قیمت دریچه کولر پلاد

قیمت دریچه کولر پلاد دومین مطلب اینکه جهت ساخت دریچه کولر در کارخانه، نیازمند دستگاه ها و ابزارهای مجهز کانال سازی می باشیم. همچنین رکن اصلی در زمان تولید این محصول حضور متخصصین و کارشناسان این حوزه در کارخانه می باشد. کارگاه تولیدی محصولات تهویه ی ساختمان، بزرگ و وسیع می باشند. چرا که تولیدکنندگان جهت انبار کردن دریچه کولر با سایزهای استاندارد نیازمند فضای کافی هستند. مسلماً خانه‌های دارای سیستم تهویه مناسب ارزش افزوده‌ای برای مشتریان و خریداران ساختمان ایجاد می‌کند. سریع‌ترین راه برای درک این ویژگی برای خریداران مشاهده دریچه‌های کولر نصبی در ساختمان می‌باشد.

در صنعت تهویه مطبوع نام دستگاه داکت اسپلیت بسیار به گوش می رسد. دریچه کولر از جنس آهن تفاوت چندانی با دریچه‌های آلومینیومی ندارد. به نوعی می‌توان گفت که از لحاظ ساختار شباهت زیادی با مدل آلومینیومی دارد و تنها تفاوت آن‌ها در جنس می‌باشد. برای ساخت دریچه کولر آهنی از ورق‌های گالوانیزه آهنی تقریباً ضخیم به قطر 3 سانتی‌متر استفاده می‌شود.

در تولید این دریچه از ورق آلومینیوم استفاده شده و به همین دلیل بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. به دلیل اینکه آلومینیوم جز دسته فلزات سبک وزن است این نوع دریچه ها وزن بالایی ندارند. همواره با ارائه تخفیف های مناسبتی در کنارتان هستیم، تا بتوانید محصولات خود را با قیمت کمتری تهیه بفرمایید.

  • البته امروزه تکنولوژی ساخت دریچه های کولر بسیار افزایش داشته که همین مورد نیز بر روی قیمت بسیار تاثیر گذاشته است.
  • مشتریان هر یک از این محصولات را با توجه به جغرافیای یک مکان و نوع کاربری شان، انتخاب و اجرا می نمایند.
  • همچنین دمپر خاص این دریچه ها نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.
  • بسته بندی محصولات به این جهت انجام می شود که دریچه کولرها هنگام بارگیری و در مسیر آسیبی به آنها وارد نشود.
از عوامل موثر در بالاتر بودن قیمت این دریچه ها آیتم pvc پلاستیکی بکار رفته در ساختار آنها است. همچنین دمپر خاص این دریچه ها نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. همچنین کیفیت رنگ پودری استاتیک نیز می تواند در تعیین قیمت دریچه کولر بطور ویژه موثر باشد.

دریچه کولر چوبی

برای مدیریت مصرف انرژی، دریچه‌های کولر محیط‌هایی که مورداستفاده قرار نمی‌دهید را ببندید. متعاقب آن در هزینه‌های آب و برق ساختمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد. مزیت دیگر بستن دریچه در فصل زمستان این است که از اتلاف هوای گرم داخل ساختمان به بیرون، از طریق کانال کولر جلوگیری می‌شود. روی این دریچه، گریل‌ها یا خطوطی به صورت افقی تعبیه می‌گردند که هوا از داخل این خطوط به محیط انتقال پیدا می‌کند. دریچه‌های کولر خطی هم در دیوار و هم در سقف قابلیت نصب دارند. بی‌دلیل نیست که استفاده از پلاستیک در تمام صنایع رواج پیدا کرده است.

در بیشتر مواقع از دو محصول پر طرفدار برای کاربری کولر آبی استفاده می گردد. بهترین و مناسب ترین دریچه کولر آبی، دریچه تنظیم هوای قابل تنظیم دمپردار و همچنین دریچه خطی دمپردار می باشد. که افراد با توجه به نظر شخصی شان محصول مور نیاز خودشان را خریداری می نمایند. ثبت و دریافت دریچه کولر در تهران دما به راحتی انجام می دریچه کولر گیرد. با تماس گرفتن با شماره تماس های شرکت تهران دما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به انواع دریچه کولر آلومینیومی،چوبی و آهنی را دریافت نمایید. کارشناسان تهران دما از ساعت 9 صبح الی 19 بعد از ظهر آماده ی پاسخگویی مشتریان عزیز می باشند.

دریچه گرد کولر

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار