آموزش صرافی کوینکس بهترین جایگزین بایننس برای ایرانیان ، 30% تخفیف کارمزد

آموزش صرافی کوینکس بهترین جایگزین بایننس برای ایرانیان ، 30% تخفیف کارمزد تا زمانی که موجودی شما در حساب Financial Account باشد، مشمول دریافت سود روزانه خواهید شد. در پنجره بازشده در قسمت From، گزینه Spot و در قسمت To گزینه Financial را انتخاب کنید. دقیقا مانند همان رمز دوم یکبار مصرف پرداخت های آنلاین می باشد که از طریق نرم افزار بانک ها به شما ارسال میشود. سرانجام با کلیک بر روی sign up ثبت نام خود را کامل نمایید. حال با زدن چک مارک، عبارت موافقت با شرایط کوینکس را تایید نمایید. در فیلد Password گذرواژه قوی انتخاب کرده و سپس در فیلد confirm password آن را تایید نمایید.

برای ارتقا یافتن به این سطح، باید احراز هویت انجام شود. به طوری که باید پاسپورت یا یک مدرک معتبر هویتی دیگر خود را اسکن کرده و آن را در سایت بارگزاری نمایید. آن‌گاه در این سطح می‌توانید روزانه تا یک میلیون دلار برداشت داشته باشید.

بازارهای مالی جایگاه مهم و جذابی برای کسب درآمد و تولید ثروت محسوب می شوند. ریسک و خطری که جز با مسلح بودن به دانش و کسب مهارت در معامله قابل کنترل نمی باشد. این صرافی از 279 رمز ارز بازار پشتیبانی میکند که یکی از این رمز ارزها توکن خود صرافی با نام CET هستش که خودم یکی از هولدرهای این توکن هستم و روز به روز به تعداد داراییم می افزایم. تمام این دلایل باعث شده است که این صرافی تبدیل به رقیبی سرسخت برای دیگر مراکز مبادله رمزارزها در جهان شود.

چطور در کونکس ثبت نام کنیم؟

می‌توانید دارایی ‌های دیجیتال خود را از طریق آدرس آنها به پلتفرم ‌ها یا کیف پول‌ های دیجیتال انتقال دهید. آدرس را از پلتفرم خارجی یا کیف پول کپی کنید و آن را در قسمت آدرس برداشت در کوینکس قرار دهید تا برداشت کامل شود. کاربرانی که حجم معاملات بسیار بالایی در ماه دارند (از 10 میلیون دلار شروع می‌شود) می‌توانند از تخفیف‌های اضافی برای سطوح مختلف بازاریابی نقطه‌ ای برخوردار شوند.

با توجه به اینکه صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده، احراز هویت را برای کاربران خود الزامی کرده است، کاربران ایرانی به دنبال یافتن یک صرافی جایگزین برای انجام معامله ی ارزهای دیجیتال می باشند. کوینکس که در سال 2017 راه اندازی شد، یک پلتفرم مبادله ارزهای رمزنگاری شده است که به خاطر ویژگی های فراوانی که دارد، انتظارات معامله گران را برآورده می کند. در این مقاله قصد داریم تا با ویژگی های صرافی کوینکسو نحوه کار با آن آشنا شویم. در قسمت باز تنظیم نیز میتونید رمز عبور حسابتون رو تغییر بدید. گزینه دوم شماره موبایل هست که پیشنهاد میشه وارد نکنید چون اگه روزی کوینکس بخواد کاربران ایرانی رو تحریم کنه اول اونایی که شما موبایل ایران رو وارد کردن مسدود میشن. برای تنظیم این گزینه باید بر روی تنظیم بزنید و مراحل رو گام به گام پیش برید.

برای ثبت نام کافی است وارد سایت کوینکس شوید، زبان آن را به فارسی تغییر داده روی دکمه ثبت نام در بالا سمت چپ صفحه کلیلک نمایید. در پایین این بخش باید رمز عبور خود را تعیین کنید، بهتر از برای تولید رمز عبور قوی از سایت Bitwarden کمک بگیرید. بخش دیگری در این صفحه وجود دارد که شما در صورت داشتن معرف باید کد آن شخص را در این بخش وارد کنید. در شرایطی که بیشتر صرافی‌ها ایران را تحریم کرده‌اند، می‌توان به آسانی با مدارک ایرانی در صرافی بیت فینکس احراز هویت کرد.

سرانجام با کلیک بر روی sign up ثبت نام خود را کامل نمایید.بهتر است نرم افزار تغییردهنده آیپی مورد نیاز خود را خریداری کنید، زیرا نرم افزار های تغییردهنده آیپی رایگان امنیت کافی ندارند. پس از توجه به اقدامات احتیاطی می توانید از نکات آورده شده در فیلم آموزش ثبت نام کوینکس بهره مند شوید. خرید و معامله ارز های دیجیتال در حال رونق گرفتن بوده و به دلیل مزایایی که نسبت به ارز های فیات دارند ، روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود. رشد بی سابقه قیمت بیت کوین سندی بر صحت این سخن می باشد. سایت آموزشی ایتسکا در زمینه بازار های سرمایه گذاری داخلی و خارجی فعالیت داشته و سعی دارد دانشجویانی خبره در این زمینه تربیت کند.

این صرافی برای امنیت بیشتر از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می ثبت نام در کوینکس با گوشی کند. این احراز هویت احتمال هک شدن حساب کاربران را بسیار پایین می آورد. تا کنون از هک شدن حساب ها در این صرافی گزارشی دریافت نشده است.

معرفی ارز دیجیتال برگر سواپ Burger Swap + پیش‌بینی قیمت

نحوه مخفی کردن اپلیکیشن در اندروید ؛ راه…بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ [آموزش تصو…نحوه حذف بدافزار از آیفون و آیپد [+آموزش…نحوه حذف تبلیغات در گوگل کروم در کامپیوت…تاثیرات کنکور دو مرحله‌ای بر دانش‌آموزان… ارز هایی مانند ترون، ریپل، EOS و کاردانو بسیار سریع منتقل میشند و هزینه انتقال کمی دارند و میشه داخل کوینکس واریز کنید. همانطور که گفتیم این صرافی برای دسترسی بهتر و سریعتر، اپلیکیشن‌ مخصوصی را در اختیار کاربران اندروید و IOS قرار داده است تا افراد بتوانند در هر کجا و در هر زمانی با کمک این اپلیکیشن به معاملات خود بپردازند. اگر کوینکس را از طریق سایت الکسا بررسی کنیم، رتبه 140 در بین سایت های داخلی کشورمان را دارد، یعنی ایرانی های زیادی از این سایت استفاده می کنند. ما با سیستم انطباق تجارت انحصاری و تجربه کاربری عالی خود ،به ایجاد یک ارز مبادله ای بسیار امن، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی اختصاص داده ایم. مثلا مقدار واریز به اتریوم ٪۱ اتریوم است اگر کمتر از این میزان باشد قابل برداشت و یا برگشت نمی باشد و بعد از چند دقیقه تراکنش تایید و ارز واردحسابتان می شود.

وارد حساب کوینکس خود شوید و روی پیوند Wallet واقع در نوار جستجو بزنید. در این روش شما سفارش خرید و فروش خود را با ریز مشخصات شامل میزان و قیمت مشخص می کنید و هنگامی که سفارشی به همان میزان و قیمت ثبت شد‌ سفارش شما نهایی می شود. صرافی کوینکس آپشن های گوناگونی برای ترید در نظر گرفته است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار