راهنمای واریز و برداشت در کوینکس (CoinEx) -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس با داشتن سیستم اختصاصی تریدینگ مناسب و بهره گیری از تجربیات کاربران، یک صرافی ارز دیجیتال بسیار ایمن، با قدرت و همه کاره را برای کاربران خود به وجود آورده است.صرافی کوینکس اکنون از چندین زبان پشتیبانی می کند و تقریباً در ۱۰۰ کشور و مناطق مختلف، خدمات تریدینگ جهانی ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. تیم اصلی صرافی کوینکس از شرکت های معتبر اینترنتی و تأمین مالی در جهان بوده و از جمله متخصصان ارز دیجیتال هستند که دارای تجربه موثر در تحقیق و توسعه، کاربرد جهانی و خدمات بازار کریپتوکارنسی می باشند. یه امکان دیگری که در صرافی کوینکس راه اندازی شده اینه که میتونید از بخش cloud mining یا همان استخراج ابری (ماینینگ بدون پرداخت پول برق و بدون داشتن دستگاه ماینینگ) به استخراج ابری دسترسی داشته باشید و با خرید تعرفه های مختلف آن ارزهای دیجیتال را ماین و استخراج کنید. شما میتونید داخل صرافی کوینکس به استخر ماینینگ ViaBTC وصل بشید.

صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال بررسی های لازم را در مورد کلیه مبادلات خارج از کشور انجام داده، تا بتواند موارد مناسبی را برای کاربران خود پیدا کند.بررسی های صرافی کوینکس از چهار بخش اطلاعات عمومی، هزینه ها، روش های سپرده گذاری و امنیت تشکیل شده است.در حال حاضر، هنگ کنگ به نوعی کعبه آمال مبادلات ارز دیجیتال تبدیل معرفی کامل صرافی کوینکس coinex شده است. در صرافی و اکسچنج کوینکس تا به امروز ۱۸۲ کوین و یا ارز رمزنگاری شده (ارز دیجیتال) لیست شده و قابل ترید و یا همان قابل خرید و فروش است . در زیر به صرافی کوینکس میپردازیم و کلی اطلاعاتتون در مورد این اکسچنج خوب و دوست داشتنی را افزایش میدهیم، پس با من همراه باشید…

شما دوست عزیزی که میخواهید تازه شروع به ترید کنید و یا حوصله دردسرهای بایننس را نداری میتونی همین الان بری و در صرافی کوینکس ثبت نام و شروع به ترید کنی. VIP یک : یعنی اینکه میزان ذخیره توکن کوینکس در کیف پول شما برابر یا بیش از 10,000 توکن باشد. تریدرهای آماتور در هیچ اکسچنجی سمت مارجین و فیوچرز نروید چون پولتان در یک چشم به هم زدن دود میشه میره رو هوا. قرارگیری CoinEx در دسترس شهروندان ایالات متحده آمریکا عمدتاً به دلیل عدم درگیری آن با ارز سنتی است. صرافی کوینکس یکی از صرافی های مناسب برای استفاده ایرانیان است البته ابهاماتی درباره ی استفاده و امنیت آن وجود دارد. دیگر رقبای آن در این بورس، صرافی های Binance ، Bit-Z و KuCoin هستند. در ادامه برای امنیت بیشتر ، صرافی کوینکس به شما پیشنهاد میدهد که یا از طریق SMS و یا به وسیله Google Authenticator ، هر بار قبل از ورود شما به حساب کاربریتان ، رمزی برای شما ارسال کند تا با وارد کردن آن رمز ، اجازه ورود به حساب به شما داده شود.

حتما با درج نظرات و پیشنهادات ، ما را در ارتقای مقالات یاری کنید، همچنین شما میتوانید مشاوره سرمایه گذاری نیز از طریق این سایت با استاد پیمان بنده سری داشته باشید. این اپ را از سایت کوینکس یا گوگل پلی میتوانید دانلود کنید . یا از این API برای گرفتن آخرین قیمت ها در سایت و وبلاگتون استفاده کنید. خیلی ها برای اینکه ایران در این صرافی تحریم نیست روی اورده اند به آن و بدون نگرانی در حال ترید هستند و حتی اکانت خودشون را وریفای و احراز هویت هم کرده اند. تا به امروز صرافی کوینکس هیچ مشکلی با کاربران ایرانی و تحریم ها نداشته است، اما در آینده ممکن است که عکس ماجرا شود و هیچ کدام ما از آینده صرافی ها و بازار ارز دیجتالی و سایر موارد و تصمیماتی که می گیرند، آگاهی نداریم.

کافی تتر های خود را به اکسچنج های انلاین ایرانی بفروشید و به نرخ روز دلار، ریال را در حسابتون دریافت کنید. میتونید از کیف پول های Atomic و Coinomi هم استفاده کنید. همچنین تعداد جفت ارزهای (Markets) صرافی کوینکس ۳۸۹ عدد است.در این صرافی ارز تتر (USDT) هم وجود داره که شما میتونید تمامی رمز ارزها را بر اساس تتر خرید و فروش کنید. کوینکس یک صرافی رو به رشد است و تعداد زیادی هم رمز ارز در خودش جا داده که جای هیچ کمبودی را هم برای ما نمیزاره که حس کنیم. در مرحله بعدی در صرافی کوینکس باید یک رمز عبور بسیار قوی و مناسب برای خود تعیین کنید که این رمز عبور باید از حروف و اعداد تشکیل شده باشد و تعداد کاراکترهای آن حداقل 8 عدد باشد. مرحله اول. ابتد وارد حساب کاربری خود در صرافی شوید و از نوار بالا مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “Assets” کلیک کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار