صرافی کوکوین نسخه تحت وب کیف پول خود با نام کوکوین والت را راه اندازی کرد کوین سرا

صرافی کوکوین نسخه تحت وب کیف پول خود با نام کوکوین والت را راه اندازی کرد کوین سرا

به زودی ارزهای دیجیتال و ارزهای سنتی بیشتری اضافه خواهند شد. در این صفحه بازارهای معاملاتی گوناگونی از قبیل استیبل‌کوین تتر USDT، بیت کوین‌ BTC، اتریوم ETH، ترون TRX و ارز صرافی کوکوین KCS و دیگر ارزهای مختلف را می بینید که هر کدام را خواستید انتخاب می کنید. سرانجام با کپی کردن آدرس کیف پول گیرنده و سپس تایپ کردن کد تایید دو فاکتوری 2FA عملیات برداشت ارز توسط اپلیکیشن صرافی کوکوین را کامل نمایید.

  • این صرافی در سال 2017 به‌صورت رسمی شروع به‌کار کرد اما ساخت این پروژه از سال 2011 شروع شد.
  • را علامت بزنید، بازپس دادن میزان قرض دریافتی از صرافی کوکوین به صورت اتوماتیک فعال می شود.
  • دلیل تاسیس این نوع صرافی، فراهم کردن بستری برای انجام معلاملات در سراسر جهان بوده است و یکی دیگر از نکته‌های مثبت صرافی کوکوین ، ساده بودن و در عین حال مطمئن بودن آن است.
  • در صرافی کوکوین به شما اجازه داده می‌شود تا بیش از 200 توکن و ارز رمزنگاری شده را با هزینه‌های معقول مبادله کنید.
  • برای استفاده از این کوپن باید آنرا به قسمت مارجین اکانت خودتون انتقال بدهید، سپس گزینه Borrow fund را انتخاب کنید و ترید خود را انجام دهید.

در سطح 1 هر روز بیشتر از 500 هزار تومان نمی‌توانید حساب خود اینجا را شارژ کنید. کشوری در آسیای شرقی که از استفاده از خدمات کوکوین محروم شده است. این ایالت فرانسوی زبان کشور کانادا از استفاده از خدمات کوکوین محروم است. 4 ساعت پیش مجموعه Google Cloud با سرویس جدید وارد دنیای بلاکچین می شود. در این مرحله به صفحه بالا هدایت می‌شوید؛ در این صفحه دو گزینه “Fixed” و “Flexible” در دسترس هستند. برای دسترسی به هر یک از آنها تنها کافی‌ست بر روی گزینه “More” موجود در مقابل هر گزینه کلیک کنید.

پیشینه و تاریخچه کوکوین

جذابیت عمده این بازار ها به این دلیل است که افراد را از تمامی طبقات جامعه به خود جذب کرده است. بله این صرافی نیز مثل خیلی از صرافی های دیگر ، ایرانیان را تحریم کرده است. البته میتوانید به جای احراز هویت از طریق موبایل، احراز هویت گوگل را انتخاب کنید و در این صرافی ( مثل خیلی ایرانیان دیگر) سرمایه گذاری کنید.

جهت بستن پوزیشن های معاملاتی در فیوچرز صرافی کوکوین موارد زیر را دنبال کنید. ، اگر کاربر هیچ دارایی دیجیتالی را از صرافی کوکوین قرض نگیرد، نسبت بدهی صفر درصد است. هنگامی که کاربر مقداری از دارایی های دیجیتال را قرض می کند، سیستم، نسبت بدهی را بر اساس اصل دارایی، دارایی های قرض گرفته شده و بهره کاربر محاسبه می کند. سرمایه گذارانی که به دنبال هیجان بیشتر در معاملات خود هستند، می توانند از امکانات معاملات مارجین بهره مند شوند. در حال حاضر بسیاری از صرافی ها از جمله صرافی کوکوین امکان معاملات مارحین را برای مشترکین خود فراهم نموده اند. من میخوام تاریخچه تراکنش ها در صرافی کوکوین و ببینم باید از کدوم قسمت دید من هرچی سایت و گشتم پیدا نکردم.

معایب صرافی KuCoin

همانند تصویر، از قسمت بالای صفحه بر روی گزینه ثبت نام را کلیک کنید. این صفحه اصلی وبسایت است و از طریق آن می‌توانید به قسنت‌های مختلف صرافی دسترسی داشته باشید. صرافی کوکوین از طریق تیکت، چت آنلاین 24 ساعته و یک مرکز پشتیبانی پاسخگوی سوالات و مشتریان خود است. این اعمال محدودیت‌ها سبب شد بعضی فکر کنند صرافی بایننس به ایستگاه آخر رسیده و باید صرافی‌شان را تغییر دهند. البته این تصور چندان بی‌راه هم نیست، چون تا هفته اول آگوست 2021 تعداد زیادی از کاربران دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کردند. بر اساس گفتگوی ما با این صرافی، ایرانیان حتی نیازی به تغییر آی پی نیز ندارند.

  • این صرافی حتی دپارتمان‌های داخلی کنترل ریسک را برای نظارت بر همه تراکنش‌ها به صورت روزانه اختصاص داده است.
  • به دلیل استفاده از نوسانات بازار اما، مقدار کل دارایی‌ها در طولانی‌مدت افزایش می‌یابد.
  • در ادامه باید QR کد صرافی کوکوین را با موبایل خود اسکن کنید.
  • آن را کپی کرده و دوباره به صرافی بایننس برگشته و کد را در قسمت آدرس کیف پول مقصد کلیک کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار