‌های جدید‌ صرافی بایننس و الزامی شدن احراز هویت در این صرافی، بسیاری به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و یا در حقیقت، جایگزین بایننس هستند. طبق نظر تریدرهای باسابقه و کارشناسان این حوزه، صرافی کوکوین به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های مشابه Binance شناخته می‌شود. این صرافی رابط کاربری مناسبی داشته و کار با آن بسیار راحت است. همچنین از نظر ابزار تریدینگ، امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. ✔ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، سایت صرافی کوکوین از جمله سایت های خارجی است که در حال حاضر، امکان دسترسی به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را برای کاربران ایرانی فراهم است.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که کاربران می توانند با دستگاه های گوناگون تلفن همراه، که برای اندروید و iOS در دسترس هستند و از طریق وب به صرافی محبوب کوکوین متصل شوند. صرافی پینگی اولین و تنها صرافی با امکان مراجعه حضوری در ایران است. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ثبت نام کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما. مجهز به AMM و کیف پول اختصاصی برای تمامی ارزهای ارائه شده، دارای بازار حرفه ای و بخش ساده خرید و فروش سریع است. کارمزد و هزینه‌ی معاملات از مواردی هستند که همواره مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و گزینه‌ی مهمی برای کاربران است. در این مقاله مقدار کارمزد صرافی کوکوین را به شما ارائه می‌کنیم که در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید. همانطور که صرافی کوکوین کمترین کمیسیون را بابت هر معامله دریافت می‌کند، کمیسیون برداشت این صرافی هم در مقایسه با دیگر صرافی‌های رمزارز دیجیتال کمترین مقدار است.

روش هایی برای جلوگیری از فکر کردن بیش از حد هنگام معامله

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار