برای کودک دو ساله چه اسباب بازی هایی بخریم؟

بلوزو (به انگلیسی: Bluezoo) تولید کننده لباس و اکسسوری دخترانه، پسرانه و نوزاد است که بازه سنی نوزاد تا نوجوان را شامل میشود. برند بی کی جی کیدز (به انگلیسی: BKG kids) در سال 2011 در زمینهی تولید کفش بچه گانه در فوجیان، چین تاسیس شد. برند پولونیکس (به انگلیسی: polonyx)، تولید پوشاک نوزادی را در کشور ترکیه و از سال 2014 میلادی با تولید متنوع آغاز کرده است. برند چیلدرنز پِلِیس (به انگلیسی: The Children’s Place) بهطور تخصصی به تولید و عرضهی پوشاک نوجوانان، کودکان نوپا و نوزادان میپردازد و در حوزهی محصولات فشن کودک معروفترین و پیشتازترین برند آمریکایی است. به میزبان زنگ بزنید و بپرسید اگر اجازه می دهند بگذارند در مهمانی تنها با یکی از بچه ها شرکت کنید. این وسط در هر دوره تنها یک نفر، یعنی آواتار توانایی کنترل هر چهار عنصر رو داره؛ اما آواتار از زمان شروع جنگ توسط ملت آتش ناپدید شده و داستان هم از صد سال بعد از تهاجم ملت آتش شروع میشه. برند چیکو (به انگلیسی: Chicco) بخشی از هولدینگ آرتسانا است که بزرگترین برند تولیدکننده محصولات مخصوص کودکان در اروپا میباشد. برند اوریجینال مارینز (به انگلیسی: Originalmarines) نام یک برند ایتالیایی است که از سال 1983 فعالیت خود را در زمینهی تولید انواع لباس نوزاد، کودک و نوجوان آغاز کرده است.

انیمیشن فرانسوی پیل، یک کارتون جدید دخترانه پرنسسی اما متفاوت سایت magbabay است. تنها راه والدین برای بهتر کردن اوضاع، نه درست کردن آن، حرف زدن است؛ آن هم با احترام، اما قاطعانه. بازی در بیرون از خانه نه تنها برای ذهن بچه ها مفید است، بلکه برای سلامتی جسم آنها هم خوب است. نونا (به انگلیسی: Nuna) نام برندی است جهانی با ریشهای در کشور هلند که در سال 2007 اولین محصول خود را که صندلی غذاخوری کودک بود به بازار عرضه کرد. در بخشی که بورس لباس کودک و سیسمونی است میتوان اجناس داخلی و خارجی را با قیمتهای متفاوت مشاهده کرد. این تولید کننده که از زیرمجموعه های شرکت دبنهامز (Debenhams) است با داشتن تنوع بالا در ارائه لباس و اکسسوری بچه گانه، نیاز یک کودک یا نوزاد را برای داشتن لباس راحت و زیبا و اکسسوی برطرف می کند. بلکه هر سن و سالی اقتضایی دارد و مـا باید مطابق با رشد، درک و خصوصیت هاي کودک با او رفتار کنیم. در این مطلب کیدمام ، لیستی از انیمیشن و فیلم های سرگرم کننده که در عین حال حاوی پیام های ارزشمند و معناداری را نه فقط برای کودکان بلکه برای کل خانواده هستند را به شما معرفی میکنیم.

در این سن با اسباببازیهایش انس میگیرد. این شرکت توسط “خوان پابلو مارتین کارو” در سال ۱۹۶۹ ایجاد شد. برند اوکایدی (به انگلیسی: Okaidi) یک برند فرانسوی است که در سال 1966 تاسیس شد. در لیست بهترین انیمیشن های دنیا Frozen II و The Lion King قرار دارند و هر دو از پردرآمدترین انیمیشنهای ادوار گذشته به شمار میروند. بر این اساس در انتخاب برند اسباب بازی نیز دقت بسیاری صورت گرفته است تا برند های معروف و مشهور که در صنعت تولید اسباب بازی سیسمونی در دنیا نامی برای خود دارند انتخاب و به مشتریان عرضه شود. فیشر برندی نام آشنا در سراسر دنیا است که به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب آن محبوب است. در صورتی که به دنبال لباس بچگانه با قیمت مناسب در تهران هستید، میتوانید به پاساژ جمهوری واقع در خیابان جمهوری تهران نیز مراجعه کنید.

اگر در خرید اسباب بازی برای کودک خود اشتباه کنید و مهمترین فاکتور که سن کودک است را در نظر نگیرید ممکن است تاثیرات منفی زیادی برای افکار و روحیات کودک داشته باشد. یکی از بازار لباس بچگانه تهران که مرکز خرید لباس کودک در تهران شناخته میشود، بازارچه کودک گاندی میباشد. در مقاله زیر بهترین بازار لباس بچگانه تهران به همراه جزئیات و آدرس دقیق برای شما فراهم شده است. مادرکر در ابتدای کسب و کارش بیشتر تمرکز فروش خود را بر روی لباسهای بچه گانه، مبلمان مهد کودک و لباسهای زایمان گذاشت اما بعد از آن، گستره وسیعی از لباسها را برای کودکان تا سنین پنج سال و هشت سال پوشش داد. اما برخی اسباب بازیهای کودکانه هستند که کودک و دختر شما میتواند با کمی خلاقیت آنها را بسازد. مجتمع شاپرک با ساختمانی ۹ طبقه، پارکینگ اختصاصی در زیرزمین هم دارد که کار پارک خودرو را برای والدین بسیار راحت کرده است. برند هیپ اند هوپس (به انگلیسی: Hip & Hopps) در زمینهی تولید پوشاک کودکان و نوجوانان فعالیت میکند. برند نیم ایت (به انگلیسی: Name It) زیرمجموعهی شرکت دانمارکی بست سلر میباشد که در سال 1996 تأسیس شده است. یکی از مراکز خرید لباس بچگانه در تهران، بازار بزرگ تهران است که بیشک با مراجعه به این مرکز رخید هیچوقت از خرید خود نا امید نمیشوید.

یافته های تیم تحقیق به طور خلاصه نشان داد، وقتی تعداد زیادی اسباب بازی در اختیار کودک قرار می گیره ، باعث دلزدگی و حواس پرتیش می شه .در حالی که تعداد کمتر اسباب بازی باعث می شه بچه دامنه توجه بیشتری نشان بده . انیمیشن انومالیسا داستان مردی را نشان میدهد که برای تبلیغ و صحبت دربارهی کتاب تازه چاپشده به کنفرانسی سفر کرده است. در این فیلم جانی دپ در نقش رنگو صحبت می کند. محصولات موجود در این کمپانی شامل سرویس لباسهای 5 تکه و 10 تکه، سرویس دمدستی، لباسهای مجلسی، جوراب، جوراب شلواری، بند پستانک و… این برند اقلام مورد نیاز نوزادان از بدو تولد را تولید میکند که شامل لباس، دستکش، جوراب، کلاه، دورپیچ و… برند کنته یکی از برندهای مشهور و برتر انواع جوراب، ساپورت و لباس زیر در اروپا است که با بهرهگیری از جدیدترین فناوریها و ماشینآلات ایتالیایی درسال بالغ بر یک صد میلیون محصول در بیش از سی کشور دنیا عرضه مینماید.

مشاهدات بالغ بر 30 سال تحقیق “رینگولد و کوک” از سال 1975 برروی اسباب بازی ها و وسایل دیگری که کودکان 1 تا 6 ساله دختر و پسر استفاده می کنند، به این نتیجه رسیده است که کودکان دختر و پسر دارای تعداد برابری از کتاب، اسباب موسیقی، اسباب بازی حیوانات، و به هم اندازه اساس هستند گرچه پسرها دارای مدل های متنوع تری از اسباب بازی هستند و تمایل به داشتن اسباب بازی بیشتری دارند. این برند ارائه دهنده محصولاتی همچون لباسهای بچگانه، از بدو تولد تا نوجوانی میباشد. همانطور که میدانید خرید لباس بچگانه، لباس کودک و حتی لباس نوزادی کمی دشوار است. در ادامه لیستی از بازارهای لباس بچگانه تهران بطور کامل برای شما تهیه شده است تا کار دشوار خرید را برای شما آسان کند. در واقع برای هر محصول تولیدی این شرکت دلیلی برای متمایز بودن وجود دارد و آن راحتی در استفاده و آرامش کودک است. معمولا در اکثر مراکز خرید فروشگاههایی برای لباس مردانه و زنانه بزرگسال وجود دارد. این برند در طراحی لباس نوزاد از شخصیتهای محبوب کارتونی استفاده میکند. طراحی و تکنیک ساخت انیمیشن هم این سادگی را بازتاب میکند و یکی از جالبترین تصاویر انیمیشنی را نتیجه میدهد.

او ادامه داد: دوربین با کیفیتی نداشتم و با گوشی موبایلم این فیلم را ساختم و یک هفته ساخت این کار طول کشید. اما قبل از اینکه ادامه دهیم یک سوال دیگر هست که نیاز به پاسخ دارد. برخی از لباس ها برای زیبایی بیشتر با عناصر تزیینی تزیین می شوند، اما مراقب باشید که بدن و پوست کودک را اذیت نکنید. رویه و آستری را با سنجاق روی هم نگهدارید. محصولات کیتی کیت تمامی مدارک لازم برای اتحادیه جهانی اورگانیک را در اختیار دارد و همین سبب اطمینان بیشتر مصرفکنندگان و روی آوردن به این محصول شده است. برند ارکسترا (به انگلیسی: Orchestra) یک برند فرانسوی است که در سال 1995 افتتاح شد.

برند آرتی (به انگلیسی: Arti ) یک برند ترک است که فعالیت خود را از سال 2001 آغاز نموده است. نام برند چیکو بیش از ۵۰ سال است که به عنوان نماینده ی محصولات با کیفیت کودک میدرخشد. 10. اسباب بازی بهتر است کودک را با مشاغل مختلف آشنا کند. و بسیار سبک وزن است، کودک شما با آن راحت تمام روز را می تواند بازی کند. این بخش از نمناک ایده هایی برای انتخاب اسباب بازی ها ارائه می کند که با کودک شما رشد می کنند، او را به چالش می کشند و فکر کردن، فیزیکی، زبان و مهارت های اجتماعی – احساسی او را پرورش می دهد. مارک بلوزو برای مادران جوان بهترین انتخاب برای خرید به حساب میآید. برند مای میو (به انگلیسی: Mymio) یکی از بهترین و باکیفیتترین برندهای پوشاک ترکیه است. بلوکیدز (به انگلیسی: Blukids) نام برند پوشاک و اکسسوری دخترانه، پسرانه و نوزادی است.

برند یومسه (به انگلیسی: Yumese) نام برندی ترکیهای است که در زمینه ستهای کلاه و جوراب نوزادی، جوراب شلواری نوزادی، ست هد بند، پاپوش فعالیت دارد. برند آلمانی کیکی اند کوکو (به انگلیسی: KIKI & COCO) در سال 1935 در کشور آلمان کار خود را با تولید انواع کاپشنهای بچگانه آغاز کرد، محصولات این برند پس از موفقیتهای چمشگیر در خود آلمان و سایر کشورهای اروپایی به مرور گسترده تر شد و علاوه بر کاپشن، شامل انواع بوتهای بچگانه، لباس زیر و انواع شلوار و جوراب شلواری میشود. در طی همین مسیر، با زرافهای برخورد میکند که سرآغاز رابطه عجیبی بین این دو است. با مراجعه به بخش هدایای نوزاد در هدیشا میتوانید، تنوعی از محصولات را مشاهده نمایید. کیفیت بالای محصولات این برند، باعث شده تا در برابر شستوشو بسیار مقاوم باشند. برند چیکوبی (به انگلیسی: Cikoby) نام یک برند ترکیهای در زمینه پوشاک بچه گانه از نوزادی تا 14 سالگی است. برند نیپرلند (به انگلیسی: Nipperland) یک برند ترکیهای در زمینهی تولید محصولات زمستانی و پاییزی پسرانه و دخترانه در رده سنی 0 تا 24 ماه است. مانسون چیلدرن (به انگلیسی: Monsoon Children) نام یک برند انگلیسی در زمینهی تولید انواع لباس، کفش و اکسسوری بچگانه است. زیرا کودکان در دوره رشد هستند و اندازه های آنها تغییر می کند.

وان حموم را با اسباببازیهای مخصوص حموم پر کنین، از لیف کرگدنی حموم گرفته تا صابون ماهی. هستند و اکثرا سرویسهای چندتکه از جنس نخ و پنبه و همگی جنسی از الیاف طبیعی هستند که برای سنین 0 تا 3 ماه مناسب هستند در حالیکه تولیدات سرهمی و لباس های تک این برند تا 1 سال را پوشش میدهد. خیابان بهار به مدت چندین سال است که به بورس اصلی لباس بچگانه در تهران تبدیل شده است. پوشاکی که منطبق بر جدیدترین طراحیهای فشن کودک هستند و در عین حال مقرونبهصرفه و با کیفیت مواد ایدهآل میتوانند اعتماد والدین را جلب کنند و این برند را به یکی از خوشنامترین برندهای فشن کودک در جهان تبدیل کردهاست.

طراحی متفکرانه در این شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. او کار خود را با طراحی کفش برای کودکان شروع کرد و خط تولید این کفش به سرعت راهاندازی شد. برند نست کیدز (به انگلیسی: Nestkids) از سال 2015 کار خود را با تولید پوشاک بچگانه آغاز کرد. ببتو (به انگلیسی: Bebetto) یک برند ترکیهای با بیش از 20 سال سابقه در زمینهی تولید لباس و لوازم نوزاد مانند پتو، کالسکه و … مغازههای لباس کودک واقع در خیابان بهار، از تقاطع خیابان بهار و خیابان انقلاب آغاز میشود تا خیابان سمیه نیز ادامه دارد. کودکان 4 تا 5 ساله چه نیازهایی دارند؟ بچهها با بازیکردن زندگی را تجربه میکنند پس مهم است که چه اسباببازیهایی در اختیار آنها قرار میدهید چون قرار است با این اسباببازیها دنیا را بشناسند.

است. محصولات این برند بسیار باکیفیت هستند و در طرحها و رنگهای مختلف وجود دارند. محصولات چیکو امروزه در بیش از ۱۲۰ کشور و شش قاره به فروش میرسد. پابلوسکی (به انگلیسی: Pablosky) یک برند اسپانیایی است که به تولید کفشهای کودکان در جهان شهرت دارد. فیلیپس اونت (به انگلیسی: Philips Avent) کمپانی انگلیسی است که سابقه اش به سال 1936 میلادی و با نام Cannon Rubber بر میگردد که بعدها با نام اونت به فعالیت خود ادامه داد. با ورود به این مرکز دیگر خانوادهها مجبور به گشت و گذار بی نتیجه برای کودکانشان نخواهند بود. چیکو کمپانی جامع و خلاق در زمینه تولید محصولاتی مانند لوازم تغذیه کودک، لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی است که برای مراقبت و نگهداری کودکان نیاز است. بلکه در دورهٔ نوجوانی نیز فرد باید پس از مطالعهٔ کتاب، بازی کند تا خستگی ناشی از مطالعه از تن او جدا گردد. تشریفینو، رسانه تخصصی تشریفات و خدمات مجالس تمام اطلاعاتی که برای خرید هدیه تولد کودک، نیازمند آن هستید را برایتان اینجا جمع آوری نموده تا مطالعه کنید. برای اطلاع از جدیدترین انواع اسباب بازی نوزاد و همینطور قیمت اسباب بازی نوزاد پیکوتویز را دنبال کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار